Moi.
Tänään olen menossa apuvälinemyymälään virtsankarkailuun helpotusta hakemaan. En pysty kauankaan liikkumaan ulkona kun virtsaamistarve iskee ja aina ei ole vessaa lähellä. Ja sitten on vielä oma ongelmansa kun kahvilanpitäjät eivät hyväksy, että kadulta tullaan vain kuselle vessaan. Viime yönä piti kahdesti herätä wc käynnille ja kolmannen kerran ylösnoustessa klo 7. Muutamana aamuna olen herännyt ja huomannut että pikkuhousut on ollut märkänä ja olen alkanut käyttään miesten pikkuhousunsuojaa, mut se ei auta oikeaan kusihätään kun se tulee julkisella paikalla etkä kuselle pääse. Samoin on teatterikäynnit ongelmallisia kun väliajalla on vessan jono ja sitä pikkulirausta on vaikeuksia odotellessa pidättää. Minulla on diagnosoitu eturauhasen hyvänlaatuinen liikakasvu, johon on lääkitys, mutta se ei tunnu tehoavan. Tällaiset ongelmat taitavat olla aika yleisiä
Virtsankarkailu
6
507
Vastaukset
- Anonyymi00001
Virtsanpidätyskyvyttömyys eli inkontinenssi on hyvin tavallista sekä miehillä että naisilla vanhana ja lisääntyy iän myötä.
Asiasta pitää puhua lääkärin kanssa. Saat inkontinenssisuojat maksutta kotiin tuotuna.- Anonyymi00002
Juu. Tulevalla viikolla lääkäri tutkii, mitä hoitsu on kirjannut. Soittelin viikko sitten terveyskeskukseen ja hoitsu sanoi jotta tämä mun vaiva käsitellään ei kiireellisenä. Omakannasta saa sitten lukea, mikä on lääkärin kanta. Olen ollut liki kymmenen vuotta hiljaa kun on ollut tuo lääkitys. Jostain olen lukenut, jotta eturauhasen höyläyksen riskinä on virtsankarkailu ja sen vuoksi uskalsinkin jo lähestyä terveyskeskusta tän asian tiimoilta, koska tilanne ei ainakaan pahene, kun tiputtelu on jo alkanut ja virtsaustiheys valvottaa jo aivan liiaksikin.
- Anonyymi00003
Soittelin jo puolen viikon paikkeilla uudelleen terkkariin. Pakko tässä on päästä näkemään tohtoria face to face. Ja sit pyysin josko vois puhua ammattiauttajan kanssa myöskin. Yöunet alkaa olla vähissä kun pitää päntiönään ravata vessassa. Vaipan käyttäminen yöllä ei auta, mut tuo se varmuuttaa tiputteluun. Antaa tulla jos on tullakseen. Joka aamu viimeistään neljän aikaan herään ja sen jälkeen ei tule unta. Eilen klo 3.30.
- Anonyymi00004
Yöksi vaan riittävän paksu vaippa, antaa vaan pissan tulla, ehkä rauhottaa yöunta, ja antaa varmuutta
- Anonyymi00005
Suosittelen kunnollista yövaippaa. Ei tarvitse nousta sängystä, joka katkaisee unia
- Anonyymi00006
Lääkkeistä jotkut eivät auta, vaan saattavat aiheuttaa muita harmeja, joku toinen voi olla hyvinkin tehokas. kannattaa kokeilla jotain toista lääkettä. Yksilöllistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä452418Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri391700Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241453- 891432
IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl321171- 1351125
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624926Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa240911kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!17853