että nyt asetan kunnon rajat. Tapahtumaketju oli karsea ja sitä sotkua saa siivota pitkään. On minun vuoroni alkaa elää. Nyt jos en sitä tee, kohta on myöhäistä.
Kyllä tänään ajattelin,
5
216
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä tapahtui tapahtumaketjussa?
- Anonyymi00003
Asiat johti toiseen ja lopputulos oli katastrofi. Kävin piipahtamassa toisella paikkakunnalla ja siellä se tapahtumaketju alkoi ja eskaloitui vaaralliseksi. Nyt ei auta, kuin ottaa etäisyyttä. Vieläkin olen vähän shokissa. Mutta kaikkea ei aina osaa ennakoida. Tai haluaa, että asiat menisi niin kuin on suunniteltu ja sovittu. Mutta ei ne mene niin.
- Anonyymi00002
Ilman muuta elä! Omat jutut vahvistaa sua ja elämä voi yllättää positiivisesti. Parhaat vuodet tai edes ne pienet hetket on vielä edessä. Iästä yms. viis, mutta elä sun näköistä omantuntuista elämää❤️
- Anonyymi00004
Minulla on ollut jokin pidäke pitkään, etten ole voinut sallia itseni elää ja nauttia. Niin kuin joskus silloin tein, kun kaikki oli vielä "hyvin". Olen kyllä miettinyt että lähden matkalle, kun tulee sellainen kohta, että minua ei tarvita täällä. On ollut otettava tietyistä asioista vastuuta. Mutta jossain pisteessä täytyy vetää ne rajat. Tänään sain karvaan oppitunnin siitä. Tuntuu vaikealta irrottautua. Se sattuu paljon. Mutta toivottavasti lopulta vapauttaa ja tuo odotetun rauhan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minulla on ollut jokin pidäke pitkään, etten ole voinut sallia itseni elää ja nauttia. Niin kuin joskus silloin tein, kun kaikki oli vielä "hyvin". Olen kyllä miettinyt että lähden matkalle, kun tulee sellainen kohta, että minua ei tarvita täällä. On ollut otettava tietyistä asioista vastuuta. Mutta jossain pisteessä täytyy vetää ne rajat. Tänään sain karvaan oppitunnin siitä. Tuntuu vaikealta irrottautua. Se sattuu paljon. Mutta toivottavasti lopulta vapauttaa ja tuo odotetun rauhan.
Mieti voitko jakaa vastuuta toisille..? Usein ne kahleet on omassa päässä ja itse kuvittelee olevansa ainoa joka handlaa hommat ja vastuut. Hellitä välillä ja helli tärkeintä henkilöä joka pitää susta viime kädessä huolen eli ihan vaan sua ittees.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708