Jännä tämä palsta. Välillä tulee eteen aloituksia, jotka voisivat olla omia kirjoituksiani vaikka ne onkin jonkun muun. Niissä aloituksissa kaikki täsmää ja ei ole kyse mistään ns. tusinakaipausviesteistä vaan viesteistä joissa on monia yhteensattumia. Sitten mietin, että kaivattuni varmaan luulee minun kirjoittaneen ne hänelle, jos hän täällä on. Ja sitten saatan vastata vielä itse viestiketjuun jotain kuin hänelle, enkä korjaa sitä että en ole ap. No, ei kai se mitään haittaa. Palstaharhoissa eletään kaikki :)
Kuka kertoo täällä mun elämästä?
119
736
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei onnistu jälkienpeittely-yritykses. Ne on vaa sun sivupersoonisas. ;)
- Anonyymi00002
varmaan sitten niin.. :D
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tarkotin sun ihan omia sivupersoonias. ;)
- Anonyymi00029
Anonyymi00002 kirjoitti:
Et voi tietää, jollet ole sitä itse kirjoittanut? Tai et tiedä onko se sun, vaikka onkin?
- Anonyymi00082
Ja mikä olisi tämän mainitsemasi sivupersoonaoperaation funktio- pitää sinut busy beenä vai
- Anonyymi00084
Anonyymi00029 kirjoitti:
Et voi tietää, jollet ole sitä itse kirjoittanut? Tai et tiedä onko se sun, vaikka onkin?
Sä alat vihdoin viimein käsittää ettei sun kysely johda mihinkään, mut anna mennä
- Anonyymi00003
Eikai se haittaa varsinkaan, jos itse olisit voinut kirjoittaa samoin. Paitsi jos et ajattele samoin. Toisaalta ei kukaan tiedä kuka olet
- Anonyymi00005
Sama juttu. Yllättävän tarkkoja aloituksia joissa myös ajallisestikin usein osuvia asioita. Samaa olen miettinyt että luuleeko että kirjoittaisin niin hänelle. Viestit ovat usein tunteikkaampia kuin mitä itse kirjoittaisin tai tunnen. Oon vaan aatellut että luulkoot sitten ja jos omii niin minkäs mahtaa.
- Anonyymi00006
ei ehkä ole niin vaarallista voijohtua jostain SUPOnkin tietoturva-testeistä jotain...
- Anonyymi00007
Ei nyt mikään Supo tänne laita henkilökohtaisia asioita
- Anonyymi00075
Supohan rikkoo itse silloin tietoturvaa räikeästi.
- Anonyymi00086
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei nyt mikään Supo tänne laita henkilökohtaisia asioita
Kyllä terveisiä joskus laittavat moi heitä ym
- Anonyymi00087
Anonyymi00075 kirjoitti:
Supohan rikkoo itse silloin tietoturvaa räikeästi.
Omat testit tänne vuotaa kääk
- Anonyymi00009
Kauan sitten aloituksessa oli pitkä teksti, jossa luki "mutta hän oli upea, kantoi itsensä kauniisti" (en ihan sanatarkkaan muista) Mitenhän sen kirjoittajalle on käynyt? Tai hälle kenestä teksti oli?
- Anonyymi00011
Hän nainen vanhempi vetäisi viikonlopun tarinaksi. Jos se pahoittaa mielen niin sori.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hän nainen vanhempi vetäisi viikonlopun tarinaksi. Jos se pahoittaa mielen niin sori.
Marjatalla Taruja riittää.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Porukka on helppo hahmottaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
En matkustanut itse taxissa vaan ulkopuolisena lukijana niin sanotusti tein.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Porukka on helppo hahmottaa.
Todellakin. Ne hahmot erottaa vaik miljoonaksupungeissa. :D
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
En matkustanut itse taxissa vaan ulkopuolisena lukijana niin sanotusti tein.
Ulkopuolisella pankin kovalevyllähän sä ne matkaski makselet. ;)
- Anonyymi00034
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lepakkotarinat kuuluu eri palstalle kuin tänne?👀
- Anonyymi00042
Anonyymi00034 kirjoitti:
3 naista ja kolme miestä tarinassa ja lepakkotarina. Saahan siitä jos oikein yrittää änkyttää
- Anonyymi00089
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ulkopuolisella pankin kovalevyllähän sä ne matkaski makselet. ;)
Just kävin kaikissa samoissa maissa mitä se Pinja Ruusutossu tänää Bahamalla, jee
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Just kävin kaikissa samoissa maissa mitä se Pinja Ruusutossu tänää Bahamalla, jee
Enkä salee maksa hostelli minäkää niil fasisteil
- Anonyymi00091
Anonyymi00042 kirjoitti:
3 naista ja kolme miestä tarinassa ja lepakkotarina. Saahan siitä jos oikein yrittää änkyttää
No jos tämäki nyt sankarit jonkinlaisena kuriositeettinä saati sitten selittävänä tekijänä myy by all means boys
- Anonyymi00092
Anonyymi00034 kirjoitti:
No voin minä sitten kertoa kun sinä ujo poika kehtaat kysellä
- Anonyymi00093
Anonyymi00090 kirjoitti:
Enkä salee maksa hostelli minäkää niil fasisteil
Mut siis joo eri ikänen näkönen EU alueen ulkopuolella jo kuukausia
- Anonyymi00010
No kyllä se haittaa ja kertoo siitä ettet arvosta yleisiä sääntöjä
- Anonyymi00013
Arvostaako muut täällä yleisiä sääntöjä ?
- Anonyymi00044
Anonyymi00013 kirjoitti:
Arvostaako muut täällä yleisiä sääntöjä ?
Mitä sinä niillä muilla teet? Synnyittekö yhtä aikaa? Ei ole pottuilua.
- Anonyymi00094
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mitä sinä niillä muilla teet? Synnyittekö yhtä aikaa? Ei ole pottuilua.
Mitä veto-oikeuksia paljasjalkaisills vois esim olla? Kultapieni🤭
- Anonyymi00014
"Sitten mietin, että kaivattuni varmaan luulee minun kirjoittaneen ne hänelle, jos hän täällä on."
Kukaan ei kuvittele noin.
Täytyy olla täyskahjo että täällä tunnistaa jonkun.- Anonyymi00016
Kerronko ketkä tunnistan?
He eivät varmaan sitä haluaisi ? - Anonyymi00025
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kerronko ketkä tunnistan?
He eivät varmaan sitä haluaisi ?älä kerro kun me jäädään sitten hänen kans kiinni salasuhteesta!!
- Anonyymi00095
Anonyymi00025 kirjoitti:
älä kerro kun me jäädään sitten hänen kans kiinni salasuhteesta!!
Joo en oikee syty muuten jos ei oo tämmönen role play päällä
- Anonyymi00017
Minua taas häiritsee se, että joku tekeytyy erääksi ja kirjoittaa että olisi muka häneltä, mutta tiedän ettei ole.
- Anonyymi00020
Komppaan tuon ja siksi tein tarinan.
- Anonyymi00096
Aika juvenaali harrastus mikäli näin. Skidit.
- Anonyymi00022
tupla-Uuno? Siis o´no ei itse muista mitä its3 on kir4jailluy... niin nooh, tavallista yliopiston professoreille t6uollainen
Minua pelottavat kun jos kadulla kun rullasuksilla menevät jo vaikka on hiekoitussepeliäkin, jos törmää niihin? Tyttöuihin ja sitten kaatuu..- Anonyymi00097
No joh. Sinun kans ei varmaa vaaraa että tulee ees kylkeen mustelmaa ns
- Anonyymi00023
Mua kyllä naurattaa tää vakavuus ja tupla uunoilu täällä.
- Anonyymi00024
Se juuri tekee vaikeaksi mitään oikeasti tunnistaa. Varsinkin jos irl on jotenkin ristiriidassa vaikka tapahtumat muuten osuisi
- Anonyymi00026
No mutta, palstaäijä, tämähän on ollut henkireikä puupäälle jo kauanko? Monta vuosikymmentä. Ajattelepa niin, että kaikki "hyvä" loppuu aikanaan. Mitä kaikkea hyvää olisit saanut aikaan hakkeritaidoillasi, mutta eeeei, torttuaan rassaava identiteettivaras meni kovimman kantapään kautta.
Kannattaa varautua yleisöön....- Anonyymi00028
Ja mitä tulee eräisiin perunapellolla ujeltaviin reppanoihin, niin samaan laariin pääsette tekin. Tallentakaahan nyt tämä, ja seuratkaa silmä kovana 😉
- Anonyymi00098
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ja mitä tulee eräisiin perunapellolla ujeltaviin reppanoihin, niin samaan laariin pääsette tekin. Tallentakaahan nyt tämä, ja seuratkaa silmä kovana 😉
No vetäköhön kätehen jyväjemmaritkin, yeah
- Anonyymi00027
lisään vielä, että ne aloitukset jotka sopisivat ja täsmäisivät kuin minun kirjoittamiksi, niin itse en ole niin rohkea että sellaisia edes oikeasti kirjoittaisin (siihenkin on syynsä). Ja yleensä vain kommentoin viestiketjuihin, tämä oli niitä harvoja kertoja kun jonkun aloituksen teen...
-Ap-- Anonyymi00032
Oletko nainen?
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Oletko nainen?
Taitaa olla joku teinareista
- Anonyymi00041
Anonyymi00032 kirjoitti:
Oletko nainen?
Jep
- Anonyymi00100
Anonyymi00036 kirjoitti:
Taitaa olla joku teinareista
On mulla tennareita, niitä kenkiä?
- Anonyymi00037
Voisin ottaa tämän mustamaalauksena
- Anonyymi00099
Anonyymi00037 kirjoitti:
Voisin ottaa tämän mustamaalauksena
Joko tilasit rosiksen raastuvan oikeudessa? Sivusta tsemppii
- Anonyymi00033
Aina kannattaa vähän taakseen lukea muita sivustoja täällä niin tietää hyvässä ja pahassa missä mennään
- Anonyymi00035
joku ylimaallinen olenyo, demoni not of this world...
- Anonyymi00038
M7kä antaa syyn esittää toista, haukkua, olettaa, pelleillä ?
- Anonyymi00101
Anonyymi00038 kirjoitti:
M7kä antaa syyn esittää toista, haukkua, olettaa, pelleillä ?
Sinun tulisi keskittää tätä kysymyspatteristoas kaveri jotenkii, on epäkeskosa
- Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
Sinun tulisi keskittää tätä kysymyspatteristoas kaveri jotenkii, on epäkeskosa
Liian kovii odotuxii palstast? Teini unille
- Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Liian kovii odotuxii palstast? Teini unille
Ku rahaa pankkiin laittaisit- lepää siis nuorehko herra ja sitten hieman kasva
- Anonyymi00039
"not of this world as you know it" ... some multiuniversum-demon is helping
- Anonyymi00040
=
"ei tästä maailmasta sellaisena kuin sen tunnet" ... jokin moniuniversumidemoni auttaa
- Anonyymi00043
Onko sillä jotain merkitystä tiedätkö että monella on samanlaisia tai samankaltaisia asioita elämässään läpi käytävänä ne on ne mitkä muokkaa ihmistä sivusta seuranneenaa ylättävän monia huinompaan suuntaan
- Anonyymi00045
Sama on käynyt minulle. Epäilen bottia tai ylläpitoa: jos huomataan, että aloituksia on vähän tai tietty tyyppi ei ole kirjoittanut pitkään aikaan, se kirjoittaa hänen puolestaan asioita hänen tyylillään😁,
Siksi ei kannata uskoa liian rohkeisiin aloituksiin.
Vaikka täällä on anonyymiä, en kirjoita liian selkeitä, tunnistettavia tai rohkeita tekstejä - Anonyymi00046
Samaa miettinyt useinkin kuin aloittaja. Ja joku niihin vastaillut yhtä tylysti ja ilkeästi kuin kaivattuni vastailisi. Sitten ajatellut, että jos niin tyhmä onkin niin onneksi ei enää ollakaan tekemisissä.
Toisaalta hänet tuntien, varmaan itse tehnyt ne aloitukset ja siten saanut ilkeillä "minulle".. Nainen sivusta- Anonyymi00047
Minä olen pohtinut ai:n mahdollisuutta, tekstimuodossa. Ehkä jonkun oikean ihmisen avustamana. Vähän samaa kuin mainonta asiasra mustä keskustelut jonkun kanssa. Vähän puistattavaa olisi kun tänne tulee hyvinkin henkilökohtaisia ja tunnistettavia asioita puheista, täsmälleen samoja sanavalintoja, wa viesteistä, nettihauista tai muusta sellaisesta. Mulla on monia esimerkkejä, että eivät tunnu mahdollisilta sattumiksi, kuvia olen niistä ottanut. Esimerkiksi olin juuri viestitellyt analyyttisesta ja mannermaisesta filosofiasta erään kanssa wa’ssa ja sitten tällä palstalla heti käytettiin niitä sanoja jossain viestissä. Kerran sanoin ystäväni lapsille illalla, nyt suihkuun ja kohta tällä palstalla oli aloitus ’ nyt suihkuun’ ja sellainen käsiemoji perässä. Muitakin esimerkkejä on vaikka mitä.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Minä olen pohtinut ai:n mahdollisuutta, tekstimuodossa. Ehkä jonkun oikean ihmisen avustamana. Vähän samaa kuin mainonta asiasra mustä keskustelut jonkun kanssa. Vähän puistattavaa olisi kun tänne tulee hyvinkin henkilökohtaisia ja tunnistettavia asioita puheista, täsmälleen samoja sanavalintoja, wa viesteistä, nettihauista tai muusta sellaisesta. Mulla on monia esimerkkejä, että eivät tunnu mahdollisilta sattumiksi, kuvia olen niistä ottanut. Esimerkiksi olin juuri viestitellyt analyyttisesta ja mannermaisesta filosofiasta erään kanssa wa’ssa ja sitten tällä palstalla heti käytettiin niitä sanoja jossain viestissä. Kerran sanoin ystäväni lapsille illalla, nyt suihkuun ja kohta tällä palstalla oli aloitus ’ nyt suihkuun’ ja sellainen käsiemoji perässä. Muitakin esimerkkejä on vaikka mitä.
Tosi ahdistavaa joka tapauksessa.
- Anonyymi00104
Sinä senkin tyhmyri aloitti ei se toiminut repesin
- Anonyymi00105
Anonyymi00048 kirjoitti:
Tosi ahdistavaa joka tapauksessa.
Mikään täällä ei ole pyhää- kasvattakaa se nahka
- Anonyymi00049
Tunteet ja kokemukset ovat yleismaailmallisia, joten eihän se ole ihme, jos useampikin käy samoja juttuja läpi. Saattaa tällä olla trollilollejakin, jotka yrittävät lietsoa reaktioita, mutta loppujen lopuksi jokainen itse tietää mitä on kirjoittanut ja mitä ei.
- Anonyymi00050
Toki noin. Mutta tänne palstalle tulee niin hämmentävän yksiyhteen sanavalintoja. Kuten sanat analyyttinen filosofia ja mannermainen filosofia. Pian sen jälkeen kun olin wa’ssa noita sanoja käyttänyt. Eivät ihan perussanastoa tälle palstalle kummiskaan. Monia muitakin samanlaisia aloituksia, kommentteja. Vähän liian yksiyhteen ja liian usein ollakseen sattumaa. Kerran mun tuttu laittoi yhden artistinnja biisin lunkin spotyfyihin ja hetken päästä juuri se oli aloituksena, joku lyhyt lause perässä. Siitäkin on mulla kuva.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Toki noin. Mutta tänne palstalle tulee niin hämmentävän yksiyhteen sanavalintoja. Kuten sanat analyyttinen filosofia ja mannermainen filosofia. Pian sen jälkeen kun olin wa’ssa noita sanoja käyttänyt. Eivät ihan perussanastoa tälle palstalle kummiskaan. Monia muitakin samanlaisia aloituksia, kommentteja. Vähän liian yksiyhteen ja liian usein ollakseen sattumaa. Kerran mun tuttu laittoi yhden artistinnja biisin lunkin spotyfyihin ja hetken päästä juuri se oli aloituksena, joku lyhyt lause perässä. Siitäkin on mulla kuva.
Artistin ja biisin linkin. Paljon typoja mulla, sorry.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Eli juuri noin kuin aloituksen ja aiemmatkin kuvailevat. Jotain hämmentävän samaa (siis liian), mutta ei kuitenkaan sitten täsmää kaikkineen. Tätä samaa on muutkin aiemmin ihmetelleet.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Eli juuri noin kuin aloituksen ja aiemmatkin kuvailevat. Jotain hämmentävän samaa (siis liian), mutta ei kuitenkaan sitten täsmää kaikkineen. Tätä samaa on muutkin aiemmin ihmetelleet.
Siksi epäilen, että jotain on taustalla. Kerran mun tuttu oli esimerkiksi ostanut keinun ja puhuttiin siinä makoilusta, ja mun painosta. Kohta palstalla oli keinusta, ja sellaisessa yhdessäolosta ja että kaverina olisi juuri kilotarkasti minun painoinen nainen. Näitä on paljon. Eli jotenkin liikaa ollakseen puhdasta sattumaa, ja yleistä kokemusta.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Siksi epäilen, että jotain on taustalla. Kerran mun tuttu oli esimerkiksi ostanut keinun ja puhuttiin siinä makoilusta, ja mun painosta. Kohta palstalla oli keinusta, ja sellaisessa yhdessäolosta ja että kaverina olisi juuri kilotarkasti minun painoinen nainen. Näitä on paljon. Eli jotenkin liikaa ollakseen puhdasta sattumaa, ja yleistä kokemusta.
Mutta saatan toki olla siltikin väärässä. En tiedä. Olen ihmetellyt noita erikoisia sattumia.
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mutta saatan toki olla siltikin väärässä. En tiedä. Olen ihmetellyt noita erikoisia sattumia.
Ehkä ylläpito voisi kertoa miten asia on. Hehän kyllä tietävät. Ehkä on vain minun kauhistelua, ja joidenkin muiden.
- Anonyymi00061
Anonyymi00050 kirjoitti:
Niin no totuus saattaa olla trua ihmeellisempää, mutta ennemmin lähtisisn sille kantille, että jos on liikaa yhteensattumia niin todennäköisemmin, joku tuttu trollaa, kuin AI-poimisi wa:stasi aloituksia palstalle.
Muutama vuosi aiemmin, kun vielä kirjoittelin vauva-palstalla (mitä en ole enää kuukausiin tehnyt) oli kaipaus-ketjussa aina, jotenkin sopivasti kirjoittaja, joka kirjoitti juttuja jotka olisivat sopineet miehiin, joiden kanssa olin juuri sillä hetkellä enemmän tekemisissä. Ajattelin, että onkohan joku tuttu, joka piruuttaan haluaa antaa ymmärtää haikailevansa juuri sen hetkisen miestutun perään. Ei siinä muutoin mitään, mutta minulle kuittailtiin irl valkoisen auton näköhavainnoista, partamiehistä ja eräästä harraste tutusta, jonka nimistä yhtäkkiä alettiin kaipailla palstalla. Ei todellakaan kivaa millään tasolla. Ei minulle eikä varmaan kyseisille miehillekään, jos he olettivat minun haikailevan heitä palstalla ja olevan irl niin kuin ei mitään. Suurin osa hiestä oli kuitenkin satunnaisia hyvänpäivän tuttuja eikä minulla ollut sen kummemmin romantillisia tuntemuksia heitä kohtaan. - Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Niin no totuus saattaa olla trua ihmeellisempää, mutta ennemmin lähtisisn sille kantille, että jos on liikaa yhteensattumia niin todennäköisemmin, joku tuttu trollaa, kuin AI-poimisi wa:stasi aloituksia palstalle.
Muutama vuosi aiemmin, kun vielä kirjoittelin vauva-palstalla (mitä en ole enää kuukausiin tehnyt) oli kaipaus-ketjussa aina, jotenkin sopivasti kirjoittaja, joka kirjoitti juttuja jotka olisivat sopineet miehiin, joiden kanssa olin juuri sillä hetkellä enemmän tekemisissä. Ajattelin, että onkohan joku tuttu, joka piruuttaan haluaa antaa ymmärtää haikailevansa juuri sen hetkisen miestutun perään. Ei siinä muutoin mitään, mutta minulle kuittailtiin irl valkoisen auton näköhavainnoista, partamiehistä ja eräästä harraste tutusta, jonka nimistä yhtäkkiä alettiin kaipailla palstalla. Ei todellakaan kivaa millään tasolla. Ei minulle eikä varmaan kyseisille miehillekään, jos he olettivat minun haikailevan heitä palstalla ja olevan irl niin kuin ei mitään. Suurin osa hiestä oli kuitenkin satunnaisia hyvänpäivän tuttuja eikä minulla ollut sen kummemmin romantillisia tuntemuksia heitä kohtaan.Sehän tarkoittaisi, että joku tuttuni on asentanut kännykkääni vakoiluohjelman. Ei niitä tietoja muuten kukaan tutuistani tiedä. Ja kun on ollut samoja kokemuksia muillakin, aina aika ajoin kirjoiteltu niistä, siksi en oikein usko kenenkään tuttuni olevan trolli.
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Sehän tarkoittaisi, että joku tuttuni on asentanut kännykkääni vakoiluohjelman. Ei niitä tietoja muuten kukaan tutuistani tiedä. Ja kun on ollut samoja kokemuksia muillakin, aina aika ajoin kirjoiteltu niistä, siksi en oikein usko kenenkään tuttuni olevan trolli.
Tai ei siis täysin mahdotonta. Kyllä sitäkin vaihtoehtoa joskus mietin. Mutta se olisi aikamoista tahallista häirintää ja yksityisoikeuksiin kajoamista (salaisiin viesteihini…). Epäilen enemmän jotain muuta kuin tuttujani.
- Anonyymi00066
Anonyymi00062 kirjoitti:
Sehän tarkoittaisi, että joku tuttuni on asentanut kännykkääni vakoiluohjelman. Ei niitä tietoja muuten kukaan tutuistani tiedä. Ja kun on ollut samoja kokemuksia muillakin, aina aika ajoin kirjoiteltu niistä, siksi en oikein usko kenenkään tuttuni olevan trolli.
Lähinnä tarkoitin, että jos olet käynyt wa-keskuteluja niin viestien isältö ja sinulle lähetetyt linkit ovat tiedossa heillä, joiden kanssa olet keskustellut.
On tosin äärimmäisen kaukaa haettua, että puhelimeesi olisi asennettu vakoiluohjelma, vaikka sitäkin tapahtuu. Palstojen keskustlueaiheista sen enempää mainitsematta, mutta useimmiten, jos tiedot ja henkilökohtaiset seikat leviävät ympäriinsä, on syynä luottamuksen pettänyt tuttu, kuin ventovieras, joka haluaisi vakoilla.
Kyllähän tosin esim Google kerää tietoja, joiden perusteella kohdentaa mainontaa, joten en yllättyisi mistään mitä netissä tapahtuu.
Yksi keino on olla kirjoittamatta vähään aikaan palstalle ja tsekkailla mitä tänne ilmestyy. Toinen vaihtoehto on kertoa irl pari totaalisen höpö höpö-tarinaa, jotka ovat niin absurdeja ja erikoisia, että ei ole todennäköistä löytää heti samankaltaista juttua ja tsekata löytyykö aihe palstalta. Erittäin naljaa testailua tuttujen luotettavuudesta, mutta jos tilanne vaivaa mieltä ja aiheuttaa ahdistusta niin ei se testaaminen ketään vahingoita ja saa mielenrauhan tuttujen osalta, jos jutut eivät ilmesty palstalle.
Kyllä minulla on useampi joista tiedän ettei heille kannata kertoa rehellistä mielipidettään asioista ja liuta hietä joihin en luottais tippaakaan. Sen verran ovat heille puhumani asiat levinneet irl. - Anonyymi00076
Anonyymi00066 kirjoitti:
Lähinnä tarkoitin, että jos olet käynyt wa-keskuteluja niin viestien isältö ja sinulle lähetetyt linkit ovat tiedossa heillä, joiden kanssa olet keskustellut.
On tosin äärimmäisen kaukaa haettua, että puhelimeesi olisi asennettu vakoiluohjelma, vaikka sitäkin tapahtuu. Palstojen keskustlueaiheista sen enempää mainitsematta, mutta useimmiten, jos tiedot ja henkilökohtaiset seikat leviävät ympäriinsä, on syynä luottamuksen pettänyt tuttu, kuin ventovieras, joka haluaisi vakoilla.
Kyllähän tosin esim Google kerää tietoja, joiden perusteella kohdentaa mainontaa, joten en yllättyisi mistään mitä netissä tapahtuu.
Yksi keino on olla kirjoittamatta vähään aikaan palstalle ja tsekkailla mitä tänne ilmestyy. Toinen vaihtoehto on kertoa irl pari totaalisen höpö höpö-tarinaa, jotka ovat niin absurdeja ja erikoisia, että ei ole todennäköistä löytää heti samankaltaista juttua ja tsekata löytyykö aihe palstalta. Erittäin naljaa testailua tuttujen luotettavuudesta, mutta jos tilanne vaivaa mieltä ja aiheuttaa ahdistusta niin ei se testaaminen ketään vahingoita ja saa mielenrauhan tuttujen osalta, jos jutut eivät ilmesty palstalle.
Kyllä minulla on useampi joista tiedän ettei heille kannata kertoa rehellistä mielipidettään asioista ja liuta hietä joihin en luottais tippaakaan. Sen verran ovat heille puhumani asiat levinneet irl.Ihan hyviä pointteja, samoja olen miettinyt. Ne minun tuttuni, eri ihmisiä, joiden linkeistä tili sisältö tänne pian oikean elämän viestittelyn jälkeen, eivät olleet tuon takana. Siitä aivan varma.
Niiden sisältösattumien tms määrä/laatu oli vain todella suuri. Googlasin muun muassa silloin kun en itse tänne kirjoitellut yhden naisen nimen, todella, todella harvinainen kaksiosainen suomalainen nimi ilman väliviivaa -sen jälkeen tuo nlmi oli aloituksessa tyyliin ”Ikävä x:ää”. Sattumaako, vähän vaikea uskoa kaiken tämän taustalla. Onko kyseessä palstan ylläpitäjien tapa keräillä tietoja (nettihakuja yms) vai joku hakkeri tai vakoiluohjelma. En tiedä, mutta jotain mielestäni pahasti vialla. Jotenkin ajatus, että exäni olisi tuollaista tehnyt, on tosi puistattava. Hän on kieltänyt asian, kun pohdin joskus mahdollisuutta. Minun onneni on ollut älykkäät ystävät, jotka ovat osanneet tukea ja pohtia asiaa järjellä, ei tyrmäten. - Anonyymi00107
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ooks sääki joku vammane
- Anonyymi00056
Jos mietitään: kuinka suuri on todennäköisyys, että joku muu palstalainen tekee juuri samasta artistista ja biisistä aloituksen, kun mikä oli minulle vähän aiemmin linkattu. Ei ollut edes mikään päivän hittibiisi, itse en edes sitä entuudestaan tiennyt. Minun logiikallani tosi, tosi pieni.
- Anonyymi00057
Ja se aloitus ”Nyt suihkuun ja käsiemoji perössä” -aloitus. Toki joku voi sellaisen kirjoittaa tänne tunteet-palstalle, mutta mikä on todennäköisyys, että se tulee just sen jälkeen kun olen painokkaasti niin sanonut oikeassa elämässä? Aika erikoinen sattuma, kun on tosiaan noita muitakin. Ne käsiemoji-aloitukset tuntuvat muutenkin vähän tilan täytöltä -sellaisia lyhyitä heittoja. Mutta ehkä joku sattui vaan tekemään just sellasen. Minun mielestä liian paljon sattumiksi, mutta kuten totesin, voin olla väärässäkin.
- Anonyymi00058
Lisäksi noihin mainoskuviin, joita minä näen, eli minulle, tulee minun tuttuni tekemiä nettihakuja. Hänen lapsuuden pienestä kotikaupungista majoitusvinkki… onko sattumaa, todella, todella epätodennäköistä sanoisin.
- Anonyymi00059
Olen tästä aiemminkin kirjoittanut. Kun tiedön kirjoittavani ai:n kanssa, se on ok, koska ymmärrän mitä tapahtuu. Mutta jos täällä on jotain ai-hommaa, niin se tuntuu ahdistavalta, kun sitä ei ymmärrä, tiedä ja ihmettelee noita sattumia. Mutta ehkä ovat tosiaan vain sattumia. En tiedä.
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Olen tästä aiemminkin kirjoittanut. Kun tiedön kirjoittavani ai:n kanssa, se on ok, koska ymmärrän mitä tapahtuu. Mutta jos täällä on jotain ai-hommaa, niin se tuntuu ahdistavalta, kun sitä ei ymmärrä, tiedä ja ihmettelee noita sattumia. Mutta ehkä ovat tosiaan vain sattumia. En tiedä.
Yksi tuttuni sanoi, että kuulostaa siltä, että olen skitsofreenikko, kun kerroin noista huomioistani tällä palstalla. Kaikki muut, miehet ja naiset, älykkäät ja töissäkäyvöt, ovat myös pitäneet todella erikoisina tuollaisia sattumia.
- Anonyymi00064
Ylläpito luultavasti tietäisi, jos tuo olisi toimintamalli täällä. Ei kai pitäisi olla salausta, vaan ihmisillä oikeus tietää miten heidän tietojaan käytetään. Toivoisin heiltä tähän asiaan kannanottoa, kun tätä on ennenkin ihmiset pohtineet ja kauhistelleet (osa ollut aika sekoittuneen oloisia). Ehkä vaan sattumaa kaikki. En tiedä.
- Anonyymi00065
Vai onko meillä useammalla tuttuja, jotka haluavat kiusata luomalla epätietoisuutta ja harhaista oloa tällä palstalla…!
- Anonyymi00067
Tuskin, mutta noin yleisesti saattaahan joku kiusallaan napata esim. saman tyylin kirjoittaa. eipä kauaakaan ole, kun sain kaksplussalla kuittailua, että olisin ollut vauvalla kirjoittelemassa, koska on ollut kuulemma samanlainen tyyli. En ole kuitenkaan vauvaillut kuukausiin, joten joku toinen kirjoittaa siellä samalla tyylillä tai nostaa vanhoja kommentteja. Tosin anonyymipalsta, joten mitäpä väliä täällä kirjoitetuilla jutuilla on loppujem lopuksi?
- Anonyymi00071
Anonyymi00067 kirjoitti:
Tuskin, mutta noin yleisesti saattaahan joku kiusallaan napata esim. saman tyylin kirjoittaa. eipä kauaakaan ole, kun sain kaksplussalla kuittailua, että olisin ollut vauvalla kirjoittelemassa, koska on ollut kuulemma samanlainen tyyli. En ole kuitenkaan vauvaillut kuukausiin, joten joku toinen kirjoittaa siellä samalla tyylillä tai nostaa vanhoja kommentteja. Tosin anonyymipalsta, joten mitäpä väliä täällä kirjoitetuilla jutuilla on loppujem lopuksi?
Tuossa on eri asiasta kyse. Tyyli ja kuittailu. Minä ja muutamat muut, aiemminkin, ovat esittäneet yhtäläisyyksiä asioiden sisällöissä jne. Mulla nuo yksiyhteen sanavalinnat (jotka tulivat minun wa viesteistä, en ollut täällä niitä käyttänyt), tai juuri se biisi ja artisti (juuri sen jälkeen kun wa’ssa oltiin kirjoitettu aiheesta, ei täällä). Ja sellaista juuri, että on aloituksia ja kommentteja, minun henk.koht viestin sisällöstä, mutta jotenkin väärinymmärrettynä se ajatus. Kerran muun musssa olin viestitellyt yhden biisin sanat ystävälleni wa’ssa ja siitä tuli kohta sanoja mukailtu versio palstalle, ikävällä sävyllä.
Minä olin todella pitkään itseasiassa kurjoittamatta tänne. Alkuun kirjauduin ja silloin kirjoitin muutaman geneerisen viestin, ja sen jälkeen vain kävin lukemassa. Nyt kirjoitellut.
No, en tiedä. Mutta kuten ystävänikin, aikuiset ja korkeasti kouluttautuneet, ovat todenneet, kuulostaa mahdottomalta ollakseen vain sattumia kaikki. - Anonyymi00079
Anonyymi00067 kirjoitti:
On väliä, jos henkilökohtaisia, salaisia tietoja ongitaan…
- Anonyymi00117
Anonyymi00079 kirjoitti:
On väliä, jos henkilökohtaisia, salaisia tietoja ongitaan…
Mikisi yhtäkään palstan anonyymia kiinnostaisi onkia salaisia tietoja ellei hänellä ole jonkinlaista henkilökohtaitsa kontaktia ja kaunaa, jonka takia haluaisi kiusata jotakuta palstalla kirjoittavaa? Tuskin palstan ylläpitäjillä on minkäänlaista pääsyä kenenkään wa:iin tai muutoinkaan henkilökohtaisiin tietoihin.
- Anonyymi00121
Anonyymi00117 kirjoitti:
Mikisi yhtäkään palstan anonyymia kiinnostaisi onkia salaisia tietoja ellei hänellä ole jonkinlaista henkilökohtaitsa kontaktia ja kaunaa, jonka takia haluaisi kiusata jotakuta palstalla kirjoittavaa? Tuskin palstan ylläpitäjillä on minkäänlaista pääsyä kenenkään wa:iin tai muutoinkaan henkilökohtaisiin tietoihin.
Se henkilökohtainen kontakti olisi varmaan todennäköisin. Joku joka haluaa kiusata.
Mutta onhan niitä random-sekojakin. Ja ai-tietojen keräilyäkin tapahtuu.
- Anonyymi00068
✍🏻👴🏻
📃☕🤏🏻 - Anonyymi00069
Onkohan se se Homouden Kummitus.
- Anonyymi00070
Kunhan itse asia etenee niin samahan se kenen nimissä kirjoittaa.
- Anonyymi00072
Täällä on ihan todella harhaista porukkaa. Minulle tuli ennen tuon tuosta länkytyksiä, kuinka matkin ja identifioidun ja kirjoitan muiden elämästä. En kirjoita kenestäkään muusta kuin itsestäni ja omin sanoin!
- Anonyymi00073
Miksi ketään ihmistä jaksaisi kenenkään muun elämä niin paljoa kiinnostaa, että kirjoittelisi siitä tänne.
Täällä on pelkkiä sattumia kaikki. Kun tämä alkaa mennä noin ihon alle niin kiinni ja äkkiä!- Anonyymi00077
No, tuo on sinun mielipiteesi. Kysymys olikin tässä todennäköisyyksistä, eli ovat aika mahdottomia ollakseen vaan sattumaa. Matemaattisesti lahjakkaat, ja tilastotodennäklisyyksistä enempi ymmärtävät, osaavat tarkastella asiaa oikeilla faktoilla. Millä perusteilla sanot, että on vain harhaa ja ei olisi jotain systemaattista toimintaa, olkoonkin sitten jonkun tutun tekemää vaikkapa mustasukkaisuudesta johtuen, jonkun random hakkerin (kuten Vsstasmo case -hänkin teki ihan vain kiusakseen juttuja, ilman mitään syytä…), tai ai-juttuja (vaikkapa halu tuottaa ja kokeilla uutta tekniikkaa, mainistuloja…). Ja mikäpä pointti on muillakaan täällä kirjoitella todella tyhmiä ja ikäviä aloituksia ja kommentteja -ihmiset on.
- Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
No, tuo on sinun mielipiteesi. Kysymys olikin tässä todennäköisyyksistä, eli ovat aika mahdottomia ollakseen vaan sattumaa. Matemaattisesti lahjakkaat, ja tilastotodennäklisyyksistä enempi ymmärtävät, osaavat tarkastella asiaa oikeilla faktoilla. Millä perusteilla sanot, että on vain harhaa ja ei olisi jotain systemaattista toimintaa, olkoonkin sitten jonkun tutun tekemää vaikkapa mustasukkaisuudesta johtuen, jonkun random hakkerin (kuten Vsstasmo case -hänkin teki ihan vain kiusakseen juttuja, ilman mitään syytä…), tai ai-juttuja (vaikkapa halu tuottaa ja kokeilla uutta tekniikkaa, mainistuloja…). Ja mikäpä pointti on muillakaan täällä kirjoitella todella tyhmiä ja ikäviä aloituksia ja kommentteja -ihmiset on.
Kerran oli jossain Iltasanomissa tai vastaavassa juttu, kuinka nuoren naisen sosiaaliseen mediaan tuli ihme viestejä ja tietoja ja vihjailuja hänen menemisistään. Loppujen lopuksi selvisi, että tuo kiusaaja oli appiukko. Ja mitään syytä hän toiminnalleen koskaan antanut. Eli voi kuule, kaikenlaista tapahtuu. Jotkut vaan haluaa aina tyrmätä pohtimatta asioita -musta tuntuu, niin olen oikeassa-
- Anonyymi00080
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kerran oli jossain Iltasanomissa tai vastaavassa juttu, kuinka nuoren naisen sosiaaliseen mediaan tuli ihme viestejä ja tietoja ja vihjailuja hänen menemisistään. Loppujen lopuksi selvisi, että tuo kiusaaja oli appiukko. Ja mitään syytä hän toiminnalleen koskaan antanut. Eli voi kuule, kaikenlaista tapahtuu. Jotkut vaan haluaa aina tyrmätä pohtimatta asioita -musta tuntuu, niin olen oikeassa-
Eli onko sinun mielestäsi harhaa ja sattumaa, länkytystä, jos googlaamani naisen nimi, todella, todella harvinainen/erikoinen, kaksiosainen, ilman väliviivaa, ilmestyy kohta googlailun jälkeen tänne palstalle aloitukseen?
Ymmärtäisin, jos olisi joku Minna, tai Silja, mutta se oli erikoinen, kaksiosainen nimi… - Anonyymi00081
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ehkä juuri matemaattisen lahjakkuuteni vuoksi ymmärrän, että on todella todrlla harhaista anonyymipalstalla laskea yhteen 1+1=?
Kuinka todennäköistä, että kaikki lahjakkaat ja toistensa elämää kyttäävät pöhelöt löytävät juuri suomi24 ikäväpalstan?
Todellakin väitän, että normi mattimeikäläinen on eniten kiinnostunut vain ja ainoastaan omasta elämästään ja tämän ymmärtämiseen tarvitaan hieman laajempaa ymmärtämistä ihmiselämän kokonaisuudesta ja totuuksista ja hieman elinvuosia lisää kuin sulla.
Kuinka monta kertaa mulle on täällä kommentoitu, kuinka esitän jotain toista tms. Täyttä sontaa. Että siinä sulle matemaatikkoälykkö todennäköisyytesi tällä random anonyymipalstalla.
Niin monta kertaa - Anonyymi00085
Anonyymi00080 kirjoitti:
Eli onko sinun mielestäsi harhaa ja sattumaa, länkytystä, jos googlaamani naisen nimi, todella, todella harvinainen/erikoinen, kaksiosainen, ilman väliviivaa, ilmestyy kohta googlailun jälkeen tänne palstalle aloitukseen?
Ymmärtäisin, jos olisi joku Minna, tai Silja, mutta se oli erikoinen, kaksiosainen nimi…Tiedätkö, etten yhtään usko, mitä kirjoitat. Meiinaatko, että joku kyttää sun puhelinta? Miksi oisit kenenkään mielestä niin kiinnostava. Tarkistuta tietosuoja-asiat puhelimestasi niin saat rauhan.
- Anonyymi00108
Anonyymi00085 kirjoitti:
Tiedätkö, etten yhtään usko, mitä kirjoitat. Meiinaatko, että joku kyttää sun puhelinta? Miksi oisit kenenkään mielestä niin kiinnostava. Tarkistuta tietosuoja-asiat puhelimestasi niin saat rauhan.
Minä kävin pölyt puhalluttamassa sokoksel
- Anonyymi00109
Anonyymi00080 kirjoitti:
Ymmärtäisin, jos olisi joku Minna, tai Silja, mutta se oli erikoinen, kaksiosainen nimi…No pomppaaks sieltä hausta jäbä aina uudet tiedot? Ai ei? No mikä täsä on probleemi sitten?
- Anonyymi00111
Hän omat sovelluksensa asennelkoot
- Anonyymi00113
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ehkä juuri matemaattisen lahjakkuuteni vuoksi ymmärrän, että on todella todrlla harhaista anonyymipalstalla laskea yhteen 1 1=?
Kuinka todennäköistä, että kaikki lahjakkaat ja toistensa elämää kyttäävät pöhelöt löytävät juuri suomi24 ikäväpalstan?
Todellakin väitän, että normi mattimeikäläinen on eniten kiinnostunut vain ja ainoastaan omasta elämästään ja tämän ymmärtämiseen tarvitaan hieman laajempaa ymmärtämistä ihmiselämän kokonaisuudesta ja totuuksista ja hieman elinvuosia lisää kuin sulla.
Kuinka monta kertaa mulle on täällä kommentoitu, kuinka esitän jotain toista tms. Täyttä sontaa. Että siinä sulle matemaatikkoälykkö todennäköisyytesi tällä random anonyymipalstalla.
Niin monta kertaaJuu, ymmärrän , että on huonoja kommentteja sanoa, että olet palstaäijä tms. jos et ole. Ne ovat provosointia tms. Aivan eri asia kuin mistä olen kirjoittanut.
-jos sama, todella erikoinen ja pitkä kaksiosainen nimi tulee palstalle aloitukseen (niitä on Suomessa todella vähän) juuri sen jälkeen kun olin googlannut sen -sattuman mahdollisuus on tosi pieni. Tuossa on kyse faktoista - googlattu nimi -sama nimi palstalla- - Anonyymi00114
Anonyymi00085 kirjoitti:
Tiedätkö, etten yhtään usko, mitä kirjoitat. Meiinaatko, että joku kyttää sun puhelinta? Miksi oisit kenenkään mielestä niin kiinnostava. Tarkistuta tietosuoja-asiat puhelimestasi niin saat rauhan.
Miksi pedofiili-sivustoilla on hirveä määrä ihmisiä. Miksi tälle palstalle jotkut kirjoittelevat kuukaudesta toiseen pelkkää roskaa jostain lemotuksesta ja muusta. Koska ihmiset ovat jotenkin sekaisin.
En tiedä miksi tuo on tapahtunut. Mutta on ollut liian paljon tarkkoja tietoja ollakseen vain sattumaa. - Anonyymi00115
Anonyymi00085 kirjoitti:
Ehkä voisin viedä johonkin tarkistukseen. En tiedä löytävätkö vaikka vakoiluohjelman, jos sellainen on.
- Anonyymi00116
Anonyymi00114 kirjoitti:
Miksi pedofiili-sivustoilla on hirveä määrä ihmisiä. Miksi tälle palstalle jotkut kirjoittelevat kuukaudesta toiseen pelkkää roskaa jostain lemotuksesta ja muusta. Koska ihmiset ovat jotenkin sekaisin.
En tiedä miksi tuo on tapahtunut. Mutta on ollut liian paljon tarkkoja tietoja ollakseen vain sattumaa.Js tosiaan, minun ystävistä kaikki ovat sanoneet, että ei ole sattumaa vaan jotain muuta (paitsi se yksi, heistä koulussa lahjattomin). Nuo kaikki muut ovat olleet ysin-kympin oppilaita lukiossa pitkäsdä matematiikassa ja nyt korkeastikoulutetuilla aloilla. Uskon omaan päättelyyni, ja kun hekin ovat samaa mieltä… osan mielestä syyllinen on todennäköisimmin mun ex (tosi tekninen osaaja), osa pohtii just jotain ai-juttua, ja ei sitä random hakkeriakaan kukaan ole poissulkenut (olen jotain linkkejä ja youtube videoita yms klikkaillut joskus…).
- Anonyymi00118
Anonyymi00116 kirjoitti:
Js tosiaan, minun ystävistä kaikki ovat sanoneet, että ei ole sattumaa vaan jotain muuta (paitsi se yksi, heistä koulussa lahjattomin). Nuo kaikki muut ovat olleet ysin-kympin oppilaita lukiossa pitkäsdä matematiikassa ja nyt korkeastikoulutetuilla aloilla. Uskon omaan päättelyyni, ja kun hekin ovat samaa mieltä… osan mielestä syyllinen on todennäköisimmin mun ex (tosi tekninen osaaja), osa pohtii just jotain ai-juttua, ja ei sitä random hakkeriakaan kukaan ole poissulkenut (olen jotain linkkejä ja youtube videoita yms klikkaillut joskus…).
Ja on se kyllä ongelma, jos joku kerää minun yksityisiä tietoja. Yksityisyydensuoja on ihan laissakin. Laissa on moni muukin asia, joita ihmiset eivät sitten kunnioita syystä tai toisesta ja tekevät rikoksia. Jos se ei ole sinulle ongelma, että rikos tapahtuisi sinua vastaan, saat olla sitä mieltä.
- Anonyymi00119
Anonyymi00115 kirjoitti:
Ehkä voisin viedä johonkin tarkistukseen. En tiedä löytävätkö vaikka vakoiluohjelman, jos sellainen on.
Onko jollain oikeaa, faktatietoa eikä mututuntumaa, miten hyvin joku yritys voisi lonata kännykän sisällöt läpi, että löytyykö vakoiluohjelma? Eli jos vien kännykkäni sellaiseen, millä todennäköisyydellä se vakoiluohjelma sieltä löytyy, jos sellaisen olen jostain kännykkääni saanut?
- Anonyymi00120
Anonyymi00119 kirjoitti:
Onko jollain oikeaa, faktatietoa eikä mututuntumaa, miten hyvin joku yritys voisi lonata kännykän sisällöt läpi, että löytyykö vakoiluohjelma? Eli jos vien kännykkäni sellaiseen, millä todennäköisyydellä se vakoiluohjelma sieltä löytyy, jos sellaisen olen jostain kännykkääni saanut?
Onko kellään oikeaa faktatietoa? Jos ei ole, pitänee soittaa sellaista palvelua tarjoavaan yritykseen.
- Anonyymi00122
Anonyymi00116 kirjoitti:
Js tosiaan, minun ystävistä kaikki ovat sanoneet, että ei ole sattumaa vaan jotain muuta (paitsi se yksi, heistä koulussa lahjattomin). Nuo kaikki muut ovat olleet ysin-kympin oppilaita lukiossa pitkäsdä matematiikassa ja nyt korkeastikoulutetuilla aloilla. Uskon omaan päättelyyni, ja kun hekin ovat samaa mieltä… osan mielestä syyllinen on todennäköisimmin mun ex (tosi tekninen osaaja), osa pohtii just jotain ai-juttua, ja ei sitä random hakkeriakaan kukaan ole poissulkenut (olen jotain linkkejä ja youtube videoita yms klikkaillut joskus…).
Ainakin kerrot millä perusteella arvotat ystäväsi.
Todennäköisempää on se, että joku tuttusi on pettänyt luottamuksesi, kuin se, että suomi24 tai mikään muukaan keskustelupalsta keräisi henkilökohtaisia viestejäsi puhelimestasi Ai:n tai jonkin toisen keinon avulla.
Jos menneisyydessäsi on ihminen, jolla olisi osaaminen ja halu kiusata sinua hakkeroimalla puhelimesi tai tietokoneesi niin vie laitteet tarkastukseen ja päivitä tietosuoja. - Anonyymi00123
Anonyymi00122 kirjoitti:
Todennäköisempää on se, että joku tuttusi on pettänyt luottamuksesi, kuin se, että suomi24 tai mikään muukaan keskustelupalsta keräisi henkilökohtaisia viestejäsi puhelimestasi Ai:n tai jonkin toisen keinon avulla.
Jos menneisyydessäsi on ihminen, jolla olisi osaaminen ja halu kiusata sinua hakkeroimalla puhelimesi tai tietokoneesi niin vie laitteet tarkastukseen ja päivitä tietosuoja.Arvostan minä myös ei-matemaattisesti älykkäitä, ei niin loogisia ystäviäni. Jos siihen viittasit. Mutta kun tässä tapauksessa on kyse todennäköisyyksien ymmärtämisestä, niin arvotan heidän ymmärrystä tässä asiassa enemmän (ja ovat muutoinkin valistuneita ja avoimia ihmisiä, eivät tyyliin tyrmää suoraan -kuvittelet tms.).
Juu, kai se on todennäköisempää, että olisi joku tuttu, jolla jotain kaunoja. Tietääkseni ei ole muita kuin ex. Pitää mennä sinne kännykän seulontaan. - Anonyymi00125
Anonyymi00122 kirjoitti:
Jos menneisyydessäsi on ihminen, jolla olisi osaaminen ja halu kiusata sinua hakkeroimalla puhelimesi tai tietokoneesi niin vie laitteet tarkastukseen ja päivitä tietosuoja.Eipä tuolta netistä ainakaan nopealla haulla löydy yritystä, joka tarjoaisi ko palvelua , siis vakoiluohjelmien tarkastusta muutoin kuin ostettavalla itsehoidettavalla ohjelmalla. Itse en sitä halua tehdä jollain ohjelmalla, kun olen lukenut ohjeita, että pitää säilyttää, olla todisteet, jos on väärinkäyttöä. Ja ei ole minun heiniä muutoinkaan tuollaiset tekniset toimet. Eli ei ole ihan niin helppo ja suoraviivainen homma. Ehkä löydän jonkun joka tekee tuota työkseen, kunhan selaan nettiä lisää, tai en tiedä, voisiko viedä ihan poliisille.
- Anonyymi00126
Anonyymi00125 kirjoitti:
Eipä tuolta netistä ainakaan nopealla haulla löydy yritystä, joka tarjoaisi ko palvelua , siis vakoiluohjelmien tarkastusta muutoin kuin ostettavalla itsehoidettavalla ohjelmalla. Itse en sitä halua tehdä jollain ohjelmalla, kun olen lukenut ohjeita, että pitää säilyttää, olla todisteet, jos on väärinkäyttöä. Ja ei ole minun heiniä muutoinkaan tuollaiset tekniset toimet. Eli ei ole ihan niin helppo ja suoraviivainen homma. Ehkä löydän jonkun joka tekee tuota työkseen, kunhan selaan nettiä lisää, tai en tiedä, voisiko viedä ihan poliisille.
Onko kellään tietoa tuollaisesta yrityksestä tietoa?
- Anonyymi00074
Meinasin kirjoittaa montakin asiaa, mutta joku minussa sanoi, että älä.
- Anonyymi00112
Hyvin hiffasin mm viime yönä, no worries mate
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708