Siis mitä hittoa,

Anonyymi-ap

juuri kun vihdoin onnistuin ihan uskottavasti poistumaan tästä tunteiden vuoristoradasta ja tein pragmaattisen päätöksen rajoittaa kaikki kanssakäyminen niihin pakollisiin tapaamisiin joilta ei voi välttyä, ja pitää kaiken kommunikaation 100% neutraalina, niin tietysti hän on päivä päivältä ystävällisempi ja huomaavaisempi mua kohtaan. Jos vaan tietäisin mistä päin nyt tuulee..pelkään että kohta mennään taas, ja sama oravanpyörä alkaa taas pyörimään vuodesta toiseen 😫

12

1212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Olen kokeillut ja vakavasti suosittelen pitämään nyt tiukkaa linjaa. Ei siitä mitään tule, ainakaan mitään hyvää.

• Anonyymi00004

Jep,näin aionkin tehdä, mutta vaikeaa on

• Anonyymi00002

Vuoristorataan on käytävä. Maksun jälkeen tiedät enemmän.

• Anonyymi00003

Olet vain sekoittanut anonyymejä keskenään ei huolta siis normaalia täällä

• Anonyymi00005

Oletko ajatellut, että hän voi myös yrittää olla sua kohtaan vain normaali...

• Anonyymi00006

En, hän ei normaalisti käyttäydy näin, ei ole näin huomaavainen ja positiivista palautettakin olen saanut häneltä muutaman päivän aikana jotenkin hämmentävän paljon. On todella vaikeaa olla neutraali takaisin olematta tyly.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

En, hän ei normaalisti käyttäydy näin, ei ole näin huomaavainen ja positiivista palautettakin olen saanut häneltä muutaman päivän aikana jotenkin hämmentävän paljon. On todella vaikeaa olla neutraali takaisin olematta tyly.

Se on laskelmoitua toimintaa, nauttii huomiosta.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se on laskelmoitua toimintaa, nauttii huomiosta.

Ai kun ei enää saa sitä? Päinvastoin, minusta on kokoajan tuntunut siltä että olen hänen mielestään vähän ärsyttävä tai hankala tyyppi, tulen liian lähelle tai vaadin liikaa. En tiedä, ei olla vaan päästy samalle aaltopituudelle. Tai voihan se olla että on nauttinut siitä, mutta oudosti on sen kyllä näyttänyt siinä tapauksessa. En jaksa mitään pelaamista tai kissa ja hiiri- leikkejä, ihan omaa itseäni suojellakseni nyt tämän strategian olen kehittänyt ja siitä aion pitää kiinni

• Anonyymi00009

Ei toimi. En kykene neutraaliuuteen hänen seurassaan. Eilen koko ilta samassa porukassa, pakottauduin lähtemään kotiin, ja pelkään että viikonloppu menee taas tapahtumien ketjua päässä kelaten. Yritän uppoutua kirjaan ja fokusoida johonkin kotiprojektiin. Unilääkkeen turvin nukkumaan ettei ajatukset pääse harhailemaan.

• Anonyymi00010

Taitaa sittenkin olla pelkkää kuvitelmaa. Tai sitten aalto on jo saavuttanut rannan ja pakoaalto aloittanut vetäytymisen ennen seuraavaa maininkia. En millään jaksaisi enää tätä kuminauhaefektiä. Miten sitä voi fiksu ihminen olla näin tyhmä mitä tunteisiin tulee. Itseään voi näköjään ihan oikeasti huijata MOT

• Anonyymi00011

Muutama ystävällinen neuvo, mikäli edelleen limboilet siellä vuoristoradassasi:
      1) anna olla ja kävele pois kun vielä pystyt
      2) pysy pois näiltä suolipalstoilta
      3) hanki elämä, tai vaikka joku uusi harrastus

Nimim. Been there, done that (and still stuck here..)

• Anonyymi00012

Kiitos neuvoista. Mulla on hyvä elämä, ja pois kävely tarkoittaisi käytännössä siitä harrastuksesta luopumista. Mutta kyllä tää välttelystrategiakin tuntuu toimivan, ei olla nähty moneen viikkoon, ja on ainakin vähän helpompi hengittää, kun ei kumpikaan kaada lisää bensaa liekkeihin. Se antaa myös voimia siihen lopulliseen päätökseen joka kuitenkin on väistämättä edessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      12
      2128
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      142
      1662
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      122
      1239
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      220
      1204
    5. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1114
    6. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1055
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      886
    8. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      70
      842
    9. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      79
      821
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      46
      701
    Aihe