Ruoka on loppumassa. öljyn ja bensan hinnat karanneet. Siinä on ainekset katastrofiin.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Älä nyt jaksa…🥱
- Anonyymi00002
Palstan peruspölhö leijuu...
- Anonyymi00003
Aika kaukana ollaan vielä kriisistä, kun kaikkea saa rahalla mistä vain.
- Anonyymi00004
Jaa, ai se on niin? Luin juuri aikomuksista avata öljyvarmuusvarastot....
- Anonyymi00005
Palstan perusdorko leijuu..
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jaa, ai se on niin? Luin juuri aikomuksista avata öljyvarmuusvarastot....
Tuo mahdollisuus on nostettu esiin. Ei vielä toteutunut. Toteutuu tietysti, jos öljyn saanti loppuu tai vaikeutuu kohtuuttomasti, juuri tätä vartenhan nuo öljyn varmuusvarastot on olemassa.
Tuosta on joltisenkin pitkä matka Suomen elintarvikevarmuusvarastojen käyttöön. Ruoasta ei ole pulaa Suomessa eikä näköpiirissäkään nyt ole mitään siihen viittaavaa. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tuo mahdollisuus on nostettu esiin. Ei vielä toteutunut. Toteutuu tietysti, jos öljyn saanti loppuu tai vaikeutuu kohtuuttomasti, juuri tätä vartenhan nuo öljyn varmuusvarastot on olemassa.
Tuosta on joltisenkin pitkä matka Suomen elintarvikevarmuusvarastojen käyttöön. Ruoasta ei ole pulaa Suomessa eikä näköpiirissäkään nyt ole mitään siihen viittaavaa.Entäs nyt, vai vieläkö läpätät jonninjoutavia...
Järjestöltä valtava öljypäätös – Suomi mukana
Kansainvälinen energiajärjestö IEA suosittaa jäsenmaitaan vapauttamaan öljyvarantojaan yhteensä 400 miljoonan barrelin edestä, jotta raakaöljyn kasvanutta hintaa saataisiin alennettua.
- Anonyymi00006
EU:n sääntöjen mukaan kaikilla jäsenmailla on oltava kyllin suuret öljyn hätävarastot kattamaan 90 päivän kulutus.
- Anonyymi00009
IEA vapauttaa 400 miljoonaa barrelia öljyä
Kyseessä on historian suurin yksittäinen öljyvarantojen vapautus. - Anonyymi00011
Helsingin keskustassa S-ryhmän kaupassa oli eilen torstaina kananmunahyllyllä karu näky. Yhtään munapakkausta ei ollut hyllyillä.
- Anonyymi00012
Kusetusta.
Bulevardin S-kauapassa oli kananmunia, samoin Sokoksen alakerrassa Mannerheimintiellä.
Missä oli muka tämä munaton S-kauppa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651750Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541320Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset220955- 71887
- 55786
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46735
- 89711
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt199654Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”144603