Moi.
Tänään olen menossa apuvälinemyymälään virtsankarkailuun helpotusta hakemaan. En pysty kauankaan liikkumaan ulkona kun virtsaamistarve iskee ja aina ei ole vessaa lähellä. Ja sitten on vielä oma ongelmansa kun kahvilanpitäjät eivät hyväksy, että kadulta tullaan vain kuselle vessaan. Viime yönä piti kahdesti herätä wc käynnille ja kolmannen kerran ylösnoustessa klo 7. Muutamana aamuna olen herännyt ja huomannut että pikkuhousut on ollut märkänä ja olen alkanut käyttään miesten pikkuhousunsuojaa, mut se ei auta oikeaan kusihätään kun se tulee julkisella paikalla etkä kuselle pääse. Samoin on teatterikäynnit ongelmallisia kun väliajalla on vessan jono ja sitä pikkulirausta on vaikeuksia odotellessa pidättää. Minulla on diagnosoitu eturauhasen hyvänlaatuinen liikakasvu, johon on lääkitys, mutta se ei tunnu tehoavan. Tällaiset ongelmat taitavat olla aika yleisiä
Virtsankarkailu
6
596
Vastaukset
- Anonyymi00001
Virtsanpidätyskyvyttömyys eli inkontinenssi on hyvin tavallista sekä miehillä että naisilla vanhana ja lisääntyy iän myötä.
Asiasta pitää puhua lääkärin kanssa. Saat inkontinenssisuojat maksutta kotiin tuotuna.- Anonyymi00002
Juu. Tulevalla viikolla lääkäri tutkii, mitä hoitsu on kirjannut. Soittelin viikko sitten terveyskeskukseen ja hoitsu sanoi jotta tämä mun vaiva käsitellään ei kiireellisenä. Omakannasta saa sitten lukea, mikä on lääkärin kanta. Olen ollut liki kymmenen vuotta hiljaa kun on ollut tuo lääkitys. Jostain olen lukenut, jotta eturauhasen höyläyksen riskinä on virtsankarkailu ja sen vuoksi uskalsinkin jo lähestyä terveyskeskusta tän asian tiimoilta, koska tilanne ei ainakaan pahene, kun tiputtelu on jo alkanut ja virtsaustiheys valvottaa jo aivan liiaksikin.
- Anonyymi00003
Soittelin jo puolen viikon paikkeilla uudelleen terkkariin. Pakko tässä on päästä näkemään tohtoria face to face. Ja sit pyysin josko vois puhua ammattiauttajan kanssa myöskin. Yöunet alkaa olla vähissä kun pitää päntiönään ravata vessassa. Vaipan käyttäminen yöllä ei auta, mut tuo se varmuuttaa tiputteluun. Antaa tulla jos on tullakseen. Joka aamu viimeistään neljän aikaan herään ja sen jälkeen ei tule unta. Eilen klo 3.30.
- Anonyymi00004
Yöksi vaan riittävän paksu vaippa, antaa vaan pissan tulla, ehkä rauhottaa yöunta, ja antaa varmuutta
- Anonyymi00005
Suosittelen kunnollista yövaippaa. Ei tarvitse nousta sängystä, joka katkaisee unia
- Anonyymi00006
Lääkkeistä jotkut eivät auta, vaan saattavat aiheuttaa muita harmeja, joku toinen voi olla hyvinkin tehokas. kannattaa kokeilla jotain toista lääkettä. Yksilöllistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125255
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2752169- 911746
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401210Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411187Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051120Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1521111- 501109
- 1111059
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.821012