Pakko oli istua mummopenkillä ihmisvilinää katselemassa. Öitä pöitä toiselle höppänälle!
Puhti hävisi kauppareissulla
39
266
Vastaukset
- Anonyymi00002
Joko luit tämän? -ap
- Anonyymi00004
Ei tuosta tunnista edes aloittajan sukupuolta, saatika sitten sitä kenelle tuo on osoitettu...
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei tuosta tunnista edes aloittajan sukupuolta, saatika sitten sitä kenelle tuo on osoitettu...
Siinä on kyllä tunnisteet!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siinä on kyllä tunnisteet!
No sitten ymmärrät varmaan siitä, että tähän ei vastattu, että kaipaamasi nainen/mies ei palstalla ole.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
No sitten ymmärrät varmaan siitä, että tähän ei vastattu, että kaipaamasi nainen/mies ei palstalla ole.
Ei hänen tarvitse täällä päivystää 24/7 ja arpoa mikä anonyymeistä aloituksista olisi hänelle. Onhan ihmisillä muutakin tekemistä. Kirjoituksessani ei ole mitään sellaista, josta olisi haittaa jos se jää lukematta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Missä se sitten on sit? Daa
- Anonyymi00025
Anonyymi00013 kirjoitti:
Missä se sitten on sit? Daa
Palstalla ollaan tietävinään kaikki.
- Anonyymi00030
Anonyymi00004 kirjoitti:
P mies
- Anonyymi00032
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei hänen tarvitse täällä päivystää 24/7 ja arpoa mikä anonyymeistä aloituksista olisi hänelle. Onhan ihmisillä muutakin tekemistä. Kirjoituksessani ei ole mitään sellaista, josta olisi haittaa jos se jää lukematta.
Millä perusteella hän on on täällä 24/7 ??
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Millä perusteella hän on on täällä 24/7 ??
Miksi multa kysyt, kun juuri kerroin ettei hänen tarvitse täällä olla.
- Anonyymi00003
Kauppakadulla hävittelit paljon muutakin. Kuulemma.
- Anonyymi00007
Olet ihan ulalla eikä aloitus koske sinua, tuttujasi eikä kauppakatujasi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet ihan ulalla eikä aloitus koske sinua, tuttujasi eikä kauppakatujasi.
Miten mä teiän ulalle päädyin? ;)
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ulalla tarkoittaa meilläpäin että ihmisen ymmärryskyky on ylittynyt. -ap
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ulalla tarkoittaa meilläpäin että ihmisen ymmärryskyky on ylittynyt. -ap
Voi video :D
- Anonyymi00014
No yx stilettokenkä tippu big deal
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
In order to be willingly a sacrifice lamb
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voi video :D
Oli eri ikänen, näkönen ja eri maassa nyt
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oli eri ikänen, näkönen ja eri maassa nyt
Vantasiat kaatuu, hop
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vantasiat kaatuu, hop
Starckmanin kaatajanahan senkin tiedät.
- Anonyymi00012
Meille tuli just ne ruakarobotit, mut en luota ku on nii isoi rotwallei
- Anonyymi00018
Ja naapurit varastelee toisilta koko aika
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja naapurit varastelee toisilta koko aika
Naamaan etee tulee vetää BLTt vttu
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Piti googlettaa. Hyvä ruokavinkki. Nam!
"Kirjainyhdistelmä BLT on lyhennys pekonista (bacon), salaatista (lettuce) ja tomaatista (tomato). Herkullinen täytetty leipä sopii lounaaksi tai välipalaksi." - Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sul on autistinen suhde toisten rekkareihin. Noinko koville ottaa? -sivu
- Anonyymi00027
Naapuri tilasi robottiruoat niin se jätti ne niin kauas, että jos olisi muutaman metrin kävellyt lisää niin olisi ollut toisessa kaupassa sisällä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Naapuri tilasi robottiruoat niin se jätti ne niin kauas, että jos olisi muutaman metrin kävellyt lisää niin olisi ollut toisessa kaupassa sisällä.
Salessa oli sitte ruuhkaa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Salessa oli sitte ruuhkaa.
Ei täälläpäin ole kuin alepa.
- Anonyymi00020
P.S. Täytyy vissiin alkaa ottamaan kauppalappu mukaan. Lankatarjoukset veivät ajatukset muualle ja euron sukkien kohdilla hävisi viimeinenkin häivä vessapaperin puutteesta. Harvoin sitä peräkkäisinä päivinä pitää kaupassa käydä.
- Anonyymi00023
Jep. Automaatilla ku käyt useemman kerran päivissä, ni se riittää. Kuulemma. ;)
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jep. Automaatilla ku käyt useemman kerran päivissä, ni se riittää. Kuulemma. ;)
Automaatilla en ole käynyt kuukausiin.
- Anonyymi00028
Nyt on 24 rullaa kotimaassa tuotettua wc-paperia 35 senttiä rulla saksalaisesta kauppaketjusta hommattuna. -ap
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Nyt on 24 rullaa kotimaassa tuotettua wc-paperia 35 senttiä rulla saksalaisesta kauppaketjusta hommattuna. -ap
Harmi, ku ei sitte multaa saanu kaupan päälle.
- Anonyymi00033
kauhallinern mattia-multaa suuhun jotta ei nälkiinny, katsos madoilla kuin banaanikärpäsilläkin voi elääja maan madoilla, käärmeilläkin kuin nooo varsinkin joku Stargate Guauld-käärmeen ahmit niin ... he
- Anonyymi00034
Sä lähetät käärmeeski etana-postilla? Harmi, ku kiertää sitte ne asiakkaitten vatsatki ennenku ehtii purasta niitten käärmeitten kanssa ravintoloissa. Kakka-hätähän siinä tulis kelle vaan.
- Anonyymi00037
Olen minäkin istunut joskus MUMMOPENKILLÄ vaikka EN OLE EDES MUMMO.
Satuin istumaan perjantai iltana vähän ennen, kuin kaljan myynti loppu. Siellä oli noin 10-12 vuotiaita tyttöjä yksin kaupassa ja he eivät edes ostaneet mitään. Siinä he pyöri niiden mummopenkkien ympärillä.
Tunnistin kyllä heidät, mutta toinen oli FB KUNNIALLISTEN LAPSI niin minua nauratti, koska lapsen ukki jonka kautta heistä on tullut FB KUNNIALLISIA JULKKIKSIA on alkoholisti ja POLIISIEN VANHA TUTTU SEKÄ PUTKAN VAKIO ASIAKAS!- Anonyymi00038
Lisään, että minä katselin näiden päihteiden käyttäjiä puuhia monta vuotta, koska he olivat kaikki FB KUNNIALLISIA.
Minä päätin, että ehkä tämä on parempi lopettaa ja pyytää kunnian loukkaus sakko muuntoon vaikka se oli varmaan jo vanhentunut.
Syksystä 2018 ALKAEN FB KUNNIALLISIA OVAT OLLEET RATTI-JUOPOTKIN JOILLA ON VIRALLINEN PÄIHDE ONGELMA MERKINTÄ.
En minä ole keksinyt YHDENVERTAISUUSLAKIA EN MINÄ HALUA TUKEA PÄISSÄÄN AUTOLLA AJAMISTA.
FB KUNNIALLISET OVAT SITÄ MIELTÄ PÄIHTYNEENÄ AUTOLLA AJAMINEN ON KUNNIALLINEN TEKO. - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Lisään, että minä katselin näiden päihteiden käyttäjiä puuhia monta vuotta, koska he olivat kaikki FB KUNNIALLISIA.
Minä päätin, että ehkä tämä on parempi lopettaa ja pyytää kunnian loukkaus sakko muuntoon vaikka se oli varmaan jo vanhentunut.
Syksystä 2018 ALKAEN FB KUNNIALLISIA OVAT OLLEET RATTI-JUOPOTKIN JOILLA ON VIRALLINEN PÄIHDE ONGELMA MERKINTÄ.
En minä ole keksinyt YHDENVERTAISUUSLAKIA EN MINÄ HALUA TUKEA PÄISSÄÄN AUTOLLA AJAMISTA.
FB KUNNIALLISET OVAT SITÄ MIELTÄ PÄIHTYNEENÄ AUTOLLA AJAMINEN ON KUNNIALLINEN TEKO.Lisään, että minä kävin kaikki omat SYNTINI ELI RIKOKSET LÄPI JA TUNNUSTIN, ETTÄ OLIN AJANUT PÄISSÄÄN AUTOLLA MUTTA EN OLLUT JÄÄNYT KIINNI. Olin vielä mennyt 2 kertaa töihinkin päissään, mutta kumpikaan TYÖNANTAJA EI PITÄNYT MINULLE EDES PUHUTTELUA SIITÄ VAAN HE ANTOVAT MINUN JÄÄDÄ TÖIHIN VAIKKA MINÄ SANOIN, ETTÄ : MINÄ OLEN KYLLÄ PÄISSÄÄN!
Olin noin 30vuotias tuolloin, mutta minä ymmärsin itse sen, että minusta tulee ALKOHOLISTI jos minä jään töihin sille työnantajalle.
Mieheni oli ALKOSSA töissä, kun minä kävin vessassa ja minä olin vain katsomassa, että mikä se VAALEANPUNAINEN PULLO OIKEIN ON.
Pösilö möi sen pullon mulle väkisin ja sano vielä, että : TÄMÄ IHAN SINUN TAKIN SÄVYYN SOPIVA JOTEN MENET TÄMÄ PULLO KAINALOSSA TUONNE KAUPPAAN.
Minä menin ja toiset kysy minulta, että : Mitä viiniä oot oikein ostanut?
Minä sanoin, että : Minä en ollut ostamassa vaan katsomassa niin möi väkisin!
Pullo oli hieno, mutta viini oli ihan paskaa 10euron viiniksikin.
Tuo oli niin TÖRKEÄ TEKO MIEHELTÄNI ja minä vielä luulin, että hän on viinakaupan uus johtaja!
Mieheni oli silloinkin siellä töissä, kun olin siivoamassa vessaa ja iso sairaaloisen lihava nainen tuli paska housu lapsensa kanssa HUUTAMAAN JA KALTOIN KOHTELEMAAN MINUA KESKEN VESSAN PESUN!
S-MARKET OLI TILANNUT SEN VESSAN PESUN, mutta HEIDÄN ASIAKKAILLA EI OLE OIKEUTTA SYRJIÄ JA KALTOIN KOHDELLA PASKAT HOUSUSSA OLEVAN LAPSEN KANSSA SIIVOOJAA JOKA ON HOITAMASSA TILATTUA SIIVOUSTA!
Hänen vaimonsa on venäläinen ja hän lusmus siellä takahuoneessa. Minä sanoin tuolle venäläiselle, koska hänen miehensä on tuon kaupan ns JOHTAJA.
Minulle kerrottiin, että ALKON JOHTAJA OLI SANONUT, että S-MARKETIN asiakas oli ollut agressiivinen.
Minä jouduin lopettamaan sen takia, koska tuollaisen SAIRAALOISEN LIHAVAN NAISEN KANSSA JOKA KÄYTTÄÄ LASTAAN VIELÄ ASEENA EI PÄRJÄÄ EDES POLIISIT, KOSKA HÄN TAPPAA OMAN LAPSENSA JOLLA HÄN ITSEÄÄN PUOLUSTAA! - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Lisään, että minä kävin kaikki omat SYNTINI ELI RIKOKSET LÄPI JA TUNNUSTIN, ETTÄ OLIN AJANUT PÄISSÄÄN AUTOLLA MUTTA EN OLLUT JÄÄNYT KIINNI. Olin vielä mennyt 2 kertaa töihinkin päissään, mutta kumpikaan TYÖNANTAJA EI PITÄNYT MINULLE EDES PUHUTTELUA SIITÄ VAAN HE ANTOVAT MINUN JÄÄDÄ TÖIHIN VAIKKA MINÄ SANOIN, ETTÄ : MINÄ OLEN KYLLÄ PÄISSÄÄN!
Olin noin 30vuotias tuolloin, mutta minä ymmärsin itse sen, että minusta tulee ALKOHOLISTI jos minä jään töihin sille työnantajalle.
Mieheni oli ALKOSSA töissä, kun minä kävin vessassa ja minä olin vain katsomassa, että mikä se VAALEANPUNAINEN PULLO OIKEIN ON.
Pösilö möi sen pullon mulle väkisin ja sano vielä, että : TÄMÄ IHAN SINUN TAKIN SÄVYYN SOPIVA JOTEN MENET TÄMÄ PULLO KAINALOSSA TUONNE KAUPPAAN.
Minä menin ja toiset kysy minulta, että : Mitä viiniä oot oikein ostanut?
Minä sanoin, että : Minä en ollut ostamassa vaan katsomassa niin möi väkisin!
Pullo oli hieno, mutta viini oli ihan paskaa 10euron viiniksikin.
Tuo oli niin TÖRKEÄ TEKO MIEHELTÄNI ja minä vielä luulin, että hän on viinakaupan uus johtaja!
Mieheni oli silloinkin siellä töissä, kun olin siivoamassa vessaa ja iso sairaaloisen lihava nainen tuli paska housu lapsensa kanssa HUUTAMAAN JA KALTOIN KOHTELEMAAN MINUA KESKEN VESSAN PESUN!
S-MARKET OLI TILANNUT SEN VESSAN PESUN, mutta HEIDÄN ASIAKKAILLA EI OLE OIKEUTTA SYRJIÄ JA KALTOIN KOHDELLA PASKAT HOUSUSSA OLEVAN LAPSEN KANSSA SIIVOOJAA JOKA ON HOITAMASSA TILATTUA SIIVOUSTA!
Hänen vaimonsa on venäläinen ja hän lusmus siellä takahuoneessa. Minä sanoin tuolle venäläiselle, koska hänen miehensä on tuon kaupan ns JOHTAJA.
Minulle kerrottiin, että ALKON JOHTAJA OLI SANONUT, että S-MARKETIN asiakas oli ollut agressiivinen.
Minä jouduin lopettamaan sen takia, koska tuollaisen SAIRAALOISEN LIHAVAN NAISEN KANSSA JOKA KÄYTTÄÄ LASTAAN VIELÄ ASEENA EI PÄRJÄÄ EDES POLIISIT, KOSKA HÄN TAPPAA OMAN LAPSENSA JOLLA HÄN ITSEÄÄN PUOLUSTAA!Lisään, että tuo sairaaloisen lihava nainen joka lapsen kanssa tuli sinne kaupan vessaan oli 2-3 isompi mitä mieheni ja ei hän mikään PIENI MIES SENTÄÄN OLE.
S-MARKTIN JOHTAJALLAHAN KYLLÄ ON VARA SYRJIÄ LÄÄKÄRIÄ JA LÄÄKÄRIN VAIMOA VENÄLÄISEN VAIMONSA KANSSA JOKA OLIS VOINUT NE ROSKAT OTTAA VESSASTA JA LISÄTÄ PAPERIA JOS TARVII.
Minä en päässyt tuon vessan siivouksen takia koskaan lähtemään viikonlopuksi mihinkään, koska se vessa piti käydä perjantai iltana siivoamassa ja lauantaina päivällä.
Viikonloppu siivooja tuli vasta illalla lauantaina.
Eihän sillä mitään väliä ole, koska he ovat loukanneet meidän molempien kunnioita kaikkien ASIAKKAIDENSA EDUSTAJINA.
Mieheni loukkasi ALKON työntekijänä minun kunniaa, koska hän möi väkisin sen pullon minulle ja enhän minä tuolloin enään edes juonut alkoholia.
Minähän lopetin, kun sain KUNNIAN LOUKKAUS TUOMION SIITÄ KUN MINÄ OLIN HAUKKUNUT EX-MIEHENI JA HÄNEN VAIMONSA FB:SSÄ JUOPOIKSI!
Minä poistin FB profiilin jolla sain kunnian loukkaus tuomion ja päätin, että PITÄKÖÖT JUOPOT JA HUOXAT KUNNIANSA!
Tämä jolla sain viimeksi kunnian loukkaus tuomiot oli minun toisella etunimellä, koska minun FB kaverit soitteli päissään ja pyysivät tulemaan FB:hen takasin.
Minä sanoin, että : En minä voi tulla, koska he vainoaa minua.
Sain lisää vainoajia jotka vaatii kunnioittamaan heitä!
8:n IHMISEN TAKIA PITÄÄ VAIHTAA NIMET JA KAIKKI MAHDOLLINEN.
Toiset joutuu maksamaan kunnian loukkaus korvauksia, kun HE KUTSUVAT vanhalla nimellä jolla he ovat oppineet tuntemaan.
Minulta kysy monet, että : Miksi oot vaihtanu etunimeä?
Olin yli vuoden poissa FB:stä.
Olen päättänyt, että minä en META:N SOME JUOPPOJEN SEURAAN ENÄÄN PALAA VAAN PITÄKÖÖT KUNNIANSA!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708