Seurakunta järjestää mahdollisuuden tutustua hakijoihin ennen kirkkoherran vaalia. https://www.lieksanlehti.fi/paikalliset/9279760
Olen huomannut tällä sivulla varsin vahvaa hengellistä toimintaa, joten oletan monien kirjoittajien sopivan kirkkoherraksi. Olette jo osittain antaneet seurakuntalaisille mahdollisuuden tutustua itseenne sisällön kautta, mikä varmastikin edesauttaa valituksi tulemistanne!
Onko halukkaita kirkkoherraksi?
20
240
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos kirkkoherran valitsee vain kirkkovaltuusto ja - neuvosto, silloin valinta on vanhoillinen mies kirkkoherraksi.
Ei hyvä.- Anonyymi00002
Pirre! Pirre olisi edustava kirkkoherraksikin..eiku kirkkorouvaksi!👍
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
No ei perkele sattunut vieläkään, vaan tarkoitin kirkkoneidoksi! Nyt on hyvä!👍
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
Pirre saarnaa öö... ööö.. ööö.. ööö.. öö...
- Anonyymi00004
Minäkin haluan kirkkohuoraksi...! 🙋♂️
- Anonyymi00005
Virassa saa paljon kahvia juodakseen. Hyvä puolena pitää olla hyvä tarinoiden kertoja ja puhua palturia päivästä päivää heilutelematta korviaan 🤠
- Anonyymi00006
Eikö siinä hommassa oo mielen terveys koetuksella kun pitää olla tekemisissä lieksalaisten kansa?
- Anonyymi00007
Palkka kompensoi pahimmat vit....set
Iltasella vedetään kirkkoviinejä ja pannaan kuori poikia 🫡- Anonyymi00008
No nyt tuli kiire pappis-seminaariin...! 🚴♂️🏃♂️
- Anonyymi00009
Hakemus Lieksan kirkkoherran virkaan
Arvoisa seurakuntaneuvosto,
Kirjoitan tätä hakemusta syvässä hengellisessä pohdinnassa sekä hieman vinossa olevassa keittiön tuolissa. Olen pitkään tuntenut kutsumusta kirkon työhön, erityisesti silloin kun kello on kaksi yöllä ja jääkaapissa on vielä yksi tölkki, joka tarvitsee teologista tulkintaa.
Uskon, että minulla on ainutlaatuinen lähestymistapa hengellisyyteen. Olen usein keskustellut suurista kysymyksistä, kuten elämästä, kuolemasta ja siitä, mihin katosi se toinen sukka pyykistä. Nämä keskustelut ovat tapahtuneet sekä itseni että joskus myös keittiön pöydän kanssa.
Alkoholi on ollut elämässäni enemmän kuin pelkkä juoma – se on ollut eräänlainen epävirallinen työnohjaaja. Sen avulla olen oppinut monia asioita:
miten ihminen löytää kirkon myös silloin kun luuli menevänsä kebabille
miten synnintunto toimii käytännössä sunnuntaiaamuisin
miten virsikirja näyttää yllättävän syvälliseltä klo 03.17
Suunnitelmani Lieksan seurakunnalle ovat kunnianhimoiset. Haluaisin esimerkiksi:
järjestää teologisia keskusteluiltoja, joissa kaikki saavat puhua yhtä aikaa
pitää saarnan joskus myös siitä, miten maanantai selvitään hengissä
perustaa epävirallisen katumuskerhon, joka kokoontuu aina kun joku muistaa missä avain on
Pidän itseäni nöyränä ihmisenä. Erityisen nöyräksi tulee yleensä sunnuntaiaamuisin.
Jos minut valitaan Lieksan kirkkoherraksi, lupaan ainakin yrittää löytää kirkon oven, ja jos en heti löydä, kysyn varmasti joltain.
Jumalan rauhaa ja mahdollisesti myös kahvia,
tulev- Anonyymi00011
Sinut on valittu virkaan. Voitko aloittaa heti ma aamusta.
Perehdytys ja työvaatteiden luovutus. Loppupäivä vapaata 🫡 - Anonyymi00014
Jätit mainitsematta tärkeimmän, seksuaalisen suuntautumisesi. Hiippakunta ei ehkä hyväksy valintaasi, jos et ole sateenkaariväkeä tai ainakin sitoutunut liberaaleihin "arvoihin", vaikka olisit muuten kuinka pätevä.
- Anonyymi00013
Kirkkoherra saa suunnitella kaikki lieksan kirkko pridet ja toimia niiden vetäjänä
- Anonyymi00015
Eipä riitä koulutus ja silti en rupeaisi kirkon mieheksi
- Anonyymi00016UUSI
Minä opiskelin pappisseminaarissa mutta minut erotettiin sieltä koska olin liinan himokas naisten perään. Yleensä kirkot salaa tuollaiset tapaukset mutta kun minä erehdyin panemaan nunnaluostarissa naisnoviisia. Vieläpä 7 kertaa.
- Anonyymi00017UUSI
Epäilemättä juuri noin teit ja toimit. Sitähän ei kukaan epäile.
- Anonyymi00018UUSI
Onko se samanlaista kuin polliisin hommissa jossa asiakas on aina väärässä 🤠
- Anonyymi00019UUSI
Minun tietääkseni "asiakas" on aina oikeassa ja poliisi aina väärässä. Onhan näistä todisteita löydettävissä ties kuinka paljon erilaisilla keskustelupalstoilla poliisin asiakkaiden itsensä kertomana!
- Anonyymi00020UUSI
Kumpi tul ensini kana vai muna 🤫
- Anonyymi00021UUSI
Menin synnin päästöön. Olen tehnyt syntiä, olen imenyt appiukon meisseliä. Kuinka monta rukousta minun pitää tehdä. Kirkonmies vastasi minä en tiedä mutta kysyn apulaiseltani. Apulainen nuori kuoripoika vastasi minä ainakin sain perunalastuja ja kokista 🤠
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2511014- 428317
- 1275280
- 1433656
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786