Rumat naiset yleensä kadehtii kauniita.

Anonyymi-ap

Ei osata ilmaista että ihailee niin pitää vihata.

45

484

7Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näin on.

• Anonyymi00002

Ihmiset on myrkkyä.

• Anonyymi00003

Paksujalkainen vihreäsilmäinen rumanaama on semmoinen
      j

• Anonyymi00017

Etkö kestänyt torjuntaa.

• Anonyymi00018

Susta lähti pedo vibat.

• Anonyymi00024

Siinä taas yksi täysin turha, helvetin ruma, patologisen Kateellinen valehtelija mustamaalaamassa ihmistä, jonka elämään ei ymmärrettävistä syistä tule koskaan kuulumaan.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Siinä taas yksi täysin turha, helvetin ruma, patologisen Kateellinen valehtelija mustamaalaamassa ihmistä, jonka elämään ei ymmärrettävistä syistä tule koskaan kuulumaan.

P.S. j joutuu kirjoittamaan nimikirjaimensakin, koska muuten ei erottuisi seinätapetista eli muista netin häiriintyneistä, ala-arvoisista, lapsellisista mieskirjoittajista.

• Anonyymi00004

Miten tyhmiä ihmiset onkaan. Ei osata itselleen edes puhua totta.

• Anonyymi00005

Kateus on tarpeeton tunne. Ilman sitä olisi jokaisella parempi olla.

• Anonyymi00006

Joo kyllä huomattiin kun missi Sarahin suurimmar haukkujat oli pääasiassa rumia naisia, ja miehiä

• Anonyymi00007

En tunnista tuota itsessäni. Miksi olisin kateellinen kauniille naisille? Ei ole mitään syytä olla. Varsinkin, jos he kokevat sen itselleen hyödylliseksi eikä haitaksi. Hienoahan se vain on!

• Anonyymi00008

Mieskin voi olla kateellinen.

• Anonyymi00040

No se on kyllä huomattu mitä tulee ryönäisiä tarinoita toisista keksiviin luusereihin

• Anonyymi00046
        Anonyymi00040 kirjoitti:

No se on kyllä huomattu mitä tulee ryönäisiä tarinoita toisista keksiviin luusereihin

Ja Viialan pahnanpohjimmaiset saa tietää totuuden viimeisenä ja pitää niitä typeriä sketsihahmoilmeitään viellä ku kipeetä yhteistä kiveä

• Anonyymi00010

Tuo ei ainakaan minun kohdalla pidä paikkaansa. Olen mitä olen ja hyväksyn sen, eikä minulla ola mitään tarvetta olla kateellinen kenellekään.

• Anonyymi00011

Useamman kannattaisi yrittää olla niinkuin sinä.

• Anonyymi00012

SUOMALAINEN NAINEN:YLIPAINOINEN TATUOITU SUB-TUKKA JNE...

• Anonyymi00019

Kuulostaa hotilta. Kaikkihan saa vapaasti olla niinku tykkää. Jokainen on kaunis omana itsenään. Kauneus on täysin ok perinteisessä mielessä, mutta on sitä "ei perinteistä" kauneutta olemassa.

• Anonyymi00013

En itse ole kateellinen kauniille naisille.

• Anonyymi00026

En minäkään. Ala-arvoista käytöstä en kylläkään jaksa minkään näköisiltä ihmisiltä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00026 kirjoitti:

En minäkään. Ala-arvoista käytöstä en kylläkään jaksa minkään näköisiltä ihmisiltä.

Olen täysin samaa mieltä!!

• Anonyymi00014

Useinhan nimettömänä haukutaan palstoilla.

• Anonyymi00015

Tietää minkä näköiset naiset haukkuu julkkiksia :)

• Anonyymi00016

Eikö naiset edes osaa myöntää että ihailee?

• Anonyymi00020

Kattokaa edesmenneen laulaja Selenan murha. Aika rajua kateutta. Ettei olis murhaaja rakastunut?

• Anonyymi00021

Rumat miehet haukkuu jotkut naisia koska tietää että ei kelpaa.

• Anonyymi00027

Totta.

• Anonyymi00023

Onneks oon kaunis nainen. Ei tarvii kadehtia muita.

• Anonyymi00030

Tiedoksenne, että maailmassa kadehditaan vaikka mitä ominaisuuksia ja asioita. Ja tietysti monet asiat ovatkin ulkonäköä arvostettavampia, riippuu toki jokaisen arvomaailmasta.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tiedoksenne, että maailmassa kadehditaan vaikka mitä ominaisuuksia ja asioita. Ja tietysti monet asiat ovatkin ulkonäköä arvostettavampia, riippuu toki jokaisen arvomaailmasta.

Itsestäänselvyysiäkö sä täällä viisauksina jakelet?

• Anonyymi00038
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Itsestäänselvyysiäkö sä täällä viisauksina jakelet?

Olen tavannut ihmisiä, jotka pitävät itseään kauniina ihmisinä, mutta kadehtivat muita asioissa jos toisissakin. Maailma ei ole mustavalkoinen :-)

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Olen tavannut ihmisiä, jotka pitävät itseään kauniina ihmisinä, mutta kadehtivat muita asioissa jos toisissakin. Maailma ei ole mustavalkoinen :-)

Juu kadehdin muiden terveyttä monesti.

• Anonyymi00028

toivoisin näyttäväni nukelta.

• Anonyymi00029

mitä hyvää siinä olisi..

• Anonyymi00036
        Anonyymi00029 kirjoitti:

mitä hyvää siinä olisi..

se on suurin unelmani

• Anonyymi00031

Suosittelen opettelemaan kuinka määrität kauneuden ja rumuuden tiedän monta ulkoisesti kaunista mutta kun heihin tutustuu ei eläissään ole rumempaa välttämättä koskaan edes tavannu

• Anonyymi00034

Se on juuri noin kuin kirjoitit!

• Anonyymi00035

Ulkoinen kauneus huomataan, silti.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Ulkoinen kauneus huomataan, silti.

En yleensä katsele ihmisiä ulkona kulkiessani, joten en myöskään luokittele ihmisiä! Ainoa joita katson on pienet lapset ja joidenkin vauvojen äitien kanssa olen jutellut. Kunpa olisin saanut jatkaa töitäni aikoinaan!

• Anonyymi00039

Niinpä...En ymmärrä, miksi naiset vihaavat toisiaan. Naiset pelkäävät, että vien heidän miehet. En koske pitkällä tikullakaan varattuihin.

• Anonyymi00041

Mitä kauniimpi nainen, sitä varmemmin hän on oikeistolainen. Rumat vasemmistonaiset kadehtivat heitä koko elämänsä ajan.

• Anonyymi00048

Tämä on kyllä totta.

• Anonyymi00043

Tiedän yhden ruman..

• Anonyymi00044

joo,, Paksujalkainen vihreäsilmäinen rumanaama on semmoinen
        j

• Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

joo,, Paksujalkainen vihreäsilmäinen rumanaama on semmoinen
        j

Ei vaan sinä. Ruma ulkoisesti ja sisäisesti. Eikä mitään ihmistuntemusta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      718
    Aihe