tekemisissä miehestä pitävän kanssa. Meillä ei mielestäni ole mitään sanottavaa toisillemme. Ja pitäisi esittää olevansa ihan muu kuin mikä olen!
En halua olla
10
282
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Älä huoli, epärehellisyys paljastuu yleensä varmasti jossain vaiheessa ja sen jälkeen saat olla ihan vapaasti sitä mitä haluat.
- Anonyymi00002UUSI
Mikähän tääkin taas on, kummallinen, ei oo aito viesti!!
- Anonyymi00003UUSI
Tämä aloitus oli ns. mielenmaisemaviesti. Jos on seurannut viime päivinä tarkemmin näitä keskusteluja, niin täällä ihmiset syyttävät harhoista muita ihmisiä, vaikka he itse elävät sellaisessa harhassa, että he kuvittelevat hallitsevansa muita ihmisiä ja olevansa muita ylempänä, vähän niin kuin toimia jumalana, mutta ei hyvällä tavalla vaan pahalla tavalla, esim. haluaisivat päättää toisten elämästä ja ottaa haltuunsa heidän sielunsa yms., ei mitenkään jalat maassa olevaa maalailua.
- Anonyymi00004UUSI
Onhan se ollut tiedossa että monille lesboille bi naiset on alinta kastia. Enkä mä ees tiedä mikä mä oon enkä jaksa ees välittää! Ei tarvitse olla tekemisissä! ☹️
- Anonyymi00005UUSI
Hyvin selväksi teit silloin lähtiessäsi ettei oo sanottavaa 💔
- Anonyymi00006UUSI
Olet saattanut tehdä aika rumia temppuja.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En tosiaan ole
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuten mitä?
- Anonyymi00009UUSI
Taitaa olla miehen viesti!!!
- Anonyymi00010UUSI
No mutta jos tykkään susta niin silloinhan pidän naisesta 😍❣️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3554531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1482558Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822166- 1451710
- 261247
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441242- 361205
- 791121
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3561116Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029