Hellan reunatki ihan paskaset eikä edes pyyhkinyt niitä on varmaan kirppui tos talos .
On likane ukko
20
465
Vastaukset
- Anonyymi00001
Todella ylimielinen ilme jostain syystä kyseisen videon kansikuvassa.
- Anonyymi00002
,,,,noku sillä viherahollaki, matkia pittää vaan ei onnistu.
- Anonyymi00003
https://youtu.be/AnGHo9MdTVE?is=8Ib1QPEiSyUZ-v3t
Tuokin video, että ihan omasta panimon kaivosta vesi pumpataan huimajuomiin!
Eikö siinä ennen käynyt niin, että navetan rakentamisen jälkeen vesi kaivossa muuttui juomakelvottomaksi?
Ja eikö myös sekin pidä panoteamin kertoa kertoa, että miksi imekkeissä ja löpöissä pitää olla alkoholia?
Metsäman vaikuttaa seivin päinkin juopuneelta.
Varmasti on tiimi tarkasti harkinnut sen kuka kuuluisuus edustaa parhaiten panimon asiakaskuntaa. - Anonyymi00004
Tuskin menen K-kauppaan pyytämään kookauppiasta tilaamaan metsäman oluita ja lonkeroita.
Hyi helv..... - Anonyymi00005
Hyviä juomia on.
- Anonyymi00006
Hyvä jos tykkäät
- Anonyymi00007
Hyi uäk
- Anonyymi00008
Sellaiset miehet jätän suosiolla elänäni ulkoouolelle, eikä ole ollut minkäänlaista kiinnostusta edes tutustua keneenkään! Ja noin se tulee olemaan loppuelämäni ajan!
- Anonyymi00009
Erityispiirteisenä ihmiset eivät kiinnosta niin paljon, että haluaisin ruveta tutustumaan keneenkään! Ei erityispiirteisen voi olla vaikeaa ymmärtää erityispiirteisen tapaa ajatella! Koska se on pysyvä ominaisuus, sitä on mahdoton muuttaa!
- Anonyymi00010
Sama paskanen tiskiharjakin roikkunut astiakaapin alapuolella kun alotti tubettamisen
- Anonyymi00011
Monta vuotta sama harja Hyi.
- Anonyymi00012
Vanha mies kyllä säälittää kun ei edes vanhana saanut elää rauhallista elämää.
Ajatelkaa nyt, aikuinen lapsi häslää kotona pyhät, arjet, yöt ja päivät kamerajalustoineen ja yksin puheluineen.
Tavaraa pursuaa joka nurkassa ja pöly peittää huoneilman.- Anonyymi00013
Joka paikka täynnä romua ja roinaa.
- Anonyymi00014
Ahdistaa jo katsoakin sitä roinan määrää joka nurkassa. Täytyy olla valtaisa määrä pölyä ja hiirien p.askaa ympärinsä, kissathan teljetään jonnekin saunaan yöksi.
- Anonyymi00015
Naurattaa ja huvittaa nuo puheet. Tulee mieleen ne huivipää juoruakat vanhoissa mustavalkoelokuvissa. 😁
- Anonyymi00016
Joo😆
- Anonyymi00017
On epäsiistiä, paskasia pintoja ruuanlaittoa pisteessä 🤮 ei jatkoon
- Anonyymi00018
Ovatko nuo kommentit täällä sitä mitä politiikassa kutsutaan hyvepöyristelyksi?
- Anonyymi00019
Joo. Tekoälyvittuilua ja juonimista.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Joo. Tekoälyvittuilua ja juonimista.
What
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181