juuri kun vihdoin onnistuin ihan uskottavasti poistumaan tästä tunteiden vuoristoradasta ja tein pragmaattisen päätöksen rajoittaa kaikki kanssakäyminen niihin pakollisiin tapaamisiin joilta ei voi välttyä, ja pitää kaiken kommunikaation 100% neutraalina, niin tietysti hän on päivä päivältä ystävällisempi ja huomaavaisempi mua kohtaan. Jos vaan tietäisin mistä päin nyt tuulee..pelkään että kohta mennään taas, ja sama oravanpyörä alkaa taas pyörimään vuodesta toiseen 😫
Siis mitä hittoa,
10
918
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olen kokeillut ja vakavasti suosittelen pitämään nyt tiukkaa linjaa. Ei siitä mitään tule, ainakaan mitään hyvää.
- Anonyymi00004
Jep,näin aionkin tehdä, mutta vaikeaa on
- Anonyymi00002
Vuoristorataan on käytävä. Maksun jälkeen tiedät enemmän.
- Anonyymi00003
Olet vain sekoittanut anonyymejä keskenään ei huolta siis normaalia täällä
- Anonyymi00005
Oletko ajatellut, että hän voi myös yrittää olla sua kohtaan vain normaali...
- Anonyymi00006
En, hän ei normaalisti käyttäydy näin, ei ole näin huomaavainen ja positiivista palautettakin olen saanut häneltä muutaman päivän aikana jotenkin hämmentävän paljon. On todella vaikeaa olla neutraali takaisin olematta tyly.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En, hän ei normaalisti käyttäydy näin, ei ole näin huomaavainen ja positiivista palautettakin olen saanut häneltä muutaman päivän aikana jotenkin hämmentävän paljon. On todella vaikeaa olla neutraali takaisin olematta tyly.
Se on laskelmoitua toimintaa, nauttii huomiosta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se on laskelmoitua toimintaa, nauttii huomiosta.
Ai kun ei enää saa sitä? Päinvastoin, minusta on kokoajan tuntunut siltä että olen hänen mielestään vähän ärsyttävä tai hankala tyyppi, tulen liian lähelle tai vaadin liikaa. En tiedä, ei olla vaan päästy samalle aaltopituudelle. Tai voihan se olla että on nauttinut siitä, mutta oudosti on sen kyllä näyttänyt siinä tapauksessa. En jaksa mitään pelaamista tai kissa ja hiiri- leikkejä, ihan omaa itseäni suojellakseni nyt tämän strategian olen kehittänyt ja siitä aion pitää kiinni
- Anonyymi00009
Ei toimi. En kykene neutraaliuuteen hänen seurassaan. Eilen koko ilta samassa porukassa, pakottauduin lähtemään kotiin, ja pelkään että viikonloppu menee taas tapahtumien ketjua päässä kelaten. Yritän uppoutua kirjaan ja fokusoida johonkin kotiprojektiin. Unilääkkeen turvin nukkumaan ettei ajatukset pääse harhailemaan.
- Anonyymi00010
Taitaa sittenkin olla pelkkää kuvitelmaa. Tai sitten aalto on jo saavuttanut rannan ja pakoaalto aloittanut vetäytymisen ennen seuraavaa maininkia. En millään jaksaisi enää tätä kuminauhaefektiä. Miten sitä voi fiksu ihminen olla näin tyhmä mitä tunteisiin tulee. Itseään voi näköjään ihan oikeasti huijata MOT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1281687Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o361302- 771288
"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää291149- 531090
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten207857- 62844
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78772- 29744
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol142720