Sitä toista?
Rakastatko sitten
13
216
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi et voi sitä hyväksyä?
- Anonyymi00003UUSI
Kysyin että rakastatko. Sillä on ero sen suhteen että onko vain tunteita vai rakastatko. Kyllä sitäkin miettii että vetoa siihen suuntaan on paljon että olisiko sitä myös jos meillä olisi enemmän .
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kysyin että rakastatko. Sillä on ero sen suhteen että onko vain tunteita vai rakastatko. Kyllä sitäkin miettii että vetoa siihen suuntaan on paljon että olisiko sitä myös jos meillä olisi enemmän .
Vastaa nyt
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vastaa nyt
Rakastan sitä toista. Olen sanonut jo monta kertaa. Mikset usko?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Rakastan sitä toista. Olen sanonut jo monta kertaa. Mikset usko?
Siksi ettet katsonut sitä yhtä rakastuneesti kuin minua. Miksi haluat sitten käyttää aikaasi niin paljon minuun?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Siksi ettet katsonut sitä yhtä rakastuneesti kuin minua. Miksi haluat sitten käyttää aikaasi niin paljon minuun?
Kyllä katsoin häntä rakastuneesti. Et ollut silloin paikalla, niin mistäpä sinä tietäisit. En käytä aikaani sinuun. Viihdytän itseäni palstalla, kuten olen tehnyt vuosikausia.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä katsoin häntä rakastuneesti. Et ollut silloin paikalla, niin mistäpä sinä tietäisit. En käytä aikaani sinuun. Viihdytän itseäni palstalla, kuten olen tehnyt vuosikausia.
No en minä kaikkea tiedä mutta ei se ole ollut oikein että olet minulle näyttänyt ja kirjoitellut kiinnostuksesi. Ihan oikeasti tiedät sen itsekin
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No en minä kaikkea tiedä mutta ei se ole ollut oikein että olet minulle näyttänyt ja kirjoitellut kiinnostuksesi. Ihan oikeasti tiedät sen itsekin
Olet kuvitellut sen. Palstaharhaa. Ja kuvitelmia myös irl
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olet kuvitellut sen. Palstaharhaa. Ja kuvitelmia myös irl
Älä höpöttäminen
- Anonyymi00002UUSI
En kun yhtä kolmatta.
- Anonyymi00004UUSI
Jos... jos tämä olisi häneltä, niin vastaisin että en. Miksikö en? Koska ei ole toista.
- Anonyymi00005UUSI
Sano ensin millä kirjaimella sen toisen nimi alkaa?
- Anonyymi00007UUSI
Jätän mielikuvituksen varaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403791Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal373387- 692998
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912850- 351848
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841837- 241679
- 281607
- 311602
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231584