Kolme syytä

Anonyymi-ap

Rakastan todella paljon
Haluaisin viettää aikaa
En halua tehdä kuitenkaan ratkaisuja, koska pelkään ettei se olisi järkevää

20

1393

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Väistelyä, pelko kasvaa mitä kauemmin siitä on.

• Anonyymi00002

Et luota rakkauteeni. Minä luotan tunteisiimme. Tiedän, että meidät on tarkoitettu. Olisi ihanaa viettää aikaa kanssasi. Voitaisiin ihan vaan jutella, tai mitä vaan.

• Anonyymi00006

En luota siihen että olisit hyvä

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Joskus pitää vaan luottaa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Joskus pitää vaan luottaa.

Empä uskalla

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Empä uskalla

Etkö uskalla edes jutella hänen kanssaan? Ei voi mitään sitten.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Etkö uskalla edes jutella hänen kanssaan? Ei voi mitään sitten.

Uskaltaisin joo mutta taitaa olla sen suhteen toisinpäin

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Uskaltaisin joo mutta taitaa olla sen suhteen toisinpäin

Ohi

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

"Rakastan todella paljon". "En luota siihen että olisit hyvä". Noiden kahden välillä on aika syvä ristiriita. Ei se kyllä rakkaudesta kerro.

• Anonyymi00003

Aina kannattaa elämässä olla järkevä.

• Anonyymi00004

Onneksi minä olen mieheni VAIMO ja meidän tulevien KAKSOSTEN ÄITI eli TYLLERÖN JA MÖSSYKÄN JOTKA ANSAITSEE VAIN PARASTA!

Meidän rakkaus ja suhde EI LIITY EDES NETTIIN vaan maailmaan johon me ollaan synnytty sekä vietetty salaisia pieniä onnellisia hetkiä piilossa toisilta jotka eivät arvosta mitään.

Heidän mielestä KAHVIN JUONTIKIN ON KUNNIAN LOUKKAUS.
      Me ollaan mieheni kanssa nukuttu yhdessä, mutta ei meillä tainnut olla seksiä, koska meillä oli kivaa olla yhdessä. Hänellä oli töihin meno aamulla, mutta me syötiin aamupalaa yhdessä,
      Minä tein hänelle voileipiä ja sanoin, että : Kyllä sinun pitää syödä niin jaksat tehdä töitä.
      Mieheni oli lihava, mutta hän oli mukavan pehmeä joten hänen kainalossa oli mukava sekä turvallinen nukkua.
      Ei hän todellakaan KAUPUNGIN KOMEIN MIES OLLUT, mutta EI TUO MINUA HAITANNUT.

Minusta tuntuu, että tuo haittas miestäni enemmän.
      Hän oli tuo joka EI HALUNNUT ENÄÄN TAVATA, koska hän oli pösilö tietenkin laittanut jonkun maskin naamaan.
      Minä katsoin aamulla kahvilla, että mies on jotenkin oudon näköinen.
      En tietenkään sanonut, että : Sinun silmien nahkat ovat oudosti siirtyneet ja silmät on yhtä pienet, kuin SIALLA!

• Anonyymi00005

Lisään tähän, että en tietenkään välittänyt mieheni sian silmistä enkä ulkonäöstä muutenkaan.
        Hän oli kertonut minulle hänen THAIMAALAISESTA tulevasta vaimostaan joka odotteli Thaimaassa avioliittolupaa niin he pääsevät naimisiin.
        Mieheni aina valitti minulle tuosta, mutta minä ilmoitin hänelle, että : Minä en kyllä ala thaimaalaisen tulevan vaimosi kanssa TAPPELEMAAN vaan hoitele ihan itse ongelmas!

Minä ilmoitin samalla tavalla kaikille miehille sekä ilmotin, että : Minulla on oman ex-mieheni ja hänen uuden vaimonsa kanssa ongelmia jo muutenkin joten EN TODELLAKAAN HALUA YHTÄÄN LISÄÄ ONGELMIA!

• Anonyymi00008

No toiset uhraa rakkauden pelkän rahankin takia et huonompiakin syitä vois kai olla

• Anonyymi00010

"Rotta-Kaisu".

• Anonyymi00014

Ymmärrän tuon kyllä hyvin. Ajattelin vaan, jos kumpikin on vapaa ja selkeä (tunne)yhteys ja aallonpituus on, niin olisi kiva tutustua enemmän, aloittaen kaveripohjalta, ilman paineita. On kuitenkin ok, jos koet tuolla tavalla, enkä loukkaannu 😊. Pidän sua joka tapauksessa huipputyyppinä! -S

• Anonyymi00015

Mikset keskustele rakkaasi kanssa, tiedät itsekin, että silloin asiat selkiytyisi ja ehkä sä sitä pelkäätkiin.

• Anonyymi00016
    • Anonyymi00017

Jos puhutaan todellisesta rakkaudesta, silloin ei juuri saa ottaa älyä ja järkeilyä mukaan, koska äly ottaa myös turhia pelkoja ja vääriä kuvitteluja mukaan. Rakkaus kahden ihmisen välillä tulee juuri suoraan heidän sydämmestään, eikä välissä ole mitään häiritseviä tekijöitä.

• Anonyymi00018
      UUSI

Ensin tulee tutustua.

• Anonyymi00019
        UUSI

Ei kannata jos pelkää toista. Etsi joku muu kohde

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3741
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3314
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2938
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2780
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1798
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      82
      1766
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1609
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1557
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1539
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1524
    Aihe