Kyllähän se on niin ettei kaikilla ole varaa kalliiseen autoon ja/tai tietämystä autoista. Siksi Dacia on hyvä auto heille.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Kyllähän se on niin, että auto on huono kohde sijoittaa rahansa. Sitä tietämystä ei kaikilla ole.
- Anonyymi00002
Se on sama kuin Lidlin mainos,,järki käteen ja ostoksille
- Anonyymi00003
Aloittajalle vain että ei kyllä kaikki,,en edes minä ole tullut maailmaan kultalusikka suussa mutta autoalalle rupesin jo v. 1975 ja nyttemmin olen ollut jo eläkkeellä jonkin aikaa. Sanoissin kyllä sulle aloituksen tekijä että uskon kyllä tietämykseni olevan sinun yläpuolella, ja kattos piru ostin vielä eläissäni n. 10 vuotta sitten käytetyn Dacian ja en kyllä erehtynyt valinnassani. Ajoin sillä itse vielä n. 220-230000km ja usko Daciaan vahvistui entisestään. No se meni sitten kolarissa mutta en epäröi Daciaa yhtään. Minä uskon näin että olen tämän palstan porukasta testannut eniten Daciaa ja se on samaa kuin tieto
- Anonyymi00004
Eivät kaikki halua sitä kallista autoa, vaikka olisi siihen varaa.
- Anonyymi00005
Eivät kaikki halua sitä kallista autoa,...........Näin on, se olis hullua elää velkakierteessä yhden kulkuvälineen takia,, kun päässä on vielä aivotoimintaa niin haluaa sijoittaa rahansa muuhun
- Anonyymi00006
Mulle heti Tusteri. Laitetaan kaksi. Ensimmäinen ja viimeinen!
- Anonyymi00007
Olet oikeassa. Duster kestää isältä pojalle.
- Anonyymi00008
Tusteri yli 30 k€. Bää. Liikaa hintaa!
- Anonyymi00010
Bää. Liikaa hintaa!...........Kaikilla ei ole varaa laatuun !!!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Bää. Liikaa hintaa!...........Kaikilla ei ole varaa laatuun !!!
Bäää. Ostin UUDEN ranskalaisen auton 28 k€, koska vaadin laatua! Taisto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522