Osittain pakenen luoksesi ja tähän tunteeseen koska nykyinen ei toimi tai ole turvallinen
Tiedät että
13
648
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yksi asia miksi tarrautudun sinuun ja tähän koska se täyttää emotionaalisen yhteyden.
- Anonyymi00002
Mies tais kerran juosta vastaan, ku oli hengästyny ;)
- Anonyymi00003
Askolaatioon kukaan ei vartta vasten pyrikään.
- Anonyymi00004
Se tunne, että jotain puuttuu
- Anonyymi00005
Se on välillä todella ilkeä kaiken suhteen
- Anonyymi00006
Voisit saada kaiken samassa paketissa. Eli siis minut.
- Anonyymi00007
Minusta pakenit pois luotani
No mutta aloitus oli jollekin toiselle paremmalle. - Anonyymi00008
Minä tiedän sen.
- Anonyymi00009
Mitä tahansa tapaahtuukin tai on tapahtunut, mitä ikinä virheitä minä tai sinä teemme, niin henkinen yhteytemme on täysin ainutlaatuista. Sitä ei mikään poista. Mielestäni se on kaikista oleellisinta.
- Anonyymi00011
Pupu ?
- Anonyymi00010
Kauniisti ajateltu, tärkeintä on yhteys.
https://www.youtube.com/watch?v=p287ZiZfiGY&list=RDp287ZiZfiGY&start_radio=1
... - Anonyymi00012
Poitsun äiti pakeni töihin sitä kuinka hankalaa koti olot mun kanssa oli mielelle miksi en hyväksy pettämistä mutta hyödytöntä vaihtaa monesti senkään takia seuraava on huonolla tuurilla pahempi kuin edellinen vinkkinä mun kanssa elämä on omalle mielelle tuplasti rankempaa kuin mitä siitä yrittää tehdä mun mielelle mä kysele onko toinen pettäny mä odotan oletan että koska toisella on ollu selkärankaa pettää on tällä myös selkärankaa siitä itse mulle kertoa ja se että pysyn suhteessa jossa toinen on mua pettäny neuvottelen itselleni samat ehdot nassen kanssa se on turhaa neuvottelua ei anna siihen suostumustaan vaikka kävisi päivittäin itse vieraissa opin sen rajan ekan seurustelun jälkeen tytöllä/naisella se menee pusussa huulille narsistilla se menee jo siinä jos näet unta jostain toisesta tytöstä/naisesta eli ei suositeltavaa kertoa puolisolle jos näet unta jostain toisesta vastakkaisen sukupuolen edustajasta jos pulisolla on narsistisia ominaisuuksia siinä kohtaa toki sama käydä jo vieraissa koska on itsekin nähny unta jostain toisesta kuitenkin eli pettäny itse sen rajan mukaan kuinka yksityiskohtaisesti mun tarvii kertoa mä olen sairaalloisen mustasukkainen omastani mutta en kuitenkaan narsistisen mustasukkainen nasse kieltää jo puhumasta edes kenenkään kanssa tapoja joita opitaan jos elää sellaisessa suhteessa
- Anonyymi00013UUSI
Korjaa suhteesi tai eroa. Varattua en ota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735012Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33328Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1243137- 352848
- 282787
- 402773
- 372762