Millainen mies himottaa, että haluaa naida sellaisen kanssa ja imeä kullia? Haluan että mies on isokokoinen, karvainen,mielellään lihaksikas ja oikein isokullinen.
Millainen mies sytyttää
33
984
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä yritä viedä mun ukkoa!!! Pervo runkkmanni jokahomon peräaukko!
isokaluinen vanhempimies. nam,nam
- Anonyymi00002
Hyi hemmetti
- Anonyymi00003
Komea pyromaani sytyttää
- Anonyymi00014
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00005
Sellainen iso karvainen bear 100kg ja saa olla yliki pituutta 190 tai yli iso karvainen maha ei haittaa ja kullisellanen 20cm tai enempi sellaisen nussittavana on ihana olla.
- Anonyymi00007
Juuri tuollainen.Ensimmäisen kerran, kun on ollut tuollaisen miehen naitavana, niin ei unohda.Iso ja kiimainen isokullinen sonni ja ei mitään kiirettä.
- Anonyymi00013
Niinähän te sitteen teette. Sulla on näköjään pakottava tarve tuoda ittes esille. Hyi saatanaa homo perse paviaani. Miksi homoilla on pakottava tarve tuoda itseeään esille.
- Anonyymi00006
Sellainen joka tietää mitä haluaa, eikä nössöile turhia. Ottaa jos toinen antaa siihen luvan, ja antaa samalla.
- Anonyymi00009
Ja päästelee aivopieruja suoraan suoleen
- Anonyymi00030
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja päästelee aivopieruja suoraan suoleen
Buaahaa spede buaahaa.
- Anonyymi00010
Iso miehekäs perinteinen mies. Kullin koko on toissijainen, kunhan hyvin toimii.
Sellaisen alle kun kerran jää, ei enää halua pois.
Olin aikas vahvasti versa tyyppiä, kunnes tapasin nykyisen miehen. Vahingossa ja luontevasti minusta tuli suhteen btm. Päivääkään en vaihtaisi tässä roolissa. - Anonyymi00011
Sellainen jolla olisi Tiukat farkut ja nahkatakki sekä bootsit. Paita voisi olla avoin. Kunnon äijä.
Määrätietoinen vanhempi ukkomies
- Anonyymi00015
Just näin.
- Anonyymi00016
Sellainen 175/ 75 kalu jotain 15/3,5 olis saman kokoinen kaveri, voitaisiin vuorotella yhtymistä.
- Anonyymi00017
Itse 48v mutta noin 55-65v osaava kokenut kestävä harteikas top joka antaa monipuolista seksiä eikä kiirehdi ensimmäisenä reijälle ja osaa kommunikoida muutakin kun naimiseen liittyvää. Muutamia vastaavia tullut tavattua ja saanut heiltä parasta seksiä.
- Anonyymi00018
Minulla ei taida olla kovinkaan paljon ulkoisia juttuja, jotka sytyttäisivät. Toki charmikkaat vanhemmat miehet herättävät kiinnostuksen. Harvempi omia seksuaalisia mieltymyksiään ääneen kaikille kertoo eli onhan siinä ongelmansa löytää mieleistä. Saattaapi olla, että vasta useamman kokeilun jälkeen voi sanoa haluavansa uusintaa.
- Anonyymi00019
Mua sytyttää hyvä kroppainen jolla pidemmät hiukset joka itse varma vähän vanhempi mies. Voisin imeä ja naida kunnolla tälläisen namun. M 58v
- Anonyymi00021
Tollasen herkun tapaan usein kaupassa, tiedän varattu mut aistin jotenkin on bi. Mitenkähän vois vinkata kiinnostuksen, onko hyviä neuvoja miulle.
Tiukka perä katelen joka kerta, olenpa autoon mentyä runkannut tälle pepulle. T. Toppi 58v
- Anonyymi00020
itse kun on reilu 50v..171/80 harteikas, iskäkroppa (16/5) bi/btm jolla aikaa liki aina ... jotakin siihen suuntaan, että 58-68v, 180-195cm, hieman vatsakaskin, seisovalla sarvella :D (17/5 = täydellistä) kenen kanssa juttu luistaisi, huumoria, aikaa ja rietas mieli.. oikeastaan FWB ja jos aivokemia toimii, niin väliäkös siinä mitoilla yms. lastit sisään vaan.. anaaliorkut on vaan <3 Näin Treella odotetaan, että tulisi tuollaista oven taakse, eikä tule.
- Anonyymi00022
Tummahiuksinen yli 190 cm pitkä sellainen 120 kiloinen komea mies.Vahvat karvaiset käsivarret, paksut ranteet ja isot kädet ja iso toimiva kulli.Sellaisen alla on ihana olla, kun tulee päälle ja alkaa rakastelemaan.Saa ottaa isosta kropasta ja paksuista käsivarsista kiinni ja olla naitavana kauan ja nauttia isosta miehestä.
- Anonyymi00023
😍 kuullostaa helvetin hyvältä
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Toki olen siinä vaiheesa että tänne kurkkuun ne kaikki kullit
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Toki olen siinä vaiheesa että tänne kurkkuun ne kaikki kullit
Että mielellään minua nussitaan suuhun 😋
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja tuntuu aivan mielettömän mahtavalta, kun saa olla ihanan ison miehen otettavana.
Mahdollisimman vanha, mahakas ja karvainen.
- Anonyymi00029
Jp933333 kirjoitti:
Ja nimenomaan että imisin tai olisin suuhun nussittavana
Hitsi kun saisin kyrpää kunnolla suuhuni. Bi ukm 60v
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Hitsi kun saisin kyrpää kunnolla suuhuni. Bi ukm 60v
Kyllä antaisin tärkeää sen sun käytettäväsesi.Olen 64v 172 80 mies 17cm 02 alueelta
Mua sais nussia suuhun loppuun asti 66v 180 88. JKL
- Anonyymi00031UUSI
Kesällä tulee Suomeen Kanadan entinen pääministeri,10 oli.Minusta olisi upeaa jos Sanna Marin nussii Tämän Kanadan miehen kanssa yön.ja ilman ehkäisyä! Ja Sanna Jäisi Raskaaksi.Olisi hurmaava juttu,ja kaunis lapsi.
Koolla ja iällä ei väliä kunhan on puhtaat työ kakut😘💋
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie943432Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta23332Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää502353Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten762301Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut832257Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1392078Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt291843HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364101834Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1161772Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin401595