Tuntui ihanalta kun hän lipoi tuppiasennossa olevan esinahkani päässä olevaa kurttuista löysää osaa, samalla painellen kyrvän vartta välilihan kohdalta. Olisin lauennut jollen olisi juuri lauennut hänen ihanalle pikkupyllylleen.
Sanni nuoli spermaisen kyrpäni salaisen nussimisemme jälkeen
10
3054
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ime siis RAUNON kanssa VESA KAJANDERIN nysäkullia
- Anonyymi00004
Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu
- Anonyymi00002
Oikeasti aloittajan kurttuista nysää imi Tommi.
- Anonyymi00010
Sinähän sen tiedät kuka sua imi.
- Anonyymi00003
Tulisitko käymään niin voidaan ruveta hommiin.
- Anonyymi00005
Mee niuvanniemeen siellä spede antaa oppitunnin buaahaa
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede antaa oppitunnin buaahaa
Sää mää ja bää tiedät koppikaveris tavat. Mitäs muuta se spede siellä tekee kun antaa oppitunteja sulle.
- Anonyymi00007
Opetan juuri minun salaista varattua narttua tuohon. Hän ei ole hirveästi ennen niellyt spermaa eikä imenyt kullia etenkään pillusta ulos vedettynä. Itse olen kyllä enemmänkin, eikä minun sitä ole tarvinut vaatia kun nainen on tehnyt sen vapaaehtoisesti. On se vaan ihana kun lataa lastit pilluunka vetää sieltä heti spermaisen ja limaisen kullin ja työntää suuhun loppuhoitoon, ja siistittäväksi tuntuu hyvältä. Sitten voi vaan nykäistä housut ylös. Jää ihana tunne kun nainen on viimeksi imenyt sitä kyrpää. Viime viikolla viimeksi ennen duunia otettiin kierros. Imetin munaa ennen kuin työnsin pilluun ja takaapäin pumppasin yli viikon paineet pillun puolelle. Tuli niin kauhea lasti että kumpikin tunsi sen. Ihana imutus ja spermojen siivous... Nainen veti vaan housut ylös ja koko pöivän töissä sperma valui pitkin stringejä a housuja. Illalla kotonaankin sanoi vielä että kun levitti jalkoja, haisi sperma ja mies katsoi vieressä televisioo.
Ihana on myös jos nainen ratsastaa ja ottaa lastit sisään ja noustessaan valuttelee niitä munan päälle ja vatsalle ja menee imemään ja nuolemaan ne pois.- Anonyymi00008
Ymmärrät selvästikkin hyvän päälle. Juuri noin elämää ja kevään tuloa juhlistetaan!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ymmärrät selvästikkin hyvän päälle. Juuri noin elämää ja kevään tuloa juhlistetaan!
Todellakin ymmärrän hyvän päälle. Harmittavan usein ei omat miehet ota naisiltaan sitä hyvää mitä he ovat valmiit antamaan tai sitten se lamppu ei syty siellä kotona. Minusta on ihanaa kun naista saa pyöritellä ja ottaa vähän joka reikään ja vaihdella pillun ja suun välillä ja käydä vaikka lipaiseen itsekin. Mutta tuon lauennern munan työntäminen suuhun, kun se vielä saattaa vähän sykkiäkin ja pumppaa vähän spermaa tulemaan ja nainen imee ja hyväilee sitä vielä hetken. Ahh.. ❤️ Ja ei tarvi loikkia suihkuun tai käyttää paperia, vaan koko päivä menee sillä että naisen ihanat huulet on hyväilleet viimeksi munaa. Ihana pitkä suudelma lopuksi, jossa maistuu molempien kiima
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651900Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3851797Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32684
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47675