Se on hyvä vaihteen vuoksi24/7 että on oireilunaiheita eri vuodenajoille, nyt ollen ajankohtainen tuo polkupyörä kun junttilassa kevättä hieman pukannut.
Sitten kesemmällä tulee ajankohtaiseksi gabanossien grillailut, sekä sitten kesällä nakitukset tuotantolinjalle kun kuudeskin kesä täytyy onkia eikä pääse paratiisiin tapamaan idoliaan Kökkötraktoria.
Kökkiksellähän on oma hiilikuituinen fillari, saisko valokuvaa kun Tytöllä pyöräilyhomoshortsit päällä ja polkee perse pitkällä.
Hauskaa.
Polkupyöräongelma.
4
186
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuten tuolla todettua, niin pääset näistä myyntiepäilyistä eroon kuvaamalla itsesi sen fillarin kanssa tai vaikka laittamalla sen satulalle suomalaisen passin taikka ajokorttisi.
Se on siinä, muuta ei tarvitse. Voit helposti todistaa vaimosi asuvan kanssasi yhdellä ainoalla valokuvalla Pähkinärinteessä. Ei ole vaikeaa myöskään valokuvata sitä 70.000 euron mikrobilääkettä, vai onko se vaikeaa ja jos on niin miksi? - Anonyymi00002
Todella mukava heittää välikommentteja kuten syylittäjä ja kuitenkin harhaisen maailmankuvan omaava kusiaivoinen Laiffi roiskeläppäjaopilluisen tossun alus jatkaa bablaansa numban suuntaan.
Hauskaa.- Anonyymi00004
Asiaahan tuo puhui ja jos et voi todistaa mainittuja asioita, niin lakkaa puhumasta niistä.
Asut yksin ja mitään superkallista lääkettä ei sinuun tuhlata ja fillarilla et aja isolla perseelläsi metriäkään.
2010
- Anonyymi00003
Etköhän sinä ala jo tajuta pikkuhiljaa että minä olen minä joka olen aina ollut ja olen sen osoittanut lukemattomia kertoja.
En leuhkiakseni vaan siksi, että olen tehnyt kovaa töitä elämäni aikana, kokenut myötä- ja vastamäet ja tiedän mistä minut on tehty. Kun puhuu totta, se on helppo muistaa kun se on oikeasti tapahtunut.
En ota siksi vastaan kritiikkiä rakkikoirilta, vaan se johtaa pöydän puhdistamiseen.
Posson tarinoista on niin monta eri versiota ettei mikään niistä ole enää uskottava ja kun ei kuvinkaan pysty väittämiään todistamaan, niin sitten se on siinä. Taputeltuna.
2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392892Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282703100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442356Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201941Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401873Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571689- 381563
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä341461- 451393
- 261241