Mies, voitko sitten toivottaa mulle

Anonyymi-ap

Hyvää naistenpäivää?

44

498

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tottakai, hyvää naisten päivää saat tulppaanin myöhemmin.

• Anonyymi00002

En varsinaisesti toivota, kuin hänelle ja hänen läheisilleen.

Haluaisin toivottaa eräälle Saaralle, hällä on sama nimi kuin minun mummolla. Mummo oli Sievistä ja sanoimme häntä aina sievin mummoksi ja tämä saara on todella sievä. Muutaman kerran saa maailman kiertää, että löytää yhtä sievän. Hän näyttää todella söötiltä. Olen nähnyt hänet kerran, nyt ei ole enää hänen numeroa. Toivoin aikoinaan kovasti, että näkisin hänet vielä kerran ja hän otti sattumalta yhteyttä, mutta en koskaan vastannut viestiin. En vain, jotenkin jäi vastaamatta vaikka kuinka yritin. Hän oli myös tosi kiltti. Tein hänen kanssaan kauppoja joskus. 🙂

• Anonyymi00003

hyvää naistenpäivää!!

kauniit kukkaset
      ja auringonpaistetta

• Anonyymi00004

Onko nyt sellainen?

Eli Naisten Päivä?

Eli naisten pitää palvella miehiä, koska heille se on oikeus tehdä niin?
      ...
      Tästä jutusta että jonkun on oikeus, kuten naisellakin on erityisoikeus jos saa palvella miestä, niin TV-sarja: Stargate, jossa nuo Gouauld-hahmot esittävät jumalia...

Netflixillä 10 tuotantoa Stargate-sarjaa, joissa siis tämä MacGyver -näyttelijäkin; Richard Dean Anderson.

• Anonyymi00005

Sitten? Voin.

• Anonyymi00006

muuten niin joo Netflixin ei kai saa ostaa alaikäinen eli alle 18 niitä korttijuttujakaan, koska voi olla jotain k-18 materiaalia, yli 18 saa ostaa ja helppo avata oma tili, muistaakseni 25eur /3kk noin, silloin näkee paljon kaikkia

jos haluaa.

• Anonyymi00007

En huomioi täysin kaupallisessa tarkoituksessa luotuja ostomaniapäiviä mitenkään.

• Anonyymi00042

Oletko mun mies? Ihan kuulostat

• Anonyymi00044
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Oletko mun mies? Ihan kuulostat

Saatan vaikka ollakin.

• Anonyymi00008

Toivotin jo tänne. Olis kurjaa elää ilman naisia. m>n

• Anonyymi00009

Toki näinkin mutta kyllä kaipaamani nainen saisi ensimmäisenä sen kuitenkin minulta kuulla.

• Anonyymi00010

Hyvää naistenpäivää söpölle naiselle!!

Etäisyyden ääni

Sydän kaipaa, kun olet poissa,
      tuntuu tyhjyys kaikissa oloissa.
      Vaikka tähdet samat taivaalla loistaa,
      ei kaipuun varjoa mikään poista.
      Kuitenkin rakkaus on laulu hiljainen,
      joka kantaa läpi päivien pimeiden.
      Sävel, joka muistuttaa sun olemastasi,
      olet lähellä, vaikka kaukana oletkin.

https://www.youtube.com/watch?v=Up5OgVcdPtQ&list=RDUp5OgVcdPtQ&start_radio=1

• Anonyymi00014

En kestä kuinka ihania runoja 😍

• Anonyymi00011
    • Anonyymi00012

Älä nainen viitsi alentua tuohon. Haluatko miehen jolta pitää anella tuollaisia asioita.?

• Anonyymi00043

En halua vaan toivotan hänet sinne missä pippuri kasvaa

• Anonyymi00013

Toivotan naistenpäivää hänelle sitten kun olemme yhdessä.

• Anonyymi00015

Aurinkoista naistenpäivää Sarille.

• Anonyymi00018

Oletpa kultainen, kun muistat nimellä. Toivottavasti Sari huomaa.

Sivusta

• Anonyymi00016

Kai sekin on ihan normaalia, että toivoo kaivatultaan vähän muistamista.

• Anonyymi00017

Sitä ei koskaan pitäisi joutua pyytämään.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ok. Ei sitten. Pyytäminen kiellettyä. Ihan hiljaa vain.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Entä saako pyytää sänkyyn iloitsemaan naiseudesta, jos sellainen ajatus ja toive sattuisi päähän tulemaan?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Entä saako pyytää sänkyyn iloitsemaan naiseudesta, jos sellainen ajatus ja toive sattuisi päähän tulemaan?

Tai saanko pyytää joku ilta sivelemään vatsaani? Taitaa olla kiellettyä koskaan toivoa toiselta yhtään mitään ääneen. Parempi vain aina olla hiljaa ja katsoa mitä toinen antaa.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Latistaa tunnelmaa, jos pyytää. Ennemmin kannattaa näyttää tunteensa.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Latistaa tunnelmaa, jos pyytää. Ennemmin kannattaa näyttää tunteensa.

Mulla ei välttämättä. Jos suhde on vakaalla pohjalla, ja tiedetään, että molemmilla on tunteita ja haluja, niin joskus on kiva kuulla toiveita puolin ja toisin… mutta kuten sanoin, jokainen tyylillään.

• Anonyymi00020
    • Anonyymi00021

kaikille muille biponaisille jotka olette silti mutseja ja hösäätte menemään bosseina, kivaa päivää

• Anonyymi00022

Minulle miehen ei tarvii tehdä jotain muotomenoja kolmena tai neljänä päivänä vuodessa näön vuoksi. Haluan että hän on läsnä jokaisena vuodenpäivänä parhaansa mukaan ja rauhasta käsin, ilman oletuksia miten pitää toimia.

• Anonyymi00023

Näin alas en ole vajonnut, että anelisin jotain muistamaan itseäni. Mitä sellaisella väkisin muistamisella tekee. Phyi.

• Anonyymi00026

Minun mielestä ei ole noin mustavalkoista. Voihan sitä pyytää ja toivoa, kevyemmällä otteella. On eri asia vonkua jotain, kun toinen vaikkapa vähät välittää.

Ainakin multa saa pyytää juttuja. Ei kaiken tartte olla niin kireellä noitten ihme sääntöjen kanssa. Riippuu siis tilanteesta, suhteen tilasta.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Minun mielestä ei ole noin mustavalkoista. Voihan sitä pyytää ja toivoa, kevyemmällä otteella. On eri asia vonkua jotain, kun toinen vaikkapa vähät välittää.

Ainakin multa saa pyytää juttuja. Ei kaiken tartte olla niin kireellä noitten ihme sääntöjen kanssa. Riippuu siis tilanteesta, suhteen tilasta.

Mutta jokainen toki määrittelee omat sääntönsä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tottakai sun täytyy kaikkien naisten toiveet täyttää niin kuin sähköjäniksenä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tottakai sun täytyy kaikkien naisten toiveet täyttää niin kuin sähköjäniksenä.

Ainakaan minä en todennut, että kenenkään kuuluu toteuttaa toisten toiveet. Sanoin, että minä arvostan sitä, jos suhteessa on tiettyä ilmatilaa ja saa esittää joskus toiveita puolin ja toisin ilman turhanpäiväistä vakavuutta. Minusta on kiva, jos kumppani vaikka pyytää rapsuttamaan hänen päätään, tai toteaa kevyesti olevansa kiitoksen tarpeessa. Ei kaikkea tartte ottaa niin kireesti. Jatkuvat vaatimukset ovat eri asia. Mutta jokainen tyylillään.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ainakaan minä en todennut, että kenenkään kuuluu toteuttaa toisten toiveet. Sanoin, että minä arvostan sitä, jos suhteessa on tiettyä ilmatilaa ja saa esittää joskus toiveita puolin ja toisin ilman turhanpäiväistä vakavuutta. Minusta on kiva, jos kumppani vaikka pyytää rapsuttamaan hänen päätään, tai toteaa kevyesti olevansa kiitoksen tarpeessa. Ei kaikkea tartte ottaa niin kireesti. Jatkuvat vaatimukset ovat eri asia. Mutta jokainen tyylillään.

Tosi kiihkeä kumppani sulla, jos teillä pään rapsutuksesta keskustellaan.

Minä rapsutan ja kiitän lähinnä koiraani.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Tosi kiihkeä kumppani sulla, jos teillä pään rapsutuksesta keskustellaan.

Minä rapsutan ja kiitän lähinnä koiraani.

Jep. Kyllä päänrapsutuksen pyytäminen ehdottomasti ja loogisesti tarkoittaa sitä, että on intohimoton suhde kaikenkaikkiaan. Voi hyvää päivää.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Jep. Kyllä päänrapsutuksen pyytäminen ehdottomasti ja loogisesti tarkoittaa sitä, että on intohimoton suhde kaikenkaikkiaan. Voi hyvää päivää.

- Raaps, raaps, ”ole hyvä kulta”.
        - ”Kiitos”, jonka jälkeen käännetään kylkeä 🤭

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Onkohan nämä jotai ai-tekstejä, vai jotain provokaatioita? Vähän vaikea uskoa, että kukaan ajattelee, että rapsuttelu, sively, toivotusten tekeminen tai pyytäminen tms olisi todiste haluttomuudesta. Ehkä jos jotain pitäisi veikata, niin ennemmin toisin päin… lämpöisessä suhteessa on tai voi olla kevyttä iloa ja läheisyyttä monessa muodossa. Toki osa ei välitä vaikkapa koskettelusta. Jokainen tyylillään.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Mikä olikaan tämän kirjoittamasi pointti? Jotkut tykkää rapsutella ja sen jälkeen kääntävät kylkensä? Jotkut muut tykkää rapsutella ja kääntyä toisiaan vasten. Jotkut ei tykkää rapsutella ollenkaan. Onhan meitä monenlaisia.

• Anonyymi00030

Kuka kenelle en välitä moisista kissanristiäisistä

• Anonyymi00035

Mulle ei saa toivottaa. En halua tämmöisiä päiviä. Leikkokukat aiheuttaa rekkarallia turhaan. Äitienpäivä ja naistenpäivä ja tyttöjen päivä siis ostetaan 5 euron kimppu kun loppuvuosi naiset edelleen työjuhtia ja tekee enemmän lasten ja ruokahuoltoa. Ja seksualisoidaan ruumiinosia ja kuristusväkivalta ym on levinnyt nuortenmiesten keskuudessa. Vai vanhojen? Sivusta

• Anonyymi00039

Nais jos sais ja hyvää päivää.

• Anonyymi00040

En.

• Anonyymi00041

Joko ap:n tarkoittama mies toivotti hänelle hyvää naistenpäivää? Tarkoitan siis irl, ei täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe