Kyllä tympii

Anonyymi-ap

Olen sinkku sen takia, että kaikki miehet kuvittelee minulla jo olevan joku miesystävä ja siitä syystä eivät uskalla lähestyä.
Ja sitten, jos minä yritän lähestyä, niin miehet vetäytyy ja piiloutuu.

25

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oletko kenties katsonut peiliin?

• Anonyymi00011

Valitettavasti olen, useita kertoja.

• Anonyymi00015

Oikeasti, eikö sulla ole mitään muuta elämää? Pääkoppavikainen olet.
        sivusta

• Anonyymi00002

Mistä tiedät mitä miehet kuvittelevat? Ehkä eivät vain halua lähestyä? Ja ehkä samasta syystä eivät halua, että sinä lähestyt ja vetäytyvät?

• Anonyymi00012

Tässä se on se ristiriita. Kun en usko heidän olevan kiinnostunut. Silti käyttäytyvät niin. Ja lopulta sitten ei mikään onnistu. Eli ehkäpä olin alunperinkin oikeassa ja silti heille on ongelma se, että minä en tee sitä aloitetta.
        (Mikä tuntuu olevan myös monen palsta miehen ongelma. Kun aina naisen pitäisi olla se aloitteen tekijä...)

• Anonyymi00003

No et sä kummoinen ole, kysy vaikka siltä ns. kaveriltas :)

• Anonyymi00004

Repesin
        j

• Anonyymi00010

Ei tuollainen ole mikään kaveri joka puhuu toisesta noin. :(

• Anonyymi00013

Kaveri, joka on niin epävarma itsestään, että pitää toista lytätä näyttääkseen itse paremmalta.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kaveri, joka on niin epävarma itsestään, että pitää toista lytätä näyttääkseen itse paremmalta.

Noin juuri olen sen ajatellut olevan!

• Anonyymi00026

Mimmoine? Kummoinenki kelpaa jollekin!

• Anonyymi00005

Itse olen siksi kun kaipaan yhtä naista, mutta en tiedä mitään hänen tilanteestaan enkä että voisiko ikinä rakastaa minua. Ei ole siis parempaakaan tekemistä kuin olla sinkku. Vaan jonku kanssa oleminen ei ole vaihtoehto. Mieheltä.

• Anonyymi00014

Et tiedä, mutta et myöskään halua asiaa selvittää.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Et tiedä, mutta et myöskään halua asiaa selvittää.

Semmoista se on.

• Anonyymi00006

Ei ollut multa mutta saan huomiota molemmilta sukupuolilta 😂 Paljon.

• Anonyymi00008

Niin saan minäkin. Eikä se tässä se ongelma ole. Jos haluaisin vain jotain yhden illan säätöjä, niin ei olisi ongelma. Mutta itse haluaisin jotain vakavampaa.
        Ja valinnan vaaraa olisi paljon nuoremmissa, sekä vanhemmissa. Eli ei todellakaan ole kiinni siitä, etteikö niitä vaihtoehtoja olisi.
        Vaikka itse näenkin peilistä sen ruman ja lihavan naisen, josta kukaan ei kiinnostu. Siitä huolimatta olen ihminen, jonka täytyy pelätä miehiä.

• Anonyymi00007

Minä estän ihmisten lähestymiset sillä, että pidän korvat suljettuina aina ulkona kulkiessani!! Todella typerältä aina tuntunut se kaikkia esitys, suorastaan ällöttää ihan vähäinenkin esitys missä tahansa! Hyi hel..tti!

• Anonyymi00009

No voi voi elämä on toisinaan semmottista mistä luulo että sulla on mies

• Anonyymi00016

Toiset on sen takia kun kukaan ei huoli niitä 🤣

-naimisissa-

• Anonyymi00017

Jep. Monelle sellaiselle miehelle on tullut elämän aikana pakit annettua.

• Anonyymi00022

Monet naimisissa olevat vasta rumia onki.

• Anonyymi00023

Minä olin noin 30 vuotta kestäneessä parisuhteessa ja minä olin se joka halusin lopettaa suhteen, koska mies lähes puhumaton ja tunteita näyttämätön. Autismin kirjolla, joka selvisi siitä, kun nuorin lapsi sai diagnoosin. Täytyy myöntää että yksin oleminen on ihan parasta aikaa näin vanhemmalla iällä, kun kukaan ei ole vaatimassa minulta mitään! En enää koskaan halua uutta suhdetta, enkä halua uutta ystävääkään!

• Anonyymi00018

Onhan varatut naisetki rumia?

• Anonyymi00019

No on.

• Anonyymi00020

Minua on jo kauan tympinyt se sama esitys, mitä on ollut jo vuosien ajan. Ja minua yhä luullaan tyhmäksi ja ymmärtämättömäksi, koska kautta rantain esitys ei ole loppunut ja täällä kirjoittelu myös kertoo siitä, ettei minua ole ymmärretty ollenkaan moneen vuoteen! Olen riittävän älykäs ymmärtämään keneen kirjoitukset liittyvät ja miksi. Se on ollut jo monen vuoden ajan tiedossa! Haluan että projekti loppuu ja minulle maksetaan se tietty summa! Olen totaalisen kyllästynyt kaikkeen siihen mikä liittyy projektiin ja paljon nuorempaan henkilöön! En jaksa sitä enää yhtään missään, en nähtynä enkä kuultuna! Se on ollut pas..maisin toteutus mitä voi olla, koska minun mielipidettäni ei kysytty siitä, mikä tekee elämästä juuri minun näköiseni! Ja se oli sen luokan virhe, joka melkein vei minulta hengen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11039
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8407
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      128
      5306
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3674
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3588
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3544
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      35
      3185
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2549
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2051
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1806
    Aihe