Hyvää naistenpäivää?
Mies, voitko sitten toivottaa mulle
44
498
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tottakai, hyvää naisten päivää saat tulppaanin myöhemmin.
- Anonyymi00002
En varsinaisesti toivota, kuin hänelle ja hänen läheisilleen.
Haluaisin toivottaa eräälle Saaralle, hällä on sama nimi kuin minun mummolla. Mummo oli Sievistä ja sanoimme häntä aina sievin mummoksi ja tämä saara on todella sievä. Muutaman kerran saa maailman kiertää, että löytää yhtä sievän. Hän näyttää todella söötiltä. Olen nähnyt hänet kerran, nyt ei ole enää hänen numeroa. Toivoin aikoinaan kovasti, että näkisin hänet vielä kerran ja hän otti sattumalta yhteyttä, mutta en koskaan vastannut viestiin. En vain, jotenkin jäi vastaamatta vaikka kuinka yritin. Hän oli myös tosi kiltti. Tein hänen kanssaan kauppoja joskus. 🙂 - Anonyymi00003
hyvää naistenpäivää!!
kauniit kukkaset
ja auringonpaistetta - Anonyymi00004
Onko nyt sellainen?
Eli Naisten Päivä?
Eli naisten pitää palvella miehiä, koska heille se on oikeus tehdä niin?
...
Tästä jutusta että jonkun on oikeus, kuten naisellakin on erityisoikeus jos saa palvella miestä, niin TV-sarja: Stargate, jossa nuo Gouauld-hahmot esittävät jumalia...
Netflixillä 10 tuotantoa Stargate-sarjaa, joissa siis tämä MacGyver -näyttelijäkin; Richard Dean Anderson. - Anonyymi00005
Sitten? Voin.
- Anonyymi00006
muuten niin joo Netflixin ei kai saa ostaa alaikäinen eli alle 18 niitä korttijuttujakaan, koska voi olla jotain k-18 materiaalia, yli 18 saa ostaa ja helppo avata oma tili, muistaakseni 25eur /3kk noin, silloin näkee paljon kaikkia
jos haluaa. - Anonyymi00007
En huomioi täysin kaupallisessa tarkoituksessa luotuja ostomaniapäiviä mitenkään.
- Anonyymi00042
Oletko mun mies? Ihan kuulostat
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Oletko mun mies? Ihan kuulostat
Saatan vaikka ollakin.
- Anonyymi00008
Toivotin jo tänne. Olis kurjaa elää ilman naisia. m>n
- Anonyymi00009
Toki näinkin mutta kyllä kaipaamani nainen saisi ensimmäisenä sen kuitenkin minulta kuulla.
- Anonyymi00010
Hyvää naistenpäivää söpölle naiselle!!
Etäisyyden ääni
Sydän kaipaa, kun olet poissa,
tuntuu tyhjyys kaikissa oloissa.
Vaikka tähdet samat taivaalla loistaa,
ei kaipuun varjoa mikään poista.
Kuitenkin rakkaus on laulu hiljainen,
joka kantaa läpi päivien pimeiden.
Sävel, joka muistuttaa sun olemastasi,
olet lähellä, vaikka kaukana oletkin.
https://www.youtube.com/watch?v=Up5OgVcdPtQ&list=RDUp5OgVcdPtQ&start_radio=1- Anonyymi00014
En kestä kuinka ihania runoja 😍
- Anonyymi00011
Hyvää naistenpäivää!
https://www.youtube.com/watch?v=xc3IH8z0ElM&list=RDxc3IH8z0ElM&start_radio=1 - Anonyymi00012
Älä nainen viitsi alentua tuohon. Haluatko miehen jolta pitää anella tuollaisia asioita.?
- Anonyymi00043
En halua vaan toivotan hänet sinne missä pippuri kasvaa
- Anonyymi00013
Toivotan naistenpäivää hänelle sitten kun olemme yhdessä.
- Anonyymi00015
Aurinkoista naistenpäivää Sarille.
- Anonyymi00018
Oletpa kultainen, kun muistat nimellä. Toivottavasti Sari huomaa.
Sivusta
- Anonyymi00016
Kai sekin on ihan normaalia, että toivoo kaivatultaan vähän muistamista.
- Anonyymi00017
Sitä ei koskaan pitäisi joutua pyytämään.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ok. Ei sitten. Pyytäminen kiellettyä. Ihan hiljaa vain.
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Entä saako pyytää sänkyyn iloitsemaan naiseudesta, jos sellainen ajatus ja toive sattuisi päähän tulemaan?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Entä saako pyytää sänkyyn iloitsemaan naiseudesta, jos sellainen ajatus ja toive sattuisi päähän tulemaan?
Tai saanko pyytää joku ilta sivelemään vatsaani? Taitaa olla kiellettyä koskaan toivoa toiselta yhtään mitään ääneen. Parempi vain aina olla hiljaa ja katsoa mitä toinen antaa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00024 kirjoitti:
Latistaa tunnelmaa, jos pyytää. Ennemmin kannattaa näyttää tunteensa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Latistaa tunnelmaa, jos pyytää. Ennemmin kannattaa näyttää tunteensa.
Mulla ei välttämättä. Jos suhde on vakaalla pohjalla, ja tiedetään, että molemmilla on tunteita ja haluja, niin joskus on kiva kuulla toiveita puolin ja toisin… mutta kuten sanoin, jokainen tyylillään.
- Anonyymi00020
Hyvää naistenpäivää!
https://youtu.be/5dkpk1gmaDc?si=DnZqrFY7T5G7V23O - Anonyymi00021
kaikille muille biponaisille jotka olette silti mutseja ja hösäätte menemään bosseina, kivaa päivää
- Anonyymi00022
Minulle miehen ei tarvii tehdä jotain muotomenoja kolmena tai neljänä päivänä vuodessa näön vuoksi. Haluan että hän on läsnä jokaisena vuodenpäivänä parhaansa mukaan ja rauhasta käsin, ilman oletuksia miten pitää toimia.
- Anonyymi00023
Näin alas en ole vajonnut, että anelisin jotain muistamaan itseäni. Mitä sellaisella väkisin muistamisella tekee. Phyi.
- Anonyymi00026
Minun mielestä ei ole noin mustavalkoista. Voihan sitä pyytää ja toivoa, kevyemmällä otteella. On eri asia vonkua jotain, kun toinen vaikkapa vähät välittää.
Ainakin multa saa pyytää juttuja. Ei kaiken tartte olla niin kireellä noitten ihme sääntöjen kanssa. Riippuu siis tilanteesta, suhteen tilasta. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Minun mielestä ei ole noin mustavalkoista. Voihan sitä pyytää ja toivoa, kevyemmällä otteella. On eri asia vonkua jotain, kun toinen vaikkapa vähät välittää.
Ainakin multa saa pyytää juttuja. Ei kaiken tartte olla niin kireellä noitten ihme sääntöjen kanssa. Riippuu siis tilanteesta, suhteen tilasta.Mutta jokainen toki määrittelee omat sääntönsä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ainakin multa saa pyytää juttuja. Ei kaiken tartte olla niin kireellä noitten ihme sääntöjen kanssa. Riippuu siis tilanteesta, suhteen tilasta.Tottakai sun täytyy kaikkien naisten toiveet täyttää niin kuin sähköjäniksenä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tottakai sun täytyy kaikkien naisten toiveet täyttää niin kuin sähköjäniksenä.
Ainakaan minä en todennut, että kenenkään kuuluu toteuttaa toisten toiveet. Sanoin, että minä arvostan sitä, jos suhteessa on tiettyä ilmatilaa ja saa esittää joskus toiveita puolin ja toisin ilman turhanpäiväistä vakavuutta. Minusta on kiva, jos kumppani vaikka pyytää rapsuttamaan hänen päätään, tai toteaa kevyesti olevansa kiitoksen tarpeessa. Ei kaikkea tartte ottaa niin kireesti. Jatkuvat vaatimukset ovat eri asia. Mutta jokainen tyylillään.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ainakaan minä en todennut, että kenenkään kuuluu toteuttaa toisten toiveet. Sanoin, että minä arvostan sitä, jos suhteessa on tiettyä ilmatilaa ja saa esittää joskus toiveita puolin ja toisin ilman turhanpäiväistä vakavuutta. Minusta on kiva, jos kumppani vaikka pyytää rapsuttamaan hänen päätään, tai toteaa kevyesti olevansa kiitoksen tarpeessa. Ei kaikkea tartte ottaa niin kireesti. Jatkuvat vaatimukset ovat eri asia. Mutta jokainen tyylillään.
Tosi kiihkeä kumppani sulla, jos teillä pään rapsutuksesta keskustellaan.
Minä rapsutan ja kiitän lähinnä koiraani. - Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tosi kiihkeä kumppani sulla, jos teillä pään rapsutuksesta keskustellaan.
Minä rapsutan ja kiitän lähinnä koiraani.Jep. Kyllä päänrapsutuksen pyytäminen ehdottomasti ja loogisesti tarkoittaa sitä, että on intohimoton suhde kaikenkaikkiaan. Voi hyvää päivää.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Jep. Kyllä päänrapsutuksen pyytäminen ehdottomasti ja loogisesti tarkoittaa sitä, että on intohimoton suhde kaikenkaikkiaan. Voi hyvää päivää.
- Raaps, raaps, ”ole hyvä kulta”.
- ”Kiitos”, jonka jälkeen käännetään kylkeä 🤭 - Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
- ”Kiitos”, jonka jälkeen käännetään kylkeä 🤭Onkohan nämä jotai ai-tekstejä, vai jotain provokaatioita? Vähän vaikea uskoa, että kukaan ajattelee, että rapsuttelu, sively, toivotusten tekeminen tai pyytäminen tms olisi todiste haluttomuudesta. Ehkä jos jotain pitäisi veikata, niin ennemmin toisin päin… lämpöisessä suhteessa on tai voi olla kevyttä iloa ja läheisyyttä monessa muodossa. Toki osa ei välitä vaikkapa koskettelusta. Jokainen tyylillään.
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
- ”Kiitos”, jonka jälkeen käännetään kylkeä 🤭Mikä olikaan tämän kirjoittamasi pointti? Jotkut tykkää rapsutella ja sen jälkeen kääntävät kylkensä? Jotkut muut tykkää rapsutella ja kääntyä toisiaan vasten. Jotkut ei tykkää rapsutella ollenkaan. Onhan meitä monenlaisia.
- Anonyymi00030
Kuka kenelle en välitä moisista kissanristiäisistä
- Anonyymi00035
Mulle ei saa toivottaa. En halua tämmöisiä päiviä. Leikkokukat aiheuttaa rekkarallia turhaan. Äitienpäivä ja naistenpäivä ja tyttöjen päivä siis ostetaan 5 euron kimppu kun loppuvuosi naiset edelleen työjuhtia ja tekee enemmän lasten ja ruokahuoltoa. Ja seksualisoidaan ruumiinosia ja kuristusväkivalta ym on levinnyt nuortenmiesten keskuudessa. Vai vanhojen? Sivusta
- Anonyymi00039
Nais jos sais ja hyvää päivää.
- Anonyymi00040
En.
- Anonyymi00041
Joko ap:n tarkoittama mies toivotti hänelle hyvää naistenpäivää? Tarkoitan siis irl, ei täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895