Kävin lauantaina tutustumassa ko autoon, ei ollut mahdollista koeajaa. No eipä ollut tarpeellistakaan kun tuo auto ei ollut mieleeni. Varmaankin teknisesti hyvä, mutta sisä-ja ulkonäkö ei ollut minun makuuni. Mielenkiinnolla jään odotteleen Volvon tulevaa uutta mallia mikä lienee samaa tasoa ainakin rangen osalta kuin BMW.
BMW iX3 livenä
6
71
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Eihän BMW voi tehdä hyvän näköistä autoa. Niillä ei ole ollut yhtään sellaista vuosikymmeniin.
- Anonyymi00004UUSI
Nyt kateus laittaa pojan itkemään, taas kerran.
- Anonyymi00002UUSI
Minulle tuo kyllä kelpaa ulkönäönkin puolesta. En enää osta autoa puhtaasti ulkonäön perusteella, vaan sen, miten se sopii minun käyttööni. Matalat, ns. sporttisen hyvännäköiset autot jäävät kauppaan epäkäytännöllisinä, niihin on hankala ryömiä sisään, ja vielä hankalampi nousta pois. Alustakin on parempi olla arkikäyttöön, kuin radalle viritetty. Ikä on tehnyt tehtävänsä.
- Anonyymi00003UUSI
Mistä Bemarista löydät vakiona radalle viritetyn alustan? Et taida oikeasti tuntea autoja lainkaan?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistä Bemarista löydät vakiona radalle viritetyn alustan? Et taida oikeasti tuntea autoja lainkaan?
No esimerkiksi M8 Competition Coupe on hyvin rata-ajoonkin sopiva peli. Tosin rata-asetus täytyy erikseen kytkeä päälle. Youtubesta löytyy videoita jossa 911 ja M8 kisaavat. Porsche tosin löylyytti bemmin eli 911 ennemmin rata-ajoon.
- Anonyymi00006UUSI
No Volvo ei ole yhtä korkealla laatu tasolla kuin BMW todellakaan, eli ei kilpaile edes samassa sarjassa, range voi olla sama mutta siihen se jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2511014- 428317
- 1275280
- 1433656
- 693578
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353534- 333167
- 552529
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352031- 281786