Routa ja asukas

Anonyymi-ap

Voiko asukas aiheuttaa sitä, että routa nostaa asunnon ulkopuolelta, ei edes ihan rapun/ kuistilla edestä, maata? Monen metrin matkalta, siten että naapuritalon edestä myös on samaa 'pattia'. Ihmetytti, kun tästä maan nousemisesta yhden henkilön piti ihan käydä sanomassa, ei edes seinänaapuri.
Tämä noussut alue ei ulotu Kristiina joka on käytössäni, siitä puolisen metriä, niin on ' ylämäki' nousseelle alueelle. Itse asun päätyasunnossa.
Mistään remontista ei ole ilmoitettu. Kulkuväylät ovat jotain sepelin ja tuhkamaisen aineen seosta. Sitä on aiempina keväinä ajettu lisää, ja tasoitettu.
En mielestäni ole aiheuttanut tätä ylemmäs noussutta kennästä. Eikö se ole routa, joka on nostanut, siksi kun maaperä on ollut märkää? Kuistilla ja sen ihan edestä siis ok. Eikä sisälläkään mitään rikkoja lattiassa. Vesi tulee, vesi menee kuten kuuluu.
Olen vuokralla, kuten muutkin tässä.

5

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tietenkin asukas voi tuollaista aiheuttaa ja monta muutakin mystistä juttua ...

• Anonyymi00002

Kysyin nyt tätä ihan vastuun kannalta. Tätä ' maannousemaa', ei ole sisällä kämpässä. Ei kuistilla, takapihan laatoitus on ok, mitä katselin. Kuistini edessä on n puolen metrin kaista normaalikorkeudella- edelleen.
        Kihuolto on ajanut aiemmin jotain kivituhka-sepeliä, eli koko piha, ajoväylineen on sitä ja tähän eteen sitä on vuosi sitten ajettu lisää.
        Joudun siis maksamaan kunnostuksen? Koskien naapuririvarinkin edessä olevaa? Tämä noussut alue on varmasti vähintään 20 neliötä. Naapuririvarin sivulle asti, siitä mistä se asumani kämpän kuistilla läheltä alkaa.
        Kunhan lumi kunnolla sulaa, selviää onko takapihan nurmialue miten noussut, ei vielä saa selvää.
        Ja, en aja millään painavilla, autoton asukas.
        Vettäkään en ole letkuineen pihaan laskenut.

• Anonyymi00003
      UUSI

Juhannuksena se taas routa laskee. Se nyvvaa o sitä tänävuon routaa 1,6m paikoin
      kun kaivaa

• Anonyymi00004
        UUSI

No toki tuon nyt tietää, että kesä jäätä sulattaa. Mutta onko tuo kuvaukseni tilanne aiheutunut asukkaan toimesta? Ja millä tavoin? Ja missä hintaluokassa liikkuu tuo korjauskustannus, että jos syy onkin asukkaana minun.
        En tosiaan ole lotrannut pihalle vesiä. Enkä ajellut autottomana millään, vaan kyllä muut tahot liikkuvat jopa traktoreilla.
        Asia ei minua sinänsä haittaa, jos itse kämppä pysyy ok, ja tähän asti on näin ollut.
        Vastaanko minä siis tästä kunnostuksesta? Tähän asti tuota pihan elämistä on paikattu aina lisää tavaraa siihen tuomalla.
        Ongelma ei sillä ole korjaantunut, vaan näyttää pahenevan.

• Anonyymi00005
      UUSI

Asukkaan toimien takia on tullut tämä turha aloitus...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11069
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      44
      8470
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      128
      5356
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3684
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3598
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3554
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3268
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2559
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2061
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1806
    Aihe