Monet naurut olen saanut nauraa, monet ilon hetket sinua ajatellessa. Mutta sitten monet kyyneleet, kun ilonlähde ei ole vieressä.
Olet hauska
11
602
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olisko nyt kuiteski vähän krokodiliksen kyyneliä joukossa?
- Anonyymi00004
Olisko mutsis tissiliivit?
- Anonyymi00002
Millaista miestä kaipaat?
- Anonyymi00003
Onneksi sulla on kuitenkin ollut lohduttaja ja korvike siinä 😉
- Anonyymi00005
Niitä on kymmeniä, harmittaako? Ja ne tuo mulle rahaa!
- Anonyymi00006
Ei. Ja ei.
- Anonyymi00007
Olisiko tämä minulle, koska minua on sanottu hauskaksi? Toisaalta todennäköisyys on kovin pieni, että hän minulle kirjoittaisi.
- Anonyymi00010
Vaikka aloittaja ei juuri sinua tarkoittaisi niin ei se silti hauskuuttasi poista.
- Anonyymi00008
Hän on hauskin kaikista! Hassuja huomioita, piikittelevääkin, mutta hauskasti. Helppo kiintyä ja tykästyä.
- Anonyymi00009
Tärkeisiin ihmisiin haluaisi aina tehdä hyvän vaikutuksen.
- Anonyymi00011
toivottavasti olen hauska jos sanon hassuja juttujakin, tarkoitukseni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492