Kyllähän se on niin ettei kaikilla ole varaa kalliiseen autoon ja/tai tietämystä autoista. Siksi Dacia on hyvä auto heille.
Dacia on hyvä auto
10
256
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllähän se on niin, että auto on huono kohde sijoittaa rahansa. Sitä tietämystä ei kaikilla ole.
- Anonyymi00002
Se on sama kuin Lidlin mainos,,järki käteen ja ostoksille
- Anonyymi00003
Aloittajalle vain että ei kyllä kaikki,,en edes minä ole tullut maailmaan kultalusikka suussa mutta autoalalle rupesin jo v. 1975 ja nyttemmin olen ollut jo eläkkeellä jonkin aikaa. Sanoissin kyllä sulle aloituksen tekijä että uskon kyllä tietämykseni olevan sinun yläpuolella, ja kattos piru ostin vielä eläissäni n. 10 vuotta sitten käytetyn Dacian ja en kyllä erehtynyt valinnassani. Ajoin sillä itse vielä n. 220-230000km ja usko Daciaan vahvistui entisestään. No se meni sitten kolarissa mutta en epäröi Daciaa yhtään. Minä uskon näin että olen tämän palstan porukasta testannut eniten Daciaa ja se on samaa kuin tieto
- Anonyymi00004
Eivät kaikki halua sitä kallista autoa, vaikka olisi siihen varaa.
- Anonyymi00005
Eivät kaikki halua sitä kallista autoa,...........Näin on, se olis hullua elää velkakierteessä yhden kulkuvälineen takia,, kun päässä on vielä aivotoimintaa niin haluaa sijoittaa rahansa muuhun
- Anonyymi00006
Mulle heti Tusteri. Laitetaan kaksi. Ensimmäinen ja viimeinen!
- Anonyymi00007
Olet oikeassa. Duster kestää isältä pojalle.
- Anonyymi00008
Tusteri yli 30 k€. Bää. Liikaa hintaa!
- Anonyymi00010
Bää. Liikaa hintaa!...........Kaikilla ei ole varaa laatuun !!!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Bää. Liikaa hintaa!...........Kaikilla ei ole varaa laatuun !!!
Bäää. Ostin UUDEN ranskalaisen auton 28 k€, koska vaadin laatua! Taisto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1013502Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta83363Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää522372Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten762331Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut972307Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1392098HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364221882Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt341863Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1171801Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin491637