Iskeekö Lautiaisella laturaivo? Ainakin kovin raivokkaasti sitä mainostetaan ja Kaupungin hoitoon tyrkytetään.
Laturaivoa
19
1758
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näköjään. Mutta kun ei ole virallinen latu ja jäällä kulkeminen on kaikille luvallista kaikilla tavoin niin ei auttasi marista.
- Anonyymi00016
Näin on
- Anonyymi00002
Etelä-Suomessa laturaivoavat latujen käyttäjät, Nurmeksen Lautiasella pitää varoa laduntekijän raivoa.
- Anonyymi00003
Hyvärilän Matkailukeskukselta, missä voi ryypätä hiihtokahvit, tai vaikka ruokailla hiihtoretken päätteeksi lähtee pitkä valaistu latu, ihan raivoamatta.
- Anonyymi00004
Bombalta myös loistava latu, kaupungin ladunhoitajat tervehtivät iloisena ja hymy myös muiden ladunkäyttäjien kasvoilla.
- Anonyymi00006
Latukelkkailija ajaa raivokkaasti takaa lautiaisen kävelijöitä ja tiiliniemen demarikelkkailija laskee kaikki kävelijät potentiaalisiksi äänestäjiksi vuoden päästä olevaan eduskuntavaaliin, kunhan vain kaupunki ostaa pojille bensaa.
- Anonyymi00008
😀😀
- Anonyymi00007
Suksien keksijä tuskin ajatteli erikseen tehtyä leveää latua, jonka päällä hiihtää. Nykyajan hiihtäjät sopisivat sirkukseen. Vanha kansa nauraisi kippurassa kun hiihtäjä valittaa kengänjäljistä lumessa.
- Anonyymi00012
Haloo, eletään nykyaikaa. Latutarve sen mukainen.
- Anonyymi00009
Ennen oli nämä perinteisen kapeat ladut helppo pitää kunnossa, mutta sitten tuli tämä tuuletushiihto, niin ura pitää olla leveä.
- Anonyymi00010
Siis menestystä hiihdossa pitäisi tulla Suomelle, mutta mihinkään ei saa tehdä kunnon harjoittelu paikkoja. Sohvaperunat tekstaa näsäviisauksiaan selinmaaten.
- Anonyymi00011
Näinpä.
- Anonyymi00013
PITÄISI SAADA UIMAHALLI MITÄÄN LATUJA EI TARVITA VAAN UIMAHALLI
- Anonyymi00014
No hyvä on hyvä on, uskotaan! Näytä vaan mihin se tehdään niin minä tulen kaivamaan lapiolla perustuksia.
- Anonyymi00015
Hyvärilän matkailualueella on vähällä käytöllä se kapulanheittokenttä, sen paikalle halli.
- Anonyymi00018
Pääseekö Lautiaiselle hiihtämään vai onko bensa loppu?
- Anonyymi00020
Kyllä pääsee hiihtämään vesisuksilla, mutta kannattaa vielä odotella, että vesi lämpenee.
- Anonyymi00019
Nyt sataa lumiräntää. Miksi lumitykit ei ole käynnissä? Hiihtokausihan pitäisi jatkua pitkälle huhtikuulle. Kaikki muuttaa pois kun ei pääse hiihtämään koneladulla.
- Anonyymi00022
Vaikka Nurmeksessa ei vieläkään uskota ilmastomuutokseen, minulla on teille uutinen. Se on totta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?751468Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13987Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79892Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90858Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51714- 53664
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51631Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134628Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47623- 71583