Kemin Keiju, eli M Halvari on nykyään alle satakiloinen keijukainen. Toista se oli ennen kun tämä mörssäri painoi yli 150 kg. Syytä en valtavaan laihduttamiseen tiedä, mutta ero vanhaan on huikea.
Halvari
5
1414
Vastaukset
- ng+8
en usko että Mika ois alle 100 kg. onhan sillä pituuttaki roimasti ja isot luut.
- werjgf
Yrittää seuraavaksi keihäänheittäjän uraa?
- että Halvari on laihduttanut
Kyllä se totta on, että Halvari on laihtunut aivan älyttömän paljon. Mies on varmasti alle 100 kg tänä päivänä. Täällä Kemissä Halvaria näkee lähes päivittäin.
- syy:
Huippuvuosien jälkeen nappien sun muitten kaman vetäminen on loppunut!! Ei tarvi olla ruudinkeksijä, että sen hokaa!! ESIM. Mites Arsi Harju nykyään??! Mies on laihtunut 40 kg Olympiakullan jälkeen, ei uskalla enää nappeja popsia, siinähän menisi maine ja kunnia jos jäisi nyt kiinni...!!
- for ever
Halvari ei ole omien sanomiensa mukaan koskaan ottanut "nappeja". Mies pääsi huipulle geenien ja ruisleivän avulla. Ehkä painon putoamiseen on syynä ruokavalion muutos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612