Olen hämilläni.en löytänyt ulkonäköön liittyvää palstaa mutta kai sitten kirjoitan tähän.Misseillä on ulkonäkö keskeinen ammatti.Missi on yleensä laiha.Missillä on yleensä pitkät hiukset.Missin iho on yleensä ehkä hieman ruskettunut.En ole koskaan halunnut olla miss universum ja minua on kuvailtu ns.poikatytöksi.En jaksa katsoa peiliin,en välitä siitä että minkä näköinen ihmisen pitää olla.
Yhteiskunnassa on ns.ulkonäköpaineita mutta yhteiskunta ei sano että sinun on oltava sisäisesti kaunis tai muuten et kelpaa.Sisäinen kauneus on asia josta ei voi kilpailla.Ihminen itse kokee oman sisäisen kauneutensa mielessään,sydämessään,sielussaan.Äiti Teresa ja monet muut auttavaiset ihmiset ovat sisäisesti kauniita.Äiti Teresa oli luonteeltaan kuin enkeli.Hän sai sydänkohtauksia mutta aina hän lähti taas auttamaan muita vaikka lääkäri sanoi hänelle että nyt vaan lepäät.Vain harva ihminen on pyhimys.
Joskus kannattaa olla kaukaa viisas ja varautua jo nyt siihen että vartalo vanhenee ja monilla meistä on vaivoja ja sairauksia viim.vanhuus iässä joten ei kannata tuijottaa peiliin koko aikaa.Vaan keskity joskus miettimään sisäiseen kauneuteen liittyviä asioita.Nauti läheisten seurasta,rentoudu ja anna sisäisen kauneutesi loistaa vapaasti.
Ulkonäkö palvonta
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3111210- 568893
- 1375435
- 1443724
- 693628
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403318
- 582641
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak702353- 311882