Rahatilanne aivan sekaisin.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Kaupungin paras hotelli kaikilla mittareilla mitattuna. Harmi!
- Anonyymi00060
Ei paras mutta ainut..
- Anonyymi00006
Oscar sttripit klubilta saa tilinsä varmasti.
- Anonyymi00067
Ei se ole aikoihin ollutkaan hotelli,se on puoliksi yhteisellisyystalo,ja se yhteisöllisyys,ja apurahalla tyyskässä elävät vanhat sukulaiset,tappaa Varkauden .Missä on oikeesti Varkauden paras ravintola Rosso...rööh,Kuopiossa .EP Kommilasta.
- Anonyymi00081
En ihmettele. Varkaudessa ei osata eikä viitsitä tehdä mitään ahkerasti ja innolla. Olen varkautelaislähtöinen ja käyn siellä useita kertoja vuodessa katsomassa iäkästä äitiäni. Oscarissa on usein tullut silloin yövyttyä. Okei, onhan se vanha siipi ollut ajan patinoima mutta aivan hyvin siellä on yön kaksi viettänyt. Aamiainen aivan perushyvä. Mutta, paikan hintoja nostettiin reilun vuoden aikana tolkuttomasti, kahden hengen huoneesta vanhalla puolella remontoimattomassa 1980-luvun interiööörissä joku 155-170 eur vuorokausi on todella liikaa. Aiemmin oli joku asiakasetuohjelma jolla sai alennusta, sekin poistettiin. Parasta aikaa oli se kun se oli Scandicin omistuksessa. Aukioloajat olivat erikoiset eli joulunpyhät kiinni paitsi viime joulun olisi ollut vasta auki. Varkautta vaivaa tässäkin haluttomuus parantaa, olla ykkösiä, innostuneita. Tämä piirre vaivaa kaupingissa myös kaikkea muuta elinkeinoelämää.
Ketjusta on poistettu 76 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581