Vaikka kaikki on hyvin

Anonyymi-ap

huomaan olevani levoton. Hiljaisuuden aikana ei ole tapahtunut mitään, mikä rikkoisi meidän välejämme. Kun seuraavan kerran nähdään, kaikki on taas luontevaa ja hyvää. Puhutaan, ja se tuntuu oikealta.

Tavoitan ajatuksen siitä, että vanhat kokemukset kuiskivat, että pitäisi juuri nyt saada varmuus. Tiedostan kuitenkin sen, että meidän välillämme rakentuva tarvitsee aikaa ja tilaa. Minulla on tunne, että muodostumassa on jotain aikaa ja etäisyyttäkin kestävää.

Mä ootan kyllä jo sitä, että nähdään taas, ihan piankin.

24

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kenelle?

• Anonyymi00002

Eräälle, joka hämmentävän tarkasti muistaa kaiken sanomani.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Huono tunniste, sanoma vois olla läheltä….

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Lähellä, no - ollaan me aika usein niin lähellä toisiamme, että osaan jo yksilöidä sun pyykinpesuaineen tuoksun.

• Anonyymi00006

Joo

• Anonyymi00007
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jaa

• Anonyymi00009
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kertonee muuten jotain, että Evander Kane ei kelpaa edes ilmaiseksi mihinkään ja Corey Perrystä saa kakkoskiekan.

Tehot melko identtiset:

Perry 11+17
        Kane 11+16

• Anonyymi00004

Niin minäkin 😍❤️.

Mn tumma

• Anonyymi00016

Nukkuu.

• Anonyymi00008

Totta

• Anonyymi00013

Nyt kun Parayko ei suostunut siirtymään Buffaloon niin olikohan plan B Kekäläiselle sitten Ristolainen? Tollasta fyysistä rightin pakkia olen veikkailut Kekäläisen hankintalistalle. Ristolaisella ei ole mitään pykäliä sopparissaan joten menee sinne minne treidataan. Nick Foligno on myös sellainen .

• Anonyymi00010

Aikaa ja etäisyyttä kestävä on vain - tapaaminen livessä eka tai useampaa kertaa, koska vasta siitä alkaa henkilökohtainen kiinnostus oikeasti kun on oikea konkreettinen ihminen koettuna, lisäksi siitä alkaa luottamuksen rakentuminen. Siinä on myös perusta, joka kestää aikaa ja etäisyyttäkin, epäselvät nettisuhteet ilman konkretiaa kuolevat varmasti.

• Anonyymi00012

Kyllä, mä ajattelen juuri näin. Jokin yhteinen juttu, joka pakottaa olemaan toisen kanssa tekemisissä, ja sitten hiljalleen huomaakin, että tuossahan on ihminen, jonka kanssa on hyvä olla.

• Anonyymi00011

Tarkoitatko pian näkemisellä mahdollisesti tunteja, päiviä, viikkoja vai kuukausia?
      Kaikki osuu

• Anonyymi00014

Päiviä.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Päiviä.

Osuu. Olisi toki ollut tänään mukava viettää aikaa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Osuu. Olisi toki ollut tänään mukava viettää aikaa.

Luulen, että yksi kannatteleva tekijä on just se, että välillä on hiljaista. Mä kannan kyllä sua mielessä, ja puheidesi perusteella päättelen, että myös sinä minua.

• Anonyymi00015

Pyörittelen ajatusta, tarvetta olla epäkorrekti. Tarkoitan suoraan puhumista. Tahtoisin tietää uskosi rajat. Alkaisitko sovinnaistamaan, vai mitä sanoisit. Olisitko joistava vai kankea.

• Anonyymi00019

Silloin on helppo olla joustava jos toinen käyttäytyy aidosti ja rehellisesti omana itsenään.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Silloin on helppo olla joustava jos toinen käyttäytyy aidosti ja rehellisesti omana itsenään.

Siitähän oli juttua miten monet homotkaan ei tunne pridejuttuja omakseen.
        Kai sitä voi kannattaa tasa-arvoa vaikkei sateenkaarilippuja heiluttelisikaan. Ihme mölinää jos joku ei halua syystä tai toisesta liputtaa sataankaarta

• Anonyymi00017

Mikään asia ei tunnu miltään, olo on luin sumussa, aurinkolasit päässä vaikka niitä edes ole

• Anonyymi00021

Jotenkin samankaltainen olo. Tyhjää täynnä ja valtava uupumus ja väsymys elämään. Tänään on ollut tosi raskas ja surullinen olo. Nukun paljon koska silloin ei tarvitse ajatella mitään.

• Anonyymi00020

UUSI

TALLENNA
      #1 782
      Bosco
      Suosikkijoukkue HPK, Pittsburgh
      Schennin ei tarvinnut matkustaa mihinkään, kun sekä Blues että Islanders ovat parhaillaan San Josessa samaan hotelliin majoittautuneena. Sitten tiistaina Schenn pääsee käymään kotonaan St.Louisissa kun Islanders matkustaa sinne vierasotteluun.

• Anonyymi00022

Juu ei nähdä mulla on nyt muita kiireitä olisit käyttäytynyt fiksustimuttet osannut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      32
      11250
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      57
      8990
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5435
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3734
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3638
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3328
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      59
      2675
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      71
      2387
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      33
      1923
    Aihe