Polkupyöräongelma.

Anonyymi-ap

Se on hyvä vaihteen vuoksi24/7 että on oireilunaiheita eri vuodenajoille, nyt ollen ajankohtainen tuo polkupyörä kun junttilassa kevättä hieman pukannut.

Sitten kesemmällä tulee ajankohtaiseksi gabanossien grillailut, sekä sitten kesällä nakitukset tuotantolinjalle kun kuudeskin kesä täytyy onkia eikä pääse paratiisiin tapamaan idoliaan Kökkötraktoria.

Kökkiksellähän on oma hiilikuituinen fillari, saisko valokuvaa kun Tytöllä pyöräilyhomoshortsit päällä ja polkee perse pitkällä.

Hauskaa.

4

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuten tuolla todettua, niin pääset näistä myyntiepäilyistä eroon kuvaamalla itsesi sen fillarin kanssa tai vaikka laittamalla sen satulalle suomalaisen passin taikka ajokorttisi.
      Se on siinä, muuta ei tarvitse. Voit helposti todistaa vaimosi asuvan kanssasi yhdellä ainoalla valokuvalla Pähkinärinteessä. Ei ole vaikeaa myöskään valokuvata sitä 70.000 euron mikrobilääkettä, vai onko se vaikeaa ja jos on niin miksi?

• Anonyymi00002

Todella mukava heittää välikommentteja kuten syylittäjä ja kuitenkin harhaisen maailmankuvan omaava kusiaivoinen Laiffi roiskeläppäjaopilluisen tossun alus jatkaa bablaansa numban suuntaan.

Hauskaa.

• Anonyymi00004

Asiaahan tuo puhui ja jos et voi todistaa mainittuja asioita, niin lakkaa puhumasta niistä.
        Asut yksin ja mitään superkallista lääkettä ei sinuun tuhlata ja fillarilla et aja isolla perseelläsi metriäkään.

2010

• Anonyymi00003

Etköhän sinä ala jo tajuta pikkuhiljaa että minä olen minä joka olen aina ollut ja olen sen osoittanut lukemattomia kertoja.

En leuhkiakseni vaan siksi, että olen tehnyt kovaa töitä elämäni aikana, kokenut myötä- ja vastamäet ja tiedän mistä minut on tehty. Kun puhuu totta, se on helppo muistaa kun se on oikeasti tapahtunut.

En ota siksi vastaan kritiikkiä rakkikoirilta, vaan se johtaa pöydän puhdistamiseen.

Posson tarinoista on niin monta eri versiota ettei mikään niistä ole enää uskottava ja kun ei kuvinkaan pysty väittämiään todistamaan, niin sitten se on siinä. Taputeltuna.

2010

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      75
      842
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe