Antikvaarinen kirjakauppa on toiminut Joensuussa jo 46 vuotta.
Anttilaa ei enää ole, joten antikvaarinen kirjakauppa on erittäin tärkeä.
Antikvaarinen kirjakauppa
26
418
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kauanko Audi kauppa on ollut Joensuussa?
- Anonyymi00010
Onhan näitä avioeroja.
- Anonyymi00002
On. Karvaista lukemista löytyy. Kaikki on nykyään turhan sileätä niin vanhoja aikoja on mukava muistella
- Anonyymi00003
Divarissa ei ole turhan pinnallinen meininki. Saattaa vielä löytyä digitaalisia äänitteitä, koska kaupoista niitä ei enää juurikaan saa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Divarissa ei ole turhan pinnallinen meininki. Saattaa vielä löytyä digitaalisia äänitteitä, koska kaupoista niitä ei enää juurikaan saa.
Mahtavaa työtä, kiitos!
- Anonyymi00005
Olen muutamia kertoja käynyt ja ihmetellä täytyy miten on paikka niin kauan pystyssä pysynyt. Vanhempi mies(ilmeisesti omistaja) todella tympeä eikä yhtään asiakaspalvelu henkinen. Nuorempi mies palvelualtis ja ymmärtää asiakaspalvelun päälle.
- Anonyymi00007
Jospa se vanhempi mies Diki-Taali ja siksi on sellainen. Niitä saattaa olla tivareissa. Luin kerran sellasien jutun muistaakseni Ratosta.
- Anonyymi00008
Täysin samaa mieltä melkoisen kitsas ja varmaan hönen ansiotaan että paikka on liian täynnä pelottaa milloin joku hylly kaatuu päälle.
Nuori herra on asiallinen. - Anonyymi00013
Ari on mukava ukko se vaan on nänyt kymmenien vuosien aikana paljon ihmisiä jotka luulee että niiden pölyiset kirjat on jotain kultakimpaleita ja yrittävät saada ylihintaa mutta Ari osaa siksi liike on vieläkin pystyssä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ari on mukava ukko se vaan on nänyt kymmenien vuosien aikana paljon ihmisiä jotka luulee että niiden pölyiset kirjat on jotain kultakimpaleita ja yrittävät saada ylihintaa mutta Ari osaa siksi liike on vieläkin pystyssä.
Ai jaa ihme kun on omansa hinnoitellu yläkanttiin.
- Anonyymi00016
Mielestäni ilmaisin sen selvästi että tämän vanhemman henkilön palvelualttius on niin ala-arvoista ja siksi ihmettelin miten paikka on voinut olla niin pitkään pystyssä. Hinnoista en puhunut mitään. Minusta ne ovat ihan kohtuulliset ja myös palvelulisää maksaa hinnoissa mielellään jos se on hyvää. Korostan että tällaiset paikat ovat tärkeitä ja olen löytänyt muutamia klassikoita musiikista ja kirjoista edullisesti. Silloin kyllä on ollut tämä nuorempi kauppias puikoissa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ai jaa ihme kun on omansa hinnoitellu yläkanttiin.
Hyvät hinnat on Santalalla ja maksaa ihan kohtuudella, paljon kalliimmissakin divareissa tullut käytyä.
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ari on äiä!!
- Anonyymi00006
Hyvä että on pystyssä. Löytyyy leffoja yms. 😊
- Anonyymi00009
Se on hyvä se. En ole itse käynyt sisällä asti, vaikka joskus tekisi mieli vilkaista löytyisikö Asterix ja Obelix -sarjakuvalehtiä. Minun mielestäni ne on kertakaikkiaan alansa huippuja. Aikoinaan olin todella innokas lukemaan kirjoja, jos jonkinlaisia, mutta nyt on jo sen verran ikää tullut etten enää jaksa vaikka aikaa olisi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on hyvä se. En ole itse käynyt sisällä asti, vaikka joskus tekisi mieli vilkaista löytyisikö Asterix ja Obelix -sarjakuvalehtiä. Minun mielestäni ne on kertakaikkiaan alansa huippuja. Aikoinaan olin todella innokas lukemaan kirjoja, jos jonkinlaisia, mutta nyt on jo sen verran ikää tullut etten enää jaksa vaikka aikaa olisi.
Löytyy hyviä Jalluja ja Kalleja!
- Anonyymi00011
Joskus voi löytää kivoja leffoja tai jotain muuta, joten kiva ja tärkeä paikka on.
- Anonyymi00012
Divareiden ilmapiiri onkin hieno ja henkii mennyttä maailmaa kaikilla tuoksuillaan ihan toisin kuin nykyajan tietokonetoimistot.
- Anonyymi00014
Ari on tehnyt oikein, joten sen takia liike on yhä pystyssä. Hermostuvat tyypit luulee saavansa hyvän hinnan. Eihän liikettä voisi edes olla olemassa, jos maksaisi hyvin tarjotuista tavaroista.
- Anonyymi00018
Kuka hitto mihinkään nyt myy mitään nyt oli puhe ostamisesta.
Suurliperin kirjaa möi 40e ja carelicumissa oli uutena sama kirja varmaan 10e - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Suurliperin kirjaa möi 40e ja carelicumissa oli uutena sama kirja varmaan 10eMyytävä hinta on oleellisesti yhteydessä ostettavaan hintaan ja kyseisessä antikvariaatissa kummatkin on hyvin kohdallaan. Jos jossain on kirja-ale niin silloin kannattaa ostaa sieltä. Tuo mainitsemasi kirja kumminkin ollut huomattavasti kalliimpi koska torissa ja muissa antikvariaateissa sitä myydään käytettynä 40€ hintaan.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Myytävä hinta on oleellisesti yhteydessä ostettavaan hintaan ja kyseisessä antikvariaatissa kummatkin on hyvin kohdallaan. Jos jossain on kirja-ale niin silloin kannattaa ostaa sieltä. Tuo mainitsemasi kirja kumminkin ollut huomattavasti kalliimpi koska torissa ja muissa antikvariaateissa sitä myydään käytettynä 40€ hintaan.
Taitaa sama ukko myydä sielläkin.
Ja kirjoitella täälläkin.. ylihintaista on rakastaa roskiaan ettei halua niistä luopua.
Myymälä on kuin kaatopaikka.
Eikö paloviranomaiset ole jo huomauttaneet palokuormasta ja hyllyjen vaarallisuudesta? - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ja kirjoitella täälläkin.. ylihintaista on rakastaa roskiaan ettei halua niistä luopua.
Eikö paloviranomaiset ole jo huomauttaneet palokuormasta ja hyllyjen vaarallisuudesta?Ai ari myy kaikissa Suomen liikkeissä jossa tuota on myynnissä ja vielä täälläkin kirjoittelloo. On se kyllä osaava ukko, vähän kuin Putin aina joka paikassa tekemässä kaikkea.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eikö paloviranomaiset ole jo huomauttaneet palokuormasta ja hyllyjen vaarallisuudesta?Ei oo pakko ostaa jos on liian kallista & jos oot myymässä ja tarjoo liian vähän niin myy muualle 😁
- Anonyymi00026
Anonyymi00018 kirjoitti:
Suurliperin kirjaa möi 40e ja carelicumissa oli uutena sama kirja varmaan 10eJokainen määrittää omat hintansa.
- Anonyymi00025
Ari on äiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee823250Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362060Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1691840Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?3001383Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki341288Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911210- 1091206
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711100Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201084- 281061