Se on hyvä vaihteen vuoksi24/7 että on oireilunaiheita eri vuodenajoille, nyt ollen ajankohtainen tuo polkupyörä kun junttilassa kevättä hieman pukannut.
Sitten kesemmällä tulee ajankohtaiseksi gabanossien grillailut, sekä sitten kesällä nakitukset tuotantolinjalle kun kuudeskin kesä täytyy onkia eikä pääse paratiisiin tapamaan idoliaan Kökkötraktoria.
Kökkiksellähän on oma hiilikuituinen fillari, saisko valokuvaa kun Tytöllä pyöräilyhomoshortsit päällä ja polkee perse pitkällä.
Hauskaa.
Polkupyöräongelma.
4
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuten tuolla todettua, niin pääset näistä myyntiepäilyistä eroon kuvaamalla itsesi sen fillarin kanssa tai vaikka laittamalla sen satulalle suomalaisen passin taikka ajokorttisi.
Se on siinä, muuta ei tarvitse. Voit helposti todistaa vaimosi asuvan kanssasi yhdellä ainoalla valokuvalla Pähkinärinteessä. Ei ole vaikeaa myöskään valokuvata sitä 70.000 euron mikrobilääkettä, vai onko se vaikeaa ja jos on niin miksi? - Anonyymi00002
Todella mukava heittää välikommentteja kuten syylittäjä ja kuitenkin harhaisen maailmankuvan omaava kusiaivoinen Laiffi roiskeläppäjaopilluisen tossun alus jatkaa bablaansa numban suuntaan.
Hauskaa.- Anonyymi00004
Asiaahan tuo puhui ja jos et voi todistaa mainittuja asioita, niin lakkaa puhumasta niistä.
Asut yksin ja mitään superkallista lääkettä ei sinuun tuhlata ja fillarilla et aja isolla perseelläsi metriäkään.
2010
- Anonyymi00003
Etköhän sinä ala jo tajuta pikkuhiljaa että minä olen minä joka olen aina ollut ja olen sen osoittanut lukemattomia kertoja.
En leuhkiakseni vaan siksi, että olen tehnyt kovaa töitä elämäni aikana, kokenut myötä- ja vastamäet ja tiedän mistä minut on tehty. Kun puhuu totta, se on helppo muistaa kun se on oikeasti tapahtunut.
En ota siksi vastaan kritiikkiä rakkikoirilta, vaan se johtaa pöydän puhdistamiseen.
Posson tarinoista on niin monta eri versiota ettei mikään niistä ole enää uskottava ja kun ei kuvinkaan pysty väittämiään todistamaan, niin sitten se on siinä. Taputeltuna.
2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110845- 408097
- 1235211
- 693538
- 1123538
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi343498- 613390
- 333137
- 532474
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak341976