Ja mun sydän suli ja rikkouttui samaan aikaan. Enkä edes ole varma et olitko se sinä ja mun olo on tämmöinen. Sä oot tärkeä ja rakas aina. Olen pahoillani jos olen tuottanut harmia tai pahaa mieltä juttuillani. Toivottavasti sulla kaikki on hyvin. Hyvää yötä.
Luulen tänään nähneeni sinut ohi mennen
8
383
Vastaukset
- Anonyymi00001
Omin tämän. Hyvää yötä, kiitos että olet! Ja juuri siihen kuka olet, siihen minä ihastuin. En mielikuviin, vaan sinuun.
- Anonyymi00002
Samaa voisin sanoa, kuin edellinen.
Kiitos kun olet 🫂 ja sinä tiedät sen. - Anonyymi00003
Jos olet hän, niin näit oikein, mulla oli vaan hattu päässä. En huomannutkaan sua... Palasin tällä viikolla takaisin, mutta olen enää 2 viikkoa siellä ja siirryn sitten kokonaan toiseen myymälään (vaikka alunperin piti olla siellä loppuun asti). Haluaisin nähdä sinut sitä ennen. Ja ei hätää, et ole aiheuttanut mitään harmia 😊. Ja kiitos, asiat on nyt onneksi paremmin. Tosin tämä näin nopea siirtoaikataulu pääsi yllättämään...
Tästä huolimatta haluan edelleen tutustua sinuun. Toivottavasti nähdään pian... Hyvää yötä.- Anonyymi00005
Lisäyksenä tähän, etten siis itse pyytänyt siirtoa vaan minulle tarjottiin töitä toisessa paikassa irtisanomisen sijaan, mutta minun halutaan siirtyvän jo nyt tässä kuussa, vaikka alunperin oli puhe kesäkuusta. Haluaisin kyllä edelleen nähdä sinua...
- Anonyymi00004
Anna olla etsä tule mihinkään muuttumaan
- Anonyymi00007
Anna mulle tähtitaivas, Anna valo pimeään🎶
- Anonyymi00006
Tähän ei voi sanoa mitään
- Anonyymi00008
Missä tämä tapahtui?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702560
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell572420Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1542016Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.591896Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1361718Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571270- 751241
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.851144Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1591090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103931