Teemu näyttelee kuin Trump ja vetää maineensa lokaan.
Tämä on ilon päivä! 😜🤪🤑🤑😄🤪😜
Teemu Selänne tekee itsestään IDIOOTIN elokuvassaan!!!
28
406
Vastaukset
- Anonyymi00002
Jahas, jahas....
Nyt on aika laittaa pannu tulille ja nauttia muutama iso lasillinen maittavaa ja sopivasti päihdyttävää Ponua! (itse tehtyä)
Nyt on juuri sopiva hetki siihen hommaan!
Skoooool!- Anonyymi00003
Sehän se tästä vielä onkin puuttunut, pöljän peruskoulun käynyt äijän käppyrästä muka elokuva. Saako nauraa 🤣.
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sehän se tästä vielä onkin puuttunut, pöljän peruskoulun käynyt äijän käppyrästä muka elokuva. Saako nauraa 🤣.
Saa toki nauraa, itsekin oon tässä nauranut niin, että vatsaan sattuu.....tulossa siis mahtava huumoripläjäys?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Saa toki nauraa, itsekin oon tässä nauranut niin, että vatsaan sattuu.....tulossa siis mahtava huumoripläjäys?
Onhaan tää siis vitsi?
Miksi elokuva?
Osa. 1 Pelataan jääkiekkoa
OSa. 2 Pelataan jääkiekkoa
Osa 3. Pelataan lisää jääkiekkoa....
Osa.4. Käydään pankissa tarkistamassa tilin saldo.
Osa.5 Pelataan lisää jääkiekkoa........
Mitä tällainen elokuva antaisi katsojalle? - Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
"pöljä peruskoulun käynyt" on miljonääri. Mites sinä?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kommentoija ei liene käynyt edes peruskoulua koska sen käyminen on sille joku erityinen mainitsemisen arvoinen asia?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kommentoija ei liene käynyt edes peruskoulua koska sen käyminen on sille joku erityinen mainitsemisen arvoinen asia?
Kyllä se on mahdollista. Jää luokalleen toistuvasti ja sitten kun tullut siihen ikään että oppivelvollisuus loppuu niin lopettaa koulun. Nyt oppivelvollisuuspakon ylärajaa on korotettu. Ei siis saa edes peruskoulun päästötodistusta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se tuolla kylläkin kirjoitti että "pöljän peruskoulun käynyt äijän käppyrästä..." eli missä on pöljiä peruskouluja. Onko jossain landella? Vantaalla? Keravalla?
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se tuolla kylläkin kirjoitti että "pöljän peruskoulun käynyt äijän käppyrästä..." eli missä on pöljiä peruskouluja. Onko jossain landella? Vantaalla? Keravalla?
Hmmm.... ei tarvita liikemiestaitoja, jos sattuu pärjäämään jossain lajissa. Toki voi leikkiä liikemiestä jos rahaa tulee jostain liikaa (mites kävi tälle makkaratehtaan perijälle, en muista nimeä - ei oikein kivasti sujuneet pisnekset kun piti alkaa esittää "liikemiestä"....
Voi hävetys sentään mikä pelle...
Rahaa oli hetken ajan enemmän kuin yhdelläkään lätkänpelaajalla eikä mennyt montaa vuotta sössiä kaikki - - taisi muuten usein osa huveta juuri lätkähommissa?
Säälittävää touhua. Ei rahaa heille jotka eivät siitä mitään ymmärrä.....
Nyt iso muki Ponua, ei näiden ihmisten typeryyttä muuten kestä! - Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onhaan tää siis vitsi?
Miksi elokuva?
Osa. 1 Pelataan jääkiekkoa
OSa. 2 Pelataan jääkiekkoa
Osa 3. Pelataan lisää jääkiekkoa....
Osa.4. Käydään pankissa tarkistamassa tilin saldo.
Osa.5 Pelataan lisää jääkiekkoa........
Mitä tällainen elokuva antaisi katsojalle?Pitääkö jenkkilässä käydä oikein pankissa selvittämässä tilin saldo...🤨
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olkoon vaikka biljonääri, mutta ei mikään penaalin terävin kynä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00007 kirjoitti:
Luonnerooli Selanteelle. Ei tarvi alkaa näytellä heikon yleissivistyksen omaavaa kapeakatseista tyyppiä. Mahtoi olla ponnistus jo pelkän kässärin lukeminen.
- Anonyymi00031
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei Teemun tarvitse yrittää tehdä itsestään idoottia sehän on luonnostan sellainen.
- Anonyymi00013
No ei voi edes Top Gear Suomeakaan katsoa, kun toi tollo pökkelö pilaa senkin.
Mitä ihmettä tuollaista hehkutetaan?? Siinä on täys tollo.- Anonyymi00017
Minä en tiennyt että se tollo pökkelö on siinä ohjelmassa koska en katso sitä ohjelmaa. Ikinä kuullutkaan koko ohjelmasta.
- Anonyymi00014
Maineen menettää helposti noin jos on lähtöjäänkään ollu mainetta menetettäväksi mulla ei onnekseni ole ollu enkä ole edes yrittäny itselleni mainetta saada en tee maineella mitään sitä ymmärtääkseni mies tarvitsee saadakseen p illua ja nainen taas saa ulkonäöllä usein muuta kuin m unaa korkeintaan et hieno on maailma miksi mä olen mikä olen miksi turhaan olla muuta kuin mitä ihmiset olettaa eikö olisi jokseenkin hölmöä vai mitä luulette ja mitä naisiin tulee mä en luota heihin koska he eivät luota muhun mikä siis on tapani saada nainen pettämään ensin jonka jälkeen mä saan taas tehdä mitä huvittaa ainoa asia jo edes vaateena mihin en lähde tai suostu on raha jo suhteessa on pelkän rahan takia ni naiselle parempi etsiä mies joka on huorasta tottunu maksamaan että p illua saa parisuhteessa kun ei ole takuuta edes siitä että edes rahalla sais jos ei mitään osaa
- Anonyymi00016
Oletko ollut Karalahden oppipoika myös välimerkkien käytön suhteen?
- Anonyymi00019
Katsoin leffaa hetken,mutta oli niin lapsellista juonenkehittelyä että piti lopettaa,
- Anonyymi00022
Sirpa ja Teemu voisivat yhdessä heittää strippari kiertueen!
- Anonyymi00024
Ai yli 50v pari ilman vaaterättejä? Ei nytsentään!
- Anonyymi00023
Melko varma Oscar - voittaja!!
Uskomattoman hieno käsikirjoitus - etenkin jos on litra ponua naamassa.. - Anonyymi00025
Keskinkertaisten laji jääkiekko ja ja keskinkertainen jääkiekkoilija Selänne. Mitä voi odottaa?? no keskinkertaista elokuvaa. Paskaa paketissa 💩
- Anonyymi00026
Turun suunnalla elokuvaa on katsottu sillä silmällä. Sukulaiset tykänneet.
- Anonyymi00027
Jos on jo idiootti menee töydestä kuin väärä raha. Tuskin tulee katsoja ennätystä. Jos sais jonkun sentin ettei joudu leipä jonoon.
- Anonyymi00028
Melkoisen varma Oscar-voittaja:
- paras käsikirjoitus
- paras miespääosa
- Paras naispääosa
- paras mies sivuosa
- paras naissivuosa
- paras lavastus
- paras vaatetus
- paras katering
- paras ohjaus
Oscar siis kaikissa osa-alueissa - MAHTAVAA!
Taidan laittaa tämän kunniaksi Pontikka-Pannun tulille!!!! - Anonyymi00030
Tää raina on likimain yhtä suuri menestys kuin Teukan palvoman oranssinaama-vaarin vaimon dokkari!
- Anonyymi00032
Elokuva pohjanoteeraus. En kokenu siinä edes mitään hauskaakaan.Muutama kohta hyvintehty mut ei se riitä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2511179Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10855
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48853Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks31845