todella ahdistavaa oli se, että minulle täysin vieraille työkavereille annettiin lupa osallistua projektiin minulta mitään kysymättä! En olisi koskaan suostunut sellaiseen tilanteeseen yhdessäkään minulle vieraassa työpaikassa, työ oli minulle aina pelkkää työtä ja niin sen pitääkin olla. Eri asia olisi ollut se, jos olisin itse ottanut asian esille! Mutta niin en tehnyt koskaan! Kuinka turhauttavaa oli kuulla sitä samaa turhaa jargoniaa vuodesta toiseen! Ja ei ollut kyse parista vuodesta vaan paljon enemmästä!
Se mikä oli
Anonyymi-ap
2
63
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vihasiko joku minua niin, että minun haluttiin voivan huonosti!
- Anonyymi00002
Jansku vois pakata jo sen projektituolinsa ja muuttaa itte sinne Pohja-mutiin. -sivu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573