Intensiivisesti ja sitten menet sen luokse? Ei voi ymmärtää
Miksi juttelet niin
18
212
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Rakastan vain miestäni. Todellisuudessa et ole mitään. Olet pelkästään päästään sekaisin oleva hysteerinen rikollinen joka halusi tahalleen rikkoa suhteen. Älä ikinä enää tule mun tielleni
- Anonyymi00003UUSI
Aloittaja on se nainen joka postaa näitä samoja vatulointeja täällä joka päivä useita.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aloittaja on se nainen joka postaa näitä samoja vatulointeja täällä joka päivä useita.
Juu - j naiselta
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä hän mielestäsi täällä miksailisi tms
- Anonyymi00008UUSI
Hysteerinen rikollinen, juu ei se palstaäijä plus muut häävi sekää ois?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä hän mielestäsi täällä miksailisi tms
Mieti itse sitä mielessäsi, täältä ei siihen kannata antaa sinulle apuja, että kehittyisit vielä pahemmaksi narsistiksi? Narsistit oppivat virheistään vielä pahemmiksi, valitettava tosi asisa.
- Anonyymi00002UUSI
Ei voi vaan ymmärtää
- Anonyymi00009UUSI
Et sitten vissiin Kaija Koota pistä soimaan?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Et sitten vissiin Kaija Koota pistä soimaan?
Sullako soi Korkkarit Kattoon repeatina ja jatkuvalla yösyötöllä? -sivu
- Anonyymi00004UUSI
Koska ei ole susta seksuaalisesti kiinnostunut. Kaverina vain.
- Anonyymi00010UUSI
Millä tavalla kaveri olisi kiinnostunut tai kaveri voisi olla kiinnostava? Hah
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Millä tavalla kaveri olisi kiinnostunut tai kaveri voisi olla kiinnostava? Hah
Minun kaverit on ainakin kiinnostavia ihmisiä. Miksi ihmeessä vietät aikaa tyyppien kanssa, jotka ei ole kiinnostavia? Eikö se ole tosi tylsää?
- Anonyymi00006UUSI
Jos se on palstasetä joku foreplay
- Anonyymi00012UUSI
Kuka kenelle mua ei voi moisesta syyttää harvoin edes keskityn siihen mitä sanon silti useimmiten muistan mitä olen sanonu ja kenelle siinä kohtaa jos ei itse edes muista mitä on sanonu on fiksuinta sanoa voi olla että olen niin sanonu miksi kysymyksenä miksi syyttömän pitäisi puollustautua en mä ainakaan puollustaudu ennen kuin on henki uhattuna (all means nessesary) poliisillakin on tutkinta ajat pitkät vain siksi koska syylliset yleensä valehtelevat totuuden selvittämiseen kun menee yllättävän paljon aikaa hyvä jos poliisi luottaa edes yhteen viidennekseen ihmisistä kela taas välttyy nyky järjestelmien takia turhilta karensseilta ja tukien lakkautuksilta kun tieto kulkee lähes reaaliajassa eli siis jos kelaan ilmoittaa että joku tekee pimeitä töitä pitänee luultavasti laittaa todisteetkin liitteeksi voi ol vaikiaa ei toki välttis mahdotonta en tiedä en ole pimeitä töitä tehny yhdeksäntoista ikävuoden jälkeen ja nekin vanhenee viidessä vuodessa ja ikää mulla tulee tänä syksynä jo 47 viel on kolisen vuotta aikaa pyöritellä peukaloita ja miettiä mitä sitä haluaisi tehdä si riippunee vähä työ tilanteesta kuinka helppoa on työn saanti ja tarvinko enään edes töitä välttis silloin jos menee oman suunnitelman mukaan jään viisikymppisenä eläkkeelle seiskyt vuotta aikaa seurata oman suunnitelman mukaan si kuinka huonoon jamaan suomi saadaan äänestämällä idiootteja tai nasseja maan johtoon muutama yksilö siellä ei auta hevonv ittua lähtökohtaisesti narsistinen tai sadistinen siihen tylhön hakeutuvan pitää olla että kestää edes jotenkin ne haukkumiset olen aina sanonu jos sitä pitää niin helppona työnä menee sinne tekemään ja näyttämään mallia kuinka se työ tehdään mite he tekevät nykyään istuvat perseellään miksi teit niin tai näin niin aina teet väärin miksi heiltä puuttuu osaaminen siihen työhön ja ymmärrys siellä hoidetaan käsitellään MAAN asioita ei yhdenkään yksityäisen ihmisen tai ihmisryhmän mua ei ole kiinnostanu siksi että yksikin kahdeksan tuntinen siinä talossa ni on todennäköisempää että olen vähintään taposta istumassa on suurempi kuin se että olisin illalla kotona
- Anonyymi00015UUSI
Niin hyvin mulla ottaa idiootit hermoon pomo anto mulle viiden vuoden rauhottumis ajan kun menin suoraan urakkapuolen pomolle sanomaan et v ittu jos joudun sen miehen kanssa vielä samalle työmaalle se tippuu jostain syystä holvilta si mun oli pakko ottaa omalle työmaalle se kun ei kukaan muu huolinu sitä vahingossakaan omalleen ja oli vähän työmaita jonne sitä pysty yksin laittaan aiheutti enemmän vahinkoa kun mitä teki töitä
- Anonyymi00014UUSI
Jos hän haluaa loukata sinun kunniaa sekä syrjiä niin hän saa sinut vaimoksi ET SAA IKINÄ EROA.
Minun mieheni tekee tuota samaa ja hän on vielä tehnyt asiat niinkin päin, että hänellä on vielä TODISTAJATKIN jotka TODISTAA, että hän on loukannut minun kunniaa sekä syrjinyt minua.
Minun mies tekee tuota sen takia, koska eräät ovat tukkineet itsensä kortsuina meidän väliin niin minä en voi kertoa miehelleni, että keillä on päihteiden käytön kanssa ongelmia.
Päihde ongelmat kuuluu hoitaa ensin, niin saadaan päihteistä johtuvat sairaudet poistettua ja helpottaa perussairauksien hoitamista. - Anonyymi00017UUSI
Koska kotini on hänen luonaan, ollut suurimman osan elämästäni. Ei ole muuta paikkaa palata.
- Anonyymi00018UUSI
Intensiivisyyteen pitäisi vastata intensiivisyydellä, silloin tietää toisen olevan tosissaan. Lisäksi vain "real life" pitäisi hyväksyä kommunikointivälineenä. Esim. WA-keskustelu. Mies on ehdottoman rehellinen, aito ja reilu ja olettaa naisen olevan niissä suhteissa samanlainen. Sitten jos "nainen" onkin sisäisesti hirveän ruma mies, lähettelee jostain saamiaan naisten kuvia ja valehtelee kaiken itsestään, käyttää härskisti miehen rehellisyyttä ja luotettavuutta hyväkseen ja näyttelee samanlaista aitoa ja rehellistä ihmistä ja vieläpä kaunista naista, vannoo asioita jumalan nimeen ja näyttelee muutenkin "aitoa" ihmistä. Minusta suurempaa inhimillistä rikosta ei voi tehdä, murhakin on ainakin rehellisempi. Joten katson ettei WA-keskustelu ole edes alku, se on paremminkin jo nopeasti häämöttävä yhteyden loppu, ellei sovittua tapaamista saada tehtyä ja nopeasti. Tietenkin jos haluttaisiin sovelluksia kehittää. Esim. WA:han pitäisi kirjautua tunnistetusti, tietenkään kirjautuneen tietoja ei levitettäisi muille, korkeintaan esim. sukupuoli sekä ikähaitari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110935- 408207
- 1255245
- 1433646
- 693558
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353514- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352011- 281786