Sukulainen kertoi, että joku ajelee autoa juovuksissa,
niin että sitä pelätään. Taitaa olla poliisilla petrattavaa ?
Poliisille töitä ?
10
887
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niistä täytyy antaa vihje. Minä olen antanut monesta rattijuoposta poliisille vinkin.
- Anonyymi00002
Jep, ei poliisit joka paikkaan kerkiä nähä. Kuuliainen kansalainen varmaan ilmoittaa jos tämmöstä näkee?
- Anonyymi00003
Kyllä se luonto hoitaa...
- Anonyymi00004
Minä pidän niitä silmällä.
- Anonyymi00005
Käräyttäkää Tohtorintien rattijuoppo, joka ajelee mustalla bemarilla!! Joka päivä ajaa ja ennen iltavuoroa ysiä hakee vielä kaljaa kaupasta. Joku viaton jää vielä Alle.
Tän rattijuopon sukunimi alkaa A:lla- Anonyymi00007
On ollut jo todella vähällä jäädä sen mustan Bemarin alle,se sitten se vanha Bemari joka kaahaa tässä kylillä kossilauma ja kiljuu rivouksia ohikulkeville
- Anonyymi00006
Sis ennen ilta, ei iltavuoroa. Se juoppo ei tee töitä.
- Anonyymi00008
Varokaa anttiroikoa joka ajaa tuolla mustalla bemarilla päisää !!! Ja tiedä missä huumeissa.
- Anonyymi00009
Jaa että sehän se onki,no pitää varoa on se kyllä ajanu siihen malliin sillä rähjällä, että lapset meinannut jäädä alle
- Anonyymi00010
Ei liity aloitukseen mitenkään vaan Kalajoella on hyvin paljon sairastavia ihmisiä.
Kalajoelle maksetaan eniten kelakyydeistö korvauksia.. 2.5 miljoonaa euroa
Onko sairauksia mihin ei tahdo löytyä selityksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952737Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82962608Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10771- 19699
- 55682