Hyvät asiat: jousitus, voimalinja, ulkonäkö, ajettavuus suorastaan taivaallinnen.
Huonot puolet: range plus 5 asteessa noin 550km akku täynnä, erittäin halvan oloinen sisusta halvimmista materiaaleista, sekava näyttö ja sen käyttö.
Ajettavuuden ja jousituksen puolesta tuo sopinee monelle mikäli ei kaipaa premium sisustaa.
Neue klasse koeajettu viikonloppuna paljon hyvää, paljon huonoa
23
318
Vastaukset
- Anonyymi00001
94% ja 507km näytti minulla. Nettisivujen mukaan yli 800km wltp. Ei oikein päde.
- Anonyymi00002
Eli et ole edes ajanut kyseistä autoa :D.
- Anonyymi00003
Kyllä olen. Sinä taas et. Se ajaminen ei maksa mitään muuten.
- Anonyymi00004
Kävin katsomassa, en koeajanut. Mielestäni sisätilat olivat karun ja halvan näköiset auton hintaan nähden, ei jatkoon.
- Anonyymi00005
Samaa mieltä. Mustaa muivia ja keinonahkaa kaikki. Pahinta silti että tuon hintaisessa autossa on "alumiini" osisa ratissa, keskikonsolissa yms. Kappas vain se onkin muovia joka maalattu alumiinin väriseksi🫢 tämä on jo häpeä perinteiselle merkille jolla oli vuosia sitten todella upeita sisustoja.
Ix3 neue klasse on mennyt niin pahasti metsään sisustaltaan että edes mersun eq sarja ei ollut näin karu.
Sisusta IX3 neu klassessa on heikompi pökäle kuin uuden toyota karu sisusta.
Kysymys kuuluu mitä helkkaria bemarilla mietitään? Luuletteko todella että ihmisiä voi jymäyttää tällä tavalla? Bmw ix3 neue klasse ei ole sisustaltaan kuin max 40000e auto. - Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Samaa mieltä. Mustaa muivia ja keinonahkaa kaikki. Pahinta silti että tuon hintaisessa autossa on "alumiini" osisa ratissa, keskikonsolissa yms. Kappas vain se onkin muovia joka maalattu alumiinin väriseksi🫢 tämä on jo häpeä perinteiselle merkille jolla oli vuosia sitten todella upeita sisustoja.
Ix3 neue klasse on mennyt niin pahasti metsään sisustaltaan että edes mersun eq sarja ei ollut näin karu.
Sisusta IX3 neu klassessa on heikompi pökäle kuin uuden toyota karu sisusta.
Kysymys kuuluu mitä helkkaria bemarilla mietitään? Luuletteko todella että ihmisiä voi jymäyttää tällä tavalla? Bmw ix3 neue klasse ei ole sisustaltaan kuin max 40000e auto.Samaa miltä, ulkokuori ja sisusta kussuut kunnolla. Varmasti huippu auto muuten.
- Anonyymi00006
Teknisesti hieno laite. Mutta tehkää nyt herranen aika autoon sisusta joka vastaa hintaluokkaa.
- Anonyymi00007
Lähinnä tuleepi mieleen että tämän auton kohdalla hype on tahallaan tehty mainosmielessä. Autossa ei ole mitään kummempaa kuin teslassa joka on lada. Vaikea sanoakkaan kumpi vie huonoimman sisustan tittelin?
- Anonyymi00010
Vertraat siis Bemarua ja Teslaa? :D
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vertraat siis Bemarua ja Teslaa? :D
Pitäsköhän sun käydä ajaan Bemaria?
- Anonyymi00008
Kiinan ihme, ei jakoo saksalaisille.
- Anonyymi00012
Hajahahahaha. Hyvin te vedätte. Hihihihihihihihi
- Anonyymi00012
Yllätyin ulkonäöstä joka on hieno ja sopii omaan silmään.
Sisustaa ei juuri pysyy edes lisävaruteilla muovaamaan, ei puu, alumiini, hiilikuitu jne listoja saatavana.
Penkit on muotoiltu todella oudosti ja suorastaan noh...ei ne hyvältä näytä. Ratti on oma lukunsa, onhan se kuin väärinpäin🥸
Kyllä kaikessa nyt paistaa se että menty sisustan osalta sieltä mistä aita matalin. Verratkaapas i40 M50/M60 sisustaa ja sen muotoja? i4 on vielä ihan laadukas ja tämä neue klasse on siihen verrattuna sisältä ihan toyota. - Anonyymi00014
Saksalaisia autoja vaivaa halpuutus jonka huomaa sisätiloissa.
Sisustan tekeminen takavuosien tapaan taisi olla liian kallista?
Kaikki puu,nahka,metalli, hiilikuitu jne. On vaihtunut kovaan skoda/dacia muoviin ja semmoseen veneen penkkien vinyyli "nahkaan". Puuttuu se upea tuoksu ja arvokkuus. Kosketusnäyttö ei sinänsä haittaa mutta sitten kun niitä alkaa olemaan 2-3 niin kyllä se alkaa olemaan täysin naurettavaa. - Anonyymi00015
Upotettu mittaristo, vaihdekeppi sekä oikeat ovenkahvat. Ne tekee autoon sen tunteen että se on auto.
Volvo EX60/EX90/ES90 on tehnyt bemariakin hirveämmän pikku mittaristo näytön joka on kuin mopoautosta.- Anonyymi00022
Komppaan, en halua ajaa tabletilla, tablettia voin käyttää kotisohvalta. Ja upotetut ovenkahvat muodostaa riskin vakavissa onnettomuuksissa, eli pelastajat ei saa auton ovia ulkoapäin auki. Tästä on ollut uutisiakin. En käsitä tätä trendiä yhtään!
- Anonyymi00016
Aamen
- Anonyymi00017
Ulkonäkö on kyllä outo, sisusta vielä pahempi. Mersun ja Audin kojelaudat menee tyylissä heittämällä ohi. Teknisesti iX3 on varmasti luokkansa kärkeä, mutta siihen hintaan pitäisi saada kunnollista muotoilua niin sisälle kun ulkokuoreen. Bemari on vaihtanut muotoilujohtajaa ja näemmä myös perinteistä muotoilukieltään. Sääli.
- Anonyymi00018
Tekoäly varmaan muotoillu? Mercedes glc eq kyllä huomattavasti hienompi auto. Sisusta laadukas siinä.
- Anonyymi00019
Pelkään pahaa että tuleva kolmonen on samanlainen romu sisustaltaan kuten kaikki muutkin tulevat Bemarit,hinnat nousee ja laatu menee alaspäin. Tuo ratti on kaikista hirvein asia neue klassessa,hyi stana että voi olla ruma kötöstys. Pakko jossain vaiheessa käydä koeistumassa ja toteamassa livenä asia. Onneksi en ole katumaasturien ystävä vaan vihaaja joten sikäli en ole tollasta hommaamassa mutta kun ne kaikki muutkin on kohta tollasia. No firman piikkiin hommaavia ei niin paljon harmita ehkä?
- Anonyymi00020
Saahan siihen myös ratin jossa ei ole noita pystysuoria puolia.
- Anonyymi00021
Mitä olen ulkomaisilta autosivustoilta viime aikoina lukenut, niin tuota neue klasse-tyyliä on tarkoitus kopsata jokseenkin kaikkiin tuleviin malleihin, niin sisustaa kuin ulkokuorta. Eli samaa makkaraa pötköstä mutta eri kokoisina siivuina. Itse olen arvostanut bemareissa sitä, että ne eivät ole toistensa kopioita vaan jokaisessa mallissa on vähän omanlaisensa tyyli, jonka kuitenkin selvästi tunnistaa bemariksi: munuaismaski, puolipöyreät nelivalot keulalla jne. No kaipa tämä sopii tähän maailmanaikaan, Saksan autoteollisuus on vaikeuksissa ja kinuskit painaa niskaan halppiksillaan. Muotoiluosastolta saadaan puolet porukasta pois kun sama tyyli kopsataan joka malliin ja kohta ei varmaan tarvita kuin yksi muotoilja joka käskyttää tekoälyä piirtämään autolle linjat. Volkkari-konsernihan juuri ilmoitti 50k henkilöstövähennyksistä lähivuosina.
- Anonyymi00023
BMW rakentaa uuden, täysin sähköisen ja kestävän "iFACTORYn" Debreceniin, Unkariin. Tehdas aloittaa Neue Klasse -mallien tuotannon iX3-mallista alkaen vuoden 2025 lopulla. Tämä tekoälyllä toimiva tehdas, jossa ei käytetä fossiilisia polttoaineita, tuottaa myös omia korkeajänniteakkujaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk754071Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n232195Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj311970Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361304- 271229
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111043Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit73881Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43879- 40751
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup27745