Tänään piti Tps-Ilves ottelu jättää väliin kun joku Tepsin toimistolla oli keksinyt tehdä siitä Prideottelun ja joukkueelle mauttomat sateenkaaripaidat.
Jöi tänään sitten kausikortti käyttämättä ja menin eukon ja lasten kanssa normaalina perheenä katsomaan Luottomies leffan.
Onneksi Veli Matti Savinainen kieltäytyi käyttämästä tuota pelipaitaa. Hieno ja suoraselkäinen mies.
TPS pridehömpötys meni metsään.
86
798
Vastaukset
- Anonyymi00002
Pride on ihmisoikeus
- Anonyymi00020
Pride on työnteon välttelyä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sanoo incel kelapersu.
- Anonyymi00039
Ovatko prideläiset mukamas normaaleja ihmisiä?
- Anonyymi00062
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sekin on kakkien .
- Anonyymi00003
Kiitos ja tsemppiä kaikille pelaajille paitsi tuolle yhdelle persulle!
- Anonyymi00009
Miksi joku on heti persu jos ei kannata prideä?
Itse olen maksanut Demareiden jäsenmaksua vuodesta 1985 ja sitoudun myös itse irti kaikesta pride ja sateenkaarituubasta. Niiden tarkoitus ei ole ihmisoikeudet vaan pelkästään Suomessa on Vihervasemmiston lanseeraamaa poliittista toimintaa. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itse olen maksanut Demareiden jäsenmaksua vuodesta 1985 ja sitoudun myös itse irti kaikesta pride ja sateenkaarituubasta. Niiden tarkoitus ei ole ihmisoikeudet vaan pelkästään Suomessa on Vihervasemmiston lanseeraamaa poliittista toimintaa.Sdp on priden puolella.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sdp on priden puolella.
Kyllä puolueet ja heidän jäsenensä koostuvat yksittäisistä mielipiteistä ja ihmisistä.
Kuten sanoin, olen itsekin ollut SDP jäsen vuodesta 1985. Jäsenmaksun maksan joka vuosi ja äänestän Demareita. Silti on asioita joista olen puolueen linjasta eri mieltä.
Vastustan elintasopakolaisten turvapaikkaturismia. Työperöinen maahanmuutto on eri asia.
Ulkomaalaiset raiskaajat pitäisi karkottaa välittömästi tuomioiden jälkeen.
Milan Jaff oli hyvä alku. Hänestä päästiin heti eroon.
Vastustan myös Pridetuuban politisointia ja koko sateenkaarihömppä on täysin turhanpäiväistä. Meillä on Suomessa ja maailmalla ihan oikeitakin ongelmia mitkä pitäisi ratkaista. Homoilla menee ihan tarpeeksi hyvin Suomessa ja homous poistettiin rikoksista jo montakymmentä vuotta sitten. Olkaa tyytyväisiä. - Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä puolueet ja heidän jäsenensä koostuvat yksittäisistä mielipiteistä ja ihmisistä.
Kuten sanoin, olen itsekin ollut SDP jäsen vuodesta 1985. Jäsenmaksun maksan joka vuosi ja äänestän Demareita. Silti on asioita joista olen puolueen linjasta eri mieltä.
Vastustan elintasopakolaisten turvapaikkaturismia. Työperöinen maahanmuutto on eri asia.
Ulkomaalaiset raiskaajat pitäisi karkottaa välittömästi tuomioiden jälkeen.
Milan Jaff oli hyvä alku. Hänestä päästiin heti eroon.
Vastustan myös Pridetuuban politisointia ja koko sateenkaarihömppä on täysin turhanpäiväistä. Meillä on Suomessa ja maailmalla ihan oikeitakin ongelmia mitkä pitäisi ratkaista. Homoilla menee ihan tarpeeksi hyvin Suomessa ja homous poistettiin rikoksista jo montakymmentä vuotta sitten. Olkaa tyytyväisiä.Demareita äänestämällä kannatat elintasopakolaisuutta, feminismiä ja pridetystä.
Onko muka yhtään aktiivista demaripoliitikkoa joka vastustaisi näitä? - Anonyymi00047
Yksi normaali ja loput hanurihannuja.
- Anonyymi00063
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itse olen maksanut Demareiden jäsenmaksua vuodesta 1985 ja sitoudun myös itse irti kaikesta pride ja sateenkaarituubasta. Niiden tarkoitus ei ole ihmisoikeudet vaan pelkästään Suomessa on Vihervasemmiston lanseeraamaa poliittista toimintaa.Itse olen maksanut Demareiden jäsenmaksua vuodesta 1985
Saatanan kommari..olet tyhmä ihminen ja maksat paskan puhujien jäsen maksua:)
Vittu,että ihminen voi olla tyhmä ja maksaa oli puole tai mikä vain niin jäesenmaksua...Saako huutaa ja nauraa oksentaa.
Te saatanan apina olette tehneet Suomesta paskan maan,siis te poliitisesti sitoutuneet ja paskan edustjat,vitun elätit..
SDP on yksi suurin syöpä Suomessa..Vittu mitä olette paskaa politisoivat ihmiset..cccp - Anonyymi00070
Anonyymi00063 kirjoitti:
Itse olen maksanut Demareiden jäsenmaksua vuodesta 1985
Vittu,että ihminen voi olla tyhmä ja maksaa oli puole tai mikä vain niin jäesenmaksua...Saako huutaa ja nauraa oksentaa.
Te saatanan apina olette tehneet Suomesta paskan maan,siis te poliitisesti sitoutuneet ja paskan edustjat,vitun elätit..
SDP on yksi suurin syöpä Suomessa..Vittu mitä olette paskaa politisoivat ihmiset..cccpOn siinäkin toopen persun "mielipide"🤣🤣
- Anonyymi00074
Anonyymi00063 kirjoitti:
Itse olen maksanut Demareiden jäsenmaksua vuodesta 1985
SDP on yksi suurin syöpä Suomessa..Vittu mitä olette paskaa politisoivat ihmiset..cccpSofia Virta ei ole Demari!
Huono provo yrittää kääntää tätä demareiden syyksi! - Anonyymi00099
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itse olen maksanut Demareiden jäsenmaksua vuodesta 1985 ja sitoudun myös itse irti kaikesta pride ja sateenkaarituubasta. Niiden tarkoitus ei ole ihmisoikeudet vaan pelkästään Suomessa on Vihervasemmiston lanseeraamaa poliittista toimintaa.Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi00005
Voi hellan duudeli sentähen.
- Anonyymi00022
Homopervokin osallistui.
- Anonyymi00006
Toivottavast seuravas ottelus pukisvat paidat heteroille. Sit ois tasapuolist. Aina va pelkkä pride jotta kannateta. Josku tartte puolusta myös normali ihmine.
- Anonyymi00008
Respect Savinainen. Siinä on mies jolla asenne kohdallaan. Hän onkin moninkertainen Suomenmestari Tapparasta.
- Anonyymi00098
Seuran mikkihiiret sais hävetä.
- Anonyymi00012
Lukekaapa Pride-porukka viimeisimpiä Ylen uutisia siitä miten seksuaalivähemmistöjä kohdellaan Afrikassa! Sitten vaan sinne marssimaan lähtekää!
- Anonyymi00034
Tuo pride porukka voitaisiin viedä Afrikkaan.
- Anonyymi00013
Kuuluiko samalla laulu " Se on hunajata sulle , hunajata mulle" ? Vai mites se TPS:n vanha pöljä maalinjuhlintalaulu menikään
- Anonyymi00015
TPS on nykyään suklisosaston seura. Ruskea rinkeli maistuu.
- Anonyymi00035
Laulu on nykyään "Se on *ersettä mulle"
- Anonyymi00014
Sodomiaa jäällä
- Anonyymi00016
Muistaako palstan Vassari Prideöyhöttäjät mitä Turun suuri mies Juhani Tamminen sanoi muutama vuosi sitten asiasta?😂😂 Se oli Tamilta täyttä asiaa ja olen ihan samaa mieltä.
- Anonyymi00017
Turun Setan puheenjohtaja Kirsi Mikkosen (SDP) mukaan veli Matti Savinaisen ei olisi tullut saada pelata. Mikkonen kutsuu Savinaisen puhutteluun.
- Anonyymi00036
Matti ei kunnon heteromiehenä mene hiirulaisen juttusille.
- Anonyymi00048
Anonyymi00036 kirjoitti:
Matti ei kunnon heteromiehenä mene hiirulaisen juttusille.
Matti ei vajakkilesboa kuuntele.
- Anonyymi00019
Kaikki kunnioitus Savinaiselle. Tuohon sairaaseen paskaan ei todellakaan tarvitse osallistua jos siltä tuntuu. Kyllä suvaitsevaiset taas suvaitsee muitakin.
- Anonyymi00021
Aamen....täydellisesti sanottu.
- Anonyymi00024
Vihervassareiden suvaitsevaisuus tarkoittaa, että pitää olla samaa mieltä heidän kanssaan.
- Anonyymi00025
Moni homo äänestää porvaripuolueita. Varma tieto.
- Anonyymi00026
Kuten sinäkin. Onneksi olkoon. Tulit rohkeasti ulos kaapista.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kuten sinäkin. Onneksi olkoon. Tulit rohkeasti ulos kaapista.
Näitä Pride-juttuja tarvitaan muistuttamaan ihmisiä siitä, että homot ovat aina keskellämme, vaikka heitä yleensä ei arkielämässä tunnista.
- Anonyymi00040
Siis vihreitä!!
- Anonyymi00027
Tepsin peli ollut jo pidempään täys homoa.
- Anonyymi00029
Turun Setan puheenjohtajan mielestä pride-paidasta kieltäytyneen Savinaisen ei olisi pitänyt antaa pelata.
Taas noita kotkottajia valittamassa normaaleista ihmisistä.
https://www.ts.fi/a/6921314 - Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Turun Setan puheenjohtajan mielestä pride-paidasta kieltäytyneen Savinaisen ei olisi pitänyt antaa pelata.
Taas noita kotkottajia valittamassa normaaleista ihmisistä.
https://www.ts.fi/a/6921314Persuna ihminen on tyhmimmillään.
- Anonyymi00044
Anonyymi00032 kirjoitti:
Persuna ihminen on tyhmimmillään.
Ei sille mitään voi jos olet homopersu.
- Anonyymi00093
Jos menen lapseni kanssa jääkiekkopeliä katsomaan, niin paljastun heteroksi. Selviää, että olen harrastanut heteroseksiä. Todennäköisesti minut pahoinpidellään ja heitetään lapseni kanssa tunkiolle, jonkun hämärän järjestön ja seuran yhteistyöllä.
- Anonyymi00028
TPS:n perinteinen pride-teemaottelu lauantaina aiheutti jälleen myrskyn vesilasissa. TPS on jo kahdeksan kauden ajan pyhittänyt yhden peleistään sateenkaariteemalle. Samalla liigajoukkue on osoittanut, että sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen yhdenvertaisuus ei ole edelleenkään itsestäänselvyys miehisessä lätkägenressä. Sateenkaarilogo pelipaidassa tapaa herättää kerta toisensa jälkeen pikkusieluista nurinaa.
Tällä kertaa kohu syntyi siitä, että konkarihyökkääjä Veli-Matti Savinainen kieltäytyi pukemasta erikoispaitaa. Luonnollisesti yhden miehen protesti herätti laajaa huomiota.
Savinainen kommentoi itse ratkaisuaan Instagram-tilillään. Hän kertoi, ettei pidä pride-ideologiaa ”sellaisena asiana, jota haluan henkilökohtaisesti edustaa”. Samalla hän totesi arvostavansa TPS:n työtä tasa-arvon eteen.
https://www.ts.fi/a/6922003 - Anonyymi00037
Konservatiiviset punaniskamiehet ovat suomen edistyksen ja menestyksen jarruna.
- Anonyymi00038
Liberaalit vihervasurit eivät ole Suomen velkaantumisen jarruna.
- Anonyymi00041
Kaikki mihin vihreät paska politiikot koskee kusee Hyvä Savinainen oikea ratkaisu
- Anonyymi00043
Sofia Virta ota se paksu diarra norsu puolue kaverisi ja ottakaa korruptiopyörät ja polkekaa hevon vittuu pride paita päällä ei tule kellään ikävä teitä
- Anonyymi00049
Polkekaa Afrikkan asti.
- Anonyymi00045
Luottomies elokuvan katsominen ei ole normaalia.
- Anonyymi00046
Täällä lätkäntöllöttäjät taas kiukkuisina röhkii. Kuinkahan moni teistä osaa edes luistella? Eikä sitä lasketa osaamiseksi, jos on pelannut 70-luvulla turun kisa-wekkuleissa. Ne taidot kuuluu teidän iässä menneisyyteen aivan kuten hommat makuuhuoneessakin.
- Anonyymi00050
Siksi Sdp.
- Anonyymi00051
Ihan sivusta. Osaako kukaan kertoa miksi joku Sofia Virta on jääkiekko joukkueen hallituksessa.
- Anonyymi00053
Mitä *ittua Sofia siellä tekee?
- Anonyymi00056
Anonyymi00053 kirjoitti:
Sofia Virta sai onneksi Tiistaina aamusta kenkää Tepsin hallituksesta. Hieno uutinen ja loistava päätös.
- Anonyymi00068
Anonyymi00053 kirjoitti:
varmaan kiljunut koko ajan ja vouhkannut tyypilliseen viher-akkojen tyyliin. Nyt ei enää onneksi.
- Anonyymi00055
Veli Matti Savinainen 6. Sofia Virta 0.
- Anonyymi00058
Homostelu on syntiä.
- Anonyymi00059
Prideen kuuluu pelkästään narsisteja. Ne tunnistaa siitä, että terapian sijasta otetaan uusia uhreja, kun edellisissä on ollut jotain vikaa.
- Anonyymi00060
Homot jäähyaitioon.Kaikki homo myönteiset lutkuttaj pelaajat jäähyaitiooon ja muut jäälle?
Montako Sofian munanlutkuttajaa jäi kentälle?
Vain Savinainen? - Anonyymi00065
https://www.iltalehti.fi/smliiga/a/48e34632-ff92-410e-b630-d79ef2461c8b
Pitää olla pakko kieltäytyä PRIDE:n tuulettamisesta jokaisella ilman vakaumustakin.
SETA:n voisi oppia käyttäytymään normaalien kansalaisten keskuudessa. Teillä on tuo tyrkyttämisen ja julistuksen pakkomielle joka on TAUTI! - Anonyymi00066
Melkoinen lammaslauma se tepsi.
- Anonyymi00067
Eipä huvita enää mennä katsomaan tepsuliporukan matseja! Puhumattakaan esim. minun nuorista alle 20-vuotiaista sukulaisistani joille jääkiekko on jotain "vanhaa, menneisyyden ysärijuttua"
- Anonyymi00077
Sanos muuta! Sofiako on viekoitellut tai pakottanut viehkeästi porukan pukeutumaan pelleiksi? Tasa-arvo on tärkeä asia. Mutta miten se suurena kokonaisuutena juuri Prideen liittyy?
- Anonyymi00084
Anonyymi00067 kirjoitti:
Eipä huvita enää mennä katsomaan tepsuliporukan matseja! Puhumattakaan esim. minun nuorista alle 20-vuotiaista sukulaisistani joille jääkiekko on jotain "vanhaa, menneisyyden ysärijuttua"
Jääkiekkohan ON menneisyyden juttu. Vain idiootti voi tuijottaa tuntikaupalla sitä, kun jotkut luistelevat edestakaisin mustan kuminpalan perässä.
- Anonyymi00095
Anonyymi00084 kirjoitti:
Jääkiekkohan ON menneisyyden juttu. Vain idiootti voi tuijottaa tuntikaupalla sitä, kun jotkut luistelevat edestakaisin mustan kuminpalan perässä.
Päteekö sama ilmapallon potkimiseen? Katsot varmaan mielummin naisiksi pukeutuneita miehiä ilmeilemässä ja tanssimassa
- Anonyymi00069
No mitä mieltä vokepride oikeuslaitoksemme toiminnasta jossa natsipelleksi haukkuminen on luvallista mutta femakoksi haukkuminen tuomittavaa.???? Varsinlin kun natsipelleksi haulkumimen oli perusteetonta mutta femakoksi haukkumine oli totuus.
- Anonyymi00072
Mä en edes tajua, mitä natsi voisi tarkoittaa,paitsi tietenkin se on mukava tapa loukata joitain eriämieltä asioista olevia ja samalla näyttää oma narsisminsa ja päällekäymisensä.
Toinen yhtä omituinen ilmaisutapa on venäjätrollit. En tietty mene sanomaan missä määrin heitä on, mutta kyllä suurin osa manipulaattoreista on ihan suominarsisteja jotka ajavat kuka mitäkin agendaansa. Näitä palstoja selailemalla kyllä tämäkin puoli nykyään selviää vähänkin järkeä käyttäville ihmisille.
- Anonyymi00073
Sofia Virta näytti taas omalla tyhmyydellään kuinka turha ja todellisuudesta erkaantunut puolue Vihreät on. Ihan täysi vitsi.
- Anonyymi00075
Setan Demari on JYRÄHTÄNYT.
- Anonyymi00076
Pride-pelleily, -pervoilu ja -päsmäröinti ei tuo mitään hyvää sukupuolivähemmistöille, vaan ainoastaan kyllästyttää muut ihmiset koko sekoiluun.
Se miten sukupuolivähemmistöt ovat tehneet asiaansa tutummaksi muille ihmisille, on ihsn vain kaapista ulostulo ilman suurta hälinää ja normaalin elämän eläminen omissa ympyröissään. Kun sukulaiset, tuttavat, naapurit, työkaverit, harrastus kaverit näkevät esim. homo- tai lesboparin tai transvestiitin ilman mitään pervoilua elinympäristössään, siihen totutaan ja se normalisoituu.
Mutta tällainen kiristäminen, tuputtaminen, pakottaminen, manipulointi, mauton liputus, marssit pervoilu ja syyllistäminen, ne saavat ihmiset tympääntymään koko touhuun ja jo saavutettuun asemaan takapakkia.
En halua enää nähdäkään sateenkaarilogoja ja Prideä yhdelläkään työpaikalla, koulussa, järjestössä, puolueessa, joukkueessa!- Anonyymi00078
Ok, boomer.
- Anonyymi00079
Pride on uususkonto, jota tuputetaan ihmisille, kun kristinuskon vaikutus Suomessa on vähentynyt monikulttuurisuuden vuoksi.
- Anonyymi00080
Tuputetaan Apua ja Seuraakin jatkuvasti, mutta niistäkin voi kauniisti kieltäytyä ja jatkaa omaa elämäänsä.
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Tuputetaan Apua ja Seuraakin jatkuvasti, mutta niistäkin voi kauniisti kieltäytyä ja jatkaa omaa elämäänsä.
Juuri näin vitut pridestä. Demarit ja vihreät voivat potkia kiviä.
- Anonyymi00082
Veli-Matti Savinaisen kohussa uusi käänne – asiantuntijalta suoraa puhetta vaikenemisesta
https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000011875061.html
Lopettakaa jo tuo paskan jauhaminen ja asiassa vellominen. Jos ei laita paitaa päälle niin mitä sitten. Ei kenkään ole pakko olla samaa mieltä tai ajatella samalla tavalla, tai olla kiinnostunut lepakoita, homoista, soltä väliltä tai eläimistä.....noihinkin vielä joku sekaantuu kun haluaa olla muu kuin hetero ja pitää päästä julkisuuteen "julkimoksi".
Vetäkää elimiinne se mitä haluatte mutta pitäkää pienempää ääntä sekoilijat. - Anonyymi00085
Kuka tämä Savi Nainen on?
- Anonyymi00086
Tämäkin tapaus taas osoitti sen, että Vihreät ja Seta ovat täysi vitsi ha molemmat ovat erkaantuneet täydin yhteiskunnan realiteeteistä.
- Anonyymi00087
On aika valita Veli-Matti vuoden esikuvaksi urheilugaalassa, todella ansaitsee sen.
- Anonyymi00096
Pah, joku tennispallon hakkaaja kuitenkin taas valitaan ykköseksi.
- Anonyymi00088
https://youtu.be/-bcN7lkCGeY?is=hDnl46vZ81wGZoJD
Näin Suomessa Seta yritetään pakotetaan olemaan samaa mieltä.- Anonyymi00091
Turun Pallo Setat osaa.
- Anonyymi00089
Onneksi sentään on TuTo.
- Anonyymi00094
TuTo? Turhanpäiväiset Torvensoittajat?
- Anonyymi00092
https://youtu.be/-bcN7lkCGeY?is=hDnl46vZ81wGZoJD
Ihan on asiaa. - Anonyymi00100
Ovatko Teemu Selänne ja Sanna Marin (nuo hömppämedian lemmikit) jo lausuneet painavat mielipiteensä asiasta?
- Anonyymi00101
Prideä ei pidä sotkea urheiluun.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030