Antalya cadet eju

Anonyymi-ap

Veikkauksia kehiin kuinka suomalaisilla menee? Mitä ihmettä tapahtui kun tripla suomenmestari meni häviämään pystyyn? Isän sanoin: ottelu päättyi ennen täyttä aikaa eikä hän saanut ottelun voittaneelta pistettäkään😁

14

952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Northern Lights judo team vie kaiken.
      Siinä on taustat kunnossa ja huipputalentit.

• Anonyymi00002

No mikäs tää nyt taas on?

• Anonyymi00003

Okei. Ei tänään mutta ehkä myöhemmin?

• Anonyymi00005

Sara näemmä on siirtynyt 48kg-sarjasta 52 kg-sarjaan, mikä ottaa aikansa. Ja se, että ei jää U18-ikäisten "aloitus" painoluokkaan kertoo kehityksestä: lihasmassa kasvaa.

Meillä on muutama hyvä esimerkki menestyksestä U18-sarjassa jossain painoluokassa, ja ovat pysyneet samassa painoluokassa niin U21 kuin vielä aikuisissakin, ja menestys on jäänyt U18-vuosiin.

• Anonyymi00006

Pekki voitti. Taas. Pekki vaihtanut painoluokkaa 57->63.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pekki voitti. Taas. Pekki vaihtanut painoluokkaa 57->63.

Pekki on hallitseva euroopanmestari. Lähtötaso on vähän eri...

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pekki on hallitseva euroopanmestari. Lähtötaso on vähän eri...

Näinhän se on. Vaikka Instagram päivitysten perusteella näyttää olevan toisin päin...

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Näinhän se on. Vaikka Instagram päivitysten perusteella näyttää olevan toisin päin...

Minä minä ja minä. Itsensä nostamista muiden yläpuolelle ja välinpitämättömyyyttä muita kohtaan. Kenelle näitä tarinoita yritetään oikein myydä? Ei ainakaan niille joilla on ymmärrystä judosta tai judon periaatteista.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Minä minä ja minä. Itsensä nostamista muiden yläpuolelle ja välinpitämättömyyyttä muita kohtaan. Kenelle näitä tarinoita yritetään oikein myydä? Ei ainakaan niille joilla on ymmärrystä judosta tai judon periaatteista.

Mietin täysin samaa

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No hänellä ainakin on yritystä tuossa sponsorihaussa pisteet siitä. Ei oo ihan helppoa homma kerätä ulkopuolista rahaa varsinkaan tossa vaiheessa uraa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No hänellä ainakin on yritystä tuossa sponsorihaussa pisteet siitä. Ei oo ihan helppoa homma kerätä ulkopuolista rahaa varsinkaan tossa vaiheessa uraa.

Minustakin hyvä, että etsii ja saa tukijoita. Ehkä kuitenkin olisi hyvä valmentajan käydä läpi judon arvojen mukaista käytöstä. Voitoista saa -ja pitää iloita, mutta vastustajan alas polkemista ei pitäisi harrastaa. - En antanut vastustajalle pistettäkään - kommentit eivät edistä mitään. Siinä usein eteen tulee se kaksi teräinen miekka jossa niitä sanoja alkaa tulla itseä kohti kuten ketjun aloittaja jo teki. Varmasti hieno urheilija ja upea tulevaisuus edessä. Somessa sitä kehumista pienemmälle, kun ihan vielä ei se kansainvälinen läpimurtokaan tullut. Toivottavasti pian saadaan sekin nähdä.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minustakin hyvä, että etsii ja saa tukijoita. Ehkä kuitenkin olisi hyvä valmentajan käydä läpi judon arvojen mukaista käytöstä. Voitoista saa -ja pitää iloita, mutta vastustajan alas polkemista ei pitäisi harrastaa. - En antanut vastustajalle pistettäkään - kommentit eivät edistä mitään. Siinä usein eteen tulee se kaksi teräinen miekka jossa niitä sanoja alkaa tulla itseä kohti kuten ketjun aloittaja jo teki. Varmasti hieno urheilija ja upea tulevaisuus edessä. Somessa sitä kehumista pienemmälle, kun ihan vielä ei se kansainvälinen läpimurtokaan tullut. Toivottavasti pian saadaan sekin nähdä.

Joskohan täällä voisi jo "expertit" lakata ruotimasta 16v urheilijan käytöstä. Tuo on täysin markkinointiin luotu profiili eikä edes urheilijan itsensä ylläpitämä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joskohan täällä voisi jo "expertit" lakata ruotimasta 16v urheilijan käytöstä. Tuo on täysin markkinointiin luotu profiili eikä edes urheilijan itsensä ylläpitämä.

Meidokan voisi auttaa somekäyttäytymisessä. Onhan siellä ennenkin ollut eräällä mestarilla törppöjä lausumia. Tilanne on parantunut iän tai opin kautta.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En parhaalla tahdollakaan löydä tuosta kommentista itse urheilijan käytökseen liittyvää asiaa. Lainaus on sieltä sometililtä, jossa voittojen jälkeen hehkutetaan murskajaisia. Kansainväliset kisakokemukset = tappiot jätetään kategorisesti kokonaan pois. Jokainen joka lajia seuraa, tietää että taustalla ja somevastaavana on huoltaja jolle toivomme valmentajan taholta opastusta sanavalinnoissa. Oletko eri mieltä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      76
      2685
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      2
      2492
    3. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      49
      2325
    4. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      73
      2249
    5. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      62
      2115
    6. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      137
      2037
    7. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      24
      1799
    8. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      406
      1795
    9. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      111
      1716
    10. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1534
    Aihe