Nsinen kerron nyt ulkomuodostani

Anonyymi-ap

Mulla on punaset sukkahousut.
Reinot
Baskeri päässä
Paksut viikset
Itde tehty villapaita

15

580

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Enpä ihmettele ollenkaan, koska olen tiennyt sinun pukeutuvan "erikoisella tavalla" tietystä syystä johtuen!

• Anonyymi00005

Mutta en halua koskaan tutustua sinuun, koska tapahtui liikaa sellaista joka rikkoi minua vuosien ajan. Minua todellakin pidettiin tyhmänä ja siksi sitä samaa, jo tuttua tietoa jaettiin jatkuvasti! Jos olisit sanonut minulle jotain jo monia vuosia sitten, olisin ehkä voinut olla ystäväsi, mutta ryssit kaikki tilanteet pelkällä hiljaisuudella. En enää pysty olemaan edes ystäväsi, koska et välittänyt mitään siitä miten paljon minä kärsin kaikesta kokemastani ja vain sinulla olisi ollut mahdollisuus muuttaa tilannetta! Itse pilasit mahdollisuutesi täysin! Jossain vaiheessa ensi vuonna alan etsiä ikäistäni uutta ystävää, nyt siihen ei minulla ole minkäänlaista jaksamista!Korvauksia odotellessa! Kerron sinusta joillekin ihmisille, jos et maksa korvauksia! Oletko itse miettinyt koskaan sitä, miksi sinun on niin äärettömän vaikeaa sanoa edes yhtä sanaa!

• Anonyymi00003

• Anonyymi00007

Ei ole minulle enää Upp tuollainen tieto. Koen olevani kuin raato, jota on rääkätty samalla turhalla tiedolla ja vain sen takia, etteivät muut olleet ymmärtäneet minun ymmärtäneen kaiken jo yli seitsemän vuotta sitten! Olen varma, että kuka tahansa olisi turhautunut yhtä totaalisesti kuin minä, jos hänkin olisi joutunut sietämään sitä samaa mitä minäkin! Akat töissäkin, että minua otti´päähän se kaikki turha esitys ja verenoaineet korkealla, koska ei ne suut pysyneet kiinni ja koko päivän sitä sitä jo täysin tutun tiedon jakoa! Koin olevani ikuisessa helvetissä kaikkina niinä vuosina, kun työrauhaani häirittiin!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei ole minulle enää Upp tuollainen tieto. Koen olevani kuin raato, jota on rääkätty samalla turhalla tiedolla ja vain sen takia, etteivät muut olleet ymmärtäneet minun ymmärtäneen kaiken jo yli seitsemän vuotta sitten! Olen varma, että kuka tahansa olisi turhautunut yhtä totaalisesti kuin minä, jos hänkin olisi joutunut sietämään sitä samaa mitä minäkin! Akat töissäkin, että minua otti´päähän se kaikki turha esitys ja verenoaineet korkealla, koska ei ne suut pysyneet kiinni ja koko päivän sitä sitä jo täysin tutun tiedon jakoa! Koin olevani ikuisessa helvetissä kaikkina niinä vuosina, kun työrauhaani häirittiin!

Jos on käynyt yliopiston, ei voi olla niin tyhmä, ettei ymmärtäisi sitä mitä olisi kokenut jo aiemmin!

• Anonyymi00004

Uppppp

• Anonyymi00006

Noista punaisista sukkahousuista tuli mielleyhtymä lapsuuteen. Hitto että ne sukkikset kutitti.

• Anonyymi00008

Oliko luteita?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oliko luteita?

Ei, miksi olisi. Niissä oli vain villaa tms.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei, miksi olisi. Niissä oli vain villaa tms.

Mä muistan ne kans. Ja ne kutitti ja se toinen sukka kiertyi aina väärinpäin ja löpötti😂

• Anonyymi00011

Senkun kerrot, mutta ei sillä enää ole mitään merkitystä. Sen olisi pitänyt tapahtua jo monia vuosia sitten, että olisit sanonut jotain! Enää en hyväksy sinulta edes sitä hei sanaa!

• Anonyymi00013

Sinulle voimassa pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto!

• Anonyymi00012

"Sanna kertoo, ja pal jas taa, vol. 1". -sivu

• Anonyymi00014

Ihana111

• Anonyymi00016

Mihin pankkiin oot sitte marssimassa? -sivu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      731
    Aihe