Onnellisen? Osaatko sanoa
Mikä minusta tekisi
15
220
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Säännölliset köllöttelyt sylikkäin ja intiimit nautinnot.
- Anonyymi00002UUSI
Kenen kanssa
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kenen kanssa
Sen naisen kaa.
- Anonyymi00014UUSI
Jos oot nainen niin muna päivässä tekisi sinut onnelliseksi, korostan sanaa seksi.
- Anonyymi00004UUSI
Minä voisin aiheuttaa onnellisuushormoneja.
- Anonyymi00005UUSI
no jaa a kuule
- Anonyymi00006UUSI
En tietenkään. En tiedä kuka olet.
- Anonyymi00007UUSI
Helvetti.
- Anonyymi00008UUSI
Mä luulen, et hänet tekisi onnelliseksi se, että me selvitettäisiin meidän välit. Se tekisi ainakin minut onnelliseksi. Toki varmasti myös surulliseksi, koska tiedän, mitä hän sanoisi. Ja mitä minä sanoisin. Siksi en kai halua sitä keskustelua käydä. Tuntuu liian rankalta tunnustaa nämä tunteet ja sitten sanoa, että mitään ei voi tulla. En mä oo niin vahva.
- Anonyymi00009UUSI
Saatat aliarvioida vahvuutesi
- Anonyymi00010UUSI
Niin tarvitseeko meidän edes tietää voiko mitään tulla. Läheisyyttä varmaan toisistamme kaivataan kun ollaan niin paljon fantasioitu toisistamme ja löyty jatkuvasti tulta ja painetta toisiimme.
En ole onnellinen mutta sinusta välitän yhä todella paljon vaikka minun ei pitäisi.
- Anonyymi00011UUSI
Kenestä kuolema poistaa kaikki huolet ja murheet jos ne on ongelma joista et yli pääse
- Anonyymi00013UUSI
mun rakkaus. oon luotu siihen rooliin. olemaan rakastaja.
- Anonyymi00015UUSI
jos onnellisuus on vain mieliala, siis jos päätät ajatella, määräät itsesi olemaan onnellinen.
- Anonyymi00016UUSI
Yhteiselo kanssani.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474