Sukuvikaako ?

Anonyymi-ap

Kummanko vanhemman puolella ollut vastaavaa liikennekäytöstä aiemmin vai onko kyseessä tälläkin kertaa isältä opittua autokäsittelyä ?

"17-vuotiaalle hengenvaaralliset vammat – Pöytyän turmakuskia epäillään vakavista rikoksista"

42

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Äidit liikaa hemmottelevat poikiaan.

      • Anonyymi00027

        Poika on kultaakin kalliiimpi verraten johonkin ukonretaleeseen...


    • Anonyymi00002

      Pitäähän meidän kultapojalla olla Bemari, että tyttöjen huomio kiinnittyy autoon, eikä siihen millainen idiootti poika on.

      • Anonyymi00005

        Onko tää ollut aina , kuulemma äiti rakastui ensin isän autoon :)
        ...... Roppelo auto toki ei naista vedä puoleensa sekään ,kertoo omistajastaan


      • Anonyymi00039

        Kuka tää oli? Loimaalla sanottiin nimi palstallla kun kännissä uloa ajo. Onko nimeä edes lupa sanoa? Missään tapauksessa?
        Mitä sanoo laki ?


    • Anonyymi00003

      Yks revittelee Kyrössä alvariin mutta ei ole pemari

      • Anonyymi00014

        Käytöstä poistettu pörrää taas kyrössä.... ja kyläpoliiseeja kiinnostaa enemmän jahdata syyttömiä jonka sekä auto että kuski on kunnossa.


      • Anonyymi00019

        Mut kiva kun alkaa uus viikko, uudet kujeet.


    • Anonyymi00004

      Sitä se sisäsiittoisuus teettää.
      Aikuiset pojat ovat työttöminä, päihdeongelmaisina mammojensa elätteinä, kun eivät ymmärrä töiden perässä maailmalle lähteä. Kyllä äiti maksaa pikku vahingonteot niin kauan, kun ei itsekkin lopullisesti sekoa.

      • Anonyymi00006

        Olipa typerä kommentti.
        Työttömyys on yleistä kaikissa ikäluokissa.
        Oliko tää kaahari edes sitä?
        Tai päihdeongelmainen?
        Kuulostaa S.......n kommentilta.
        Kun häntä ei hyväksytty.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Olipa typerä kommentti.
        Työttömyys on yleistä kaikissa ikäluokissa.
        Oliko tää kaahari edes sitä?
        Tai päihdeongelmainen?
        Kuulostaa S.......n kommentilta.
        Kun häntä ei hyväksytty.

        Mitä tarkoitat? S:tanako täällä kommentoi :)


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? S:tanako täällä kommentoi :)

        S...tanaa ei hyväksytä lestadiolaiskylään.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        S...tanaa ei hyväksytä lestadiolaiskylään.

        Minä luulin, että se on Jehovantodistajakylä. Onko jekut häädetty muualle?


      • Anonyymi00040

        Onneks ei ole tuota vaivaa. Hyvät lapset. parhaat.
        Vaiva on aikuinen lapsi joka jäänyt ilman äitin tissiä.


    • Anonyymi00008

      Jos kakaroita tekee, pitää niistä myös huolehtia ja kasvattaa elämään.

      • Anonyymi00010

        Ei nuoret kuuntele vanhempiaan. ja ketään ei voi vahtia


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Ei nuoret kuuntele vanhempiaan. ja ketään ei voi vahtia

        Ei lapsia voi pakottaa jos lapset ei haluu...


      • Anonyymi00013

        llmankos jollain ei ole lapsia. Onni syntymättömille lapsille.

        ja lapsiahan ei tehdä. Ne saadaan. Ne on lahja.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        llmankos jollain ei ole lapsia. Onni syntymättömille lapsille.

        ja lapsiahan ei tehdä. Ne saadaan. Ne on lahja.

        Kissanpentuja aikoinaan sai ja mihin se johti. Hoitamattomiin ja hylättyihin.
        Kaikkien elävien olentojen tekeminen ja hankinta vaatii harkintaa, kykenenkö tähän. Elämässä pitää tehdä valintoja.
        Lapset ovat heitteillä nykyään.Toivottavasti onnettomuuden uhri selviää.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kissanpentuja aikoinaan sai ja mihin se johti. Hoitamattomiin ja hylättyihin.
        Kaikkien elävien olentojen tekeminen ja hankinta vaatii harkintaa, kykenenkö tähän. Elämässä pitää tehdä valintoja.
        Lapset ovat heitteillä nykyään.Toivottavasti onnettomuuden uhri selviää.

        Lapset ovat lahja saajalleen.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Kissanpentuja aikoinaan sai ja mihin se johti. Hoitamattomiin ja hylättyihin.
        Kaikkien elävien olentojen tekeminen ja hankinta vaatii harkintaa, kykenenkö tähän. Elämässä pitää tehdä valintoja.
        Lapset ovat heitteillä nykyään.Toivottavasti onnettomuuden uhri selviää.

        Tunnet ? Toivotaan tietysti että selviää. Ettei jää mitään vammaa yms.
        Kyllä joka pitäjässä on näitä revittelijöitä.....
        Se on hauskaa kunnes hauskuun loppuu.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Lapset ovat lahja saajalleen.

        No itse miehenä pistin aikoinaan piuhat poikki, ettei näitä lahjoja ja elatusvelvollisia tule. Naiset ovat katalia. Ihan itse haluan rahani käyttää.
        Juu en tiedä, oliko tän episodin tekijä työtön...nää vaan yleisesti kuultua nykykakaroista.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Lapset ovat lahja saajalleen.

        ja syntymätön voi olla onni , syntyy"seuraavassa elämässä" jollekin sopivammalle vanhemmalle.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        ja syntymätön voi olla onni , syntyy"seuraavassa elämässä" jollekin sopivammalle vanhemmalle.

        Jep. Tulipahan tylsillä vapiksilla vierailtua tälläkin sekopäisellä foorumilla. Huomenna toihin.
        Onneksi.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Jep. Tulipahan tylsillä vapiksilla vierailtua tälläkin sekopäisellä foorumilla. Huomenna toihin.
        Onneksi.

        Onnea sulle olet varmaan hyvä ihminen.
        En tunne kaaharia enkä kaveria mutta älä tuomitse ihmisiä asioiden peusteella joille ei voi mitään kuten työttömyys ja VANHEMPIAMME Emme VOI VALITA.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Onnea sulle olet varmaan hyvä ihminen.
        En tunne kaaharia enkä kaveria mutta älä tuomitse ihmisiä asioiden peusteella joille ei voi mitään kuten työttömyys ja VANHEMPIAMME Emme VOI VALITA.

        Ei vaikuta hyvältä ihmiseltä... kovasti tuomitsee muita...


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        llmankos jollain ei ole lapsia. Onni syntymättömille lapsille.

        ja lapsiahan ei tehdä. Ne saadaan. Ne on lahja.

        "ja lapsiahan ei tehdä. Ne saadaan. Ne on lahja."

        Terveisin Heikinsuon lessut?


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei vaikuta hyvältä ihmiseltä... kovasti tuomitsee muita...

        Näitä riittää... olis voinu laittaa lainausmerkeissä "hyvä"


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        "ja lapsiahan ei tehdä. Ne saadaan. Ne on lahja."

        Terveisin Heikinsuon lessut?

        Heikinsuolaiset ei ole täällä ............ kyllä heillä on omat seurat


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Ei vaikuta hyvältä ihmiseltä... kovasti tuomitsee muita...

        Sellanen on narsismia että syy on aina muissa joka asiaan.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        Sellanen on narsismia että syy on aina muissa joka asiaan.

        Sitopä juuri Heikinsuolla on iso lapsi ja muut.


    • Anonyymi00026

      Kenen puolelta mahtaa olla valehtelu? isän vai äidin?
      Eräs henkilö on väittänyt poliisille asti että
      ajan aina kännykkä korvalla. Ei pidä paikkansa.
      sitä vartenhan on nuo paikat joissa voi olla rauhassa puhelimessa.... olleet ja on. En aja kännykkä korvalla , niin kiire ei ole.

    • Anonyymi00032

      Sukuvika on vaan jos suksi ei luista

    • Anonyymi00033

      Kuka täällä riehuu?

      • Anonyymi00035

        Otsikko kertoo.


    • Anonyymi00036

      Puuttuuko joku kun joku ajelee kielletyllä autolla Kyrössä , jonkun kullannuppu on.
      Toiset maksaa verot vakuutukset ja katsastukset.........
      Onko se oikein? Pellolla saa ajaa vai saako?

    • Anonyymi00037

      Ei ole kullannuppu enää vemputtanut kun kamera on päällä.

      • Anonyymi00044

        Kojelautakameraa kannatan todella. Takakameran kera. kun joku auto seuraa. Se on puolueeton se kamera vertaa ystävään.


    • Anonyymi00038

      Tämä ajelee harmaalla autolla tämän tästä sähläämässä jotain ..... Seur kerta kuvan kera menee poliisille jos seuraa vielä ihmisiä ja vemputtelee vastaan tullessa.

      • Anonyymi00043

        Hopea!


    • Anonyymi00041

      Onko kuulunut selviskö ? kuskin kaveri

    • Anonyymi00045

      Ne on ne muut jotka yllyttää....

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1767
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1318
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1217
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      240
      990
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      940
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      859
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      39
      754
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe