Muista, että kaiken takana on NAINEN ☀️😉
Hyvää naistenpäivää meille naisille ⭐️
Mies
13
926
Vastaukset
- Anonyymi00003
Sus siunakkoon 😲 niinkö on?
Ihanku ei ois jo tiedossa.
Naistenpäivää kaikille naisille ❣️ - Anonyymi00004
Hyvää naistenpäivää typykälle
- Anonyymi00005
Hyvää ihmisenpäivää sinullekin, jos ajattelet että nainen on ihminen kuin mieskin on.
.. eräästä asiasta olen aika iloinen, koska olen yrittänyt teitäkin tällä palstalla piristää muihinkin ajatuksiin kuin johonkin toisten henkilöiden arvailuihin...
t. Inkeri-Albert Winkenstein.- Anonyymi00007
Multi-Bore FrauKenStainina sul meni vaa "vähän" väärään lapaan. -sivu
- Anonyymi00006
Hyvää naistenpäivää miehille.
Te olette huisin tärkeitä naisille.
Koettakaa kestää meidän moniulotteisuus.🎶🤎🧡 - Anonyymi00009
Ihanaa olla Nainen ja naisellinen 🤗
- Anonyymi00010
Kaiken takana on vaimo. Hyvässä ja pahassa
- Anonyymi00011
Kaapin takana on kuulema Seppo.
- Anonyymi00012
Olen miettinyt asiaa viime sotaisina vuosina paljon.. jos maailmassa olis naiset johtajina, ei olis koko ajan jotain vtun sotia. Naiset luontaisesti synnyttävät ja ylläpitävät elämää, eivät tuhoa sitä. Poikkeuksia toki on, mutta pääasiassa näin.
Naiset ovat ihania, mystisiä olentoja, joiden ymmärtämisen opettelu on elämän pituinen matka. 😊 Hyvää Naistenpäivää kaikille naisille tänne ja irl!- Anonyymi00013
Mutta ku naiset tappelee miehistä, ni mitähän siitäkin tulis. :D
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mutta ku naiset tappelee miehistä, ni mitähän siitäkin tulis. :D
Sekin on totta. Mutta niissä tappeluissa ei uhreiksi joutuisi viattomat sivulliset.
- Anonyymi00015
Olet niin hitsin oikeassa. Mies on yleensä luomakunnan tyhmin otus. Usein uhoamassa ja tuhoamassa kaikkea kaunista ja elävää. Miestä voisi verrata eläimeen, joka rähisee ja tappelee kaikkien mahdollisten eläimien kanssa, sitten täysin runneltuja ja ontuvana toteaa: ”Olen voimakas. Olen voittaja.” Jos kaikki olisi miesten kaltaisia, ihmiskunta ei pysyisi pystyssä päivääkään. Hyvää naistenpäivää 🌹
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074179Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762