Työttömyys vähentyy kun ammattikoulussa opiskeleva menee esim 5 vuoden työharjoitteluun ja saa tällä tavalla tehdystä työstä palkkaa tunti tai kk palkkana. Todella yksinkertaista!
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Pyhäjärven alueella kaikki tehty talkoilla 🤣
- Anonyymi00005
Totta, tuo tuli selvästi esiin, vieraan silmin katsottuna, tapahtunee vieläkin.
- Anonyymi00002
Kunnian ottaa ne jotka vähiten tehny ja kehunut saavuttamiseksi omia tekemättömiä
- Anonyymi00003
Se on joka paikassa tuo asia.
Kun tiedetään , että lehdistö paikalla niin sinne työntyy nämä jotka yleensä ei ole talkoissa. Ja kas ne on sitten vahingossa niin tomerana kuvissa että..
- Anonyymi00004
Kyllä harva poliitikko on leipänsä eteen oikeaa työtä tehnyt...
- Anonyymi00006
Työttömyys vähenee 88% kun poistamme toisten rahoilla lorvivat perSSlävet suomesta..🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00007
Sinut saisi lähettää Siperiaan ilman paluulippua,Kyllä Siperia opettaisi sinut ihmisten tavoille.Natsi SS olet .Hitler vainosi Juutalaisia sinä vainoat Persuja.Opit olet saanut Hitleriltä.
- Anonyymi00008
Joku vastailee itselleen on samanlaista 💩💩
- Anonyymi00009
Yrittäjien myynti lisääntyy, kun esim. ensimmäiseen sataantuhaanteen asiakkailta ei saa periä maksua.
- Anonyymi00010
Jos Halli palaa? Niin jääkö siinä yrittäjä voitolle vai tappiolle??
- Anonyymi00011
Miksi Komunrannan kaislikoita pitäisi talkoovoimin niittää? Jääkö siinä voitolle vai tappiolle??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546