Tyylikkästi kaupunki hoiti tuhoutuneen kioskin siivouksen. Lauantaina oli saatu työntekijöitä palaneen kioskin kimppuun. Purkufirman logoja ei ollut esillä saatikka työturva/henkilökortteja ei näkynyt työntekijöillä.Oliko otettu ihan talkoo hengessä porukka auttamaan kaupunkia.Valvovat viranhaltijahan ovat vapaalla viikonloppuna.Kyseessähän on kaupungin tontti lehtitietojen mukaan.Valvonta kuuluu rakennustarkastajalle noudatetaanko purku urakassa työsuojelun määräyksiä:suojalasit,turvakengät,kypärä,käsineet,huomioliivit ym. Kaikki puuttui urakkaporukalla.Onneksi kohde on huomaamattomassa paikassa kauppatorin laidassa.
Kauppatorin siivous,miten niiku meni..
Anonyymi-ap
3
201
Vastaukset
- Anonyymi00001
No voi sentään oliko edes turva-aita laitettu.
- Anonyymi00002
Jospa omistaja purki Ulkomaan serkkujen avulla talkoilla Niille tuskin tulee ensin mieleen turvavarusteet
- Anonyymi00003
Turvavarusteena rukousmatto ja kompassi Tietää mihin päin pyllistät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.691221- 661153
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180938Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47856- 47799
- 60789
- 40691
- 45682
- 39658