Prisman ostoskorikärryt törkyisessä kunnossa

Anonyymi-ap

Prisman ostoskorikärryjä ei ole pesty varmaan koronan jälkeen kertaakaan.
Ovat senverran likaisessa ja törkyisessä kunnossa, ettei niitä voi käyttää.
Koko ajan vouhotetaan paistopisteestä, ettei saa paljain käsin mennä ottamaan, koska epähygieenistä.
Kyllä nuo ostoskorikärryt on todella epähygieeniset.
Citymarketissa on paljon puhtaammat ostoskorikärryt, siellä ollaan paljon tarkempia hygieniasta.

19

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ihan varmasti joo, varmaan israelista sittarin kärryt.

• Anonyymi00002

Ressu on "pessyt" kautta aikain ostoskärryn kahvan ennen käyttöä kostealla käsipyyhkeellä, ja lopuksi käsidesillä. Ehkä siksi Ressu ei ole koskaan (+72 v) potenut influenssaa (esim koronaa). vatsatauteja, eikä muitakaan "bakteeripaskiaisten" levittämiä kulkutauteja, saati sukuelin-kuppa-tippuri-konokokki-kihomato-saivari-infektioita, hah hah haaa!!!... MOT

• Anonyymi00003

Aina ollut kova poika valehtelemaan.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Aina ollut kova poika valehtelemaan.

Ressu on taas oikeassa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ressu on taas oikeassa.

Viimeisinkin ennustuksensa kusi kintuilleen.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Viimeisinkin ennustuksensa kusi kintuilleen.

Sanan huomannut noista ostoskorikärryistä .
        Olis niin kätevät monesti on jo käsi ojossa sitte se jää siihen ku on niin vastenmielisen tuhurunen.

• Anonyymi00008

Olen saman toisessa marketissa huomannut että ostoskärryt katoksissa ovat epäsiistejä ja niissä mainoslehtisiä märkänä, mutta Prisman kärryihin en ole kiinnittänyt huomiota vaikka olen siellä myös käynyt ja kärryt käytössä..

• Anonyymi00009

No niin, nyt sitten vaan kaikki antamaan palautetta Prisman sivustolle

• Anonyymi00010

Talvi aikaan pakkasilla varmasti haasteellista alkaa letkuttaan ostoskärryjä, mutta nyt alkaa olla niiden aika.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Talvi aikaan pakkasilla varmasti haasteellista alkaa letkuttaan ostoskärryjä, mutta nyt alkaa olla niiden aika.

Kai tuollaisella laitoksella on edes yksi sen kokoinen pesukone, johon yhden korin saa mahtumaan, ei niitä kaikki tarvitse kerralla pestä.

• Anonyymi00011

Tässä oli kyse ostoskori kärryistä, ei niistä kaupan suurista ostoskärryistä, vaan niistä muovisista ostoskoreja isommista ostoskorikärryistä, jotka ovat muovisia, renkaat alla ja vedetään perässä ja niihin saa enemmän tavaraa, kuin ostoskoriin, muttei niin paljon, kuin ostoskärryihin.

• Anonyymi00013

Niistä kuuluu hirveä ääni vedettäessä. Sen vuoksi kaiketi monikaan ei niitä vedä perässä. Ostoskärryjä on mukavampi käyttää muutenkin kun ei tarvi kyykistellä jatkuvasti.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niistä kuuluu hirveä ääni vedettäessä. Sen vuoksi kaiketi monikaan ei niitä vedä perässä. Ostoskärryjä on mukavampi käyttää muutenkin kun ei tarvi kyykistellä jatkuvasti.

Näin kerran - huom kerran, kun kaksi koulutyttöä (liekö olleet "taksvärkkiläisiä"); pesi K-kauppa Kaanaanmaantien ostoskärryjä. Ei siihen tarvita letkuja, saati painepesuria. Pesuastiaan pesuainetta, ja toiseen huuhteluvesi, jossa desinfiointiainetta, pari rättiä, sekä nippu käsipyyhkeitä. Totesin tytöille, että nyt teette hyvää työtä, eikä minun tarvitse niitä talkootyönä pestä, ei ainakaan tällä reissulla...
        Muuten, nämä ovat kansalaisen perustaitoja, jotka opetetaan armeijassa ensimmäisinä päivinä. Etenkin lauantaina tulee puhdasta jälkeä, jottei myöhästy "lomabussista". Samoin iltalomatarkastuksessa pitää olla puhdasta, etenkin lomallelähtijä itse: Ensin pesu suihkussa (huom, ilman uimahousuja ("pikkumustia"), hiukset siististi leikatut, parta ajettuna, kynnet, myös varpaankynnet leikattuna, hampaat pestynä; puhdas nenäliina (2 kpl), siisti asu ja kengät lankattuna...
        MOT

• Anonyymi00016

OK! Niihin en ole kiinnittänyt huomiota kun käytän yleensä niitä matalareunaisempia ostoskärryjä. Joten niiden matalien vedettävien ja kantokorien siisteydestä enkä pesuista tiedä.

• Anonyymi00014

Kepumafian osuuskaupoissa ei muullakaan ole niin paljon väliä. Luotaantyöntäviä paikkoja. Sopii persaukisille ja persuille.

• Anonyymi00017

Persuthan ei käy osuuskaupoissa kun niistä ei saa lentäviä mattoja eikä taateleita.

• Anonyymi00018

Osuuskauppa on liikaa vasemmistolaistunut.

• Anonyymi00019

Eikö mitään asiaa voi käsitellä järkevästi, eikä aina tuoda mukaan politiikkaa ja uskontappelua. Ollaan realisteja kuten tosirealisti Ressu. Politiikka ja uskonto on vain teatteria...

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eikö mitään asiaa voi käsitellä järkevästi, eikä aina tuoda mukaan politiikkaa ja uskontappelua. Ollaan realisteja kuten tosirealisti Ressu. Politiikka ja uskonto on vain teatteria...

Tiesitkö miksi keskustellaan. Täällä kerrotaan mielipiteitä. Voit lukea tietosanakirjaa rauhassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      259
      2727
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2197
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1934
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      96
      1599
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1313
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1220
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1083
    Aihe