Et taida tietää mihin painajaiseen jouduin elämässäni. Sairastuin vakavasti. Eikä minulla ole enää sinun puhelinnumeroasi, sähköpostia tai mitään keinoa ottaa yhteyttä vaikka molemmat asumme Suomessa. Jos siis edelleen haluaisit kuulla minusta. Tahtoisin vain että tiedät etten kadonnut tahallani. Olin polttareissa ja häissäsi. Ikävä sinua ystävä.
Minä heräsin
7
165
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
kyllä minutkin edellinen noin kuuen vuoden suhde sairastutti. en koskaan ollut oma itseni siinä suhteessa tai viimeistään vuonna -22 tajusin ettei mieheni edes rakastanut mua vaan käytti minua hyödyksi. olin ns tavara joka kuului heittää hel^^^^^ kun aika on. ja vaihtaa nuorempaan. aina tulen muistamaan ja tyttäriäni varoittamaan näistä
- Anonyymi00002UUSI
Ajattele positiivisesti niin että jos koko elämä on helvettiä, niin pahempaan et voi joutua, kuolema olisi helpotus.
- Anonyymi00003UUSI
niin jos joku "death wisher" joku järjestö niin voit kuvitella että sellaiselle ihmiselle ihmiselämä on merkityksetkseton omakin elämä, jos kaikki j o koettu.
- Anonyymi00004UUSI
olen ainoa joka tulee lapsiani ymmärtämään en voisi koskaan kuolla pois ja jättää heitä yksin kasvukipuilemaan<3
- Anonyymi00005UUSI
railakkaasti ja onnex ohi, katson eteenpäin ja menneitä vain oppimismielessä💪
- Anonyymi00006UUSI
tuleeko ikinä sellainen olo että olisit täysin yksin, ei muita ihmisiä ollenkaan?
Siis aivan omassa rauhassa voisi olla. - Anonyymi00007UUSI
Eikö tuo ny ole aivan normaalia miksi kaipaat häntä nyt yhtä äkkiä mitä häneltä tarvitset aina sanonnu noille jotka ovat osannu kaverinsa hyvin valita ne luotettavat ja uskolliset että kyllä ne viimeistään si ottaa yhteyttä kun tarvitsevat taas jotain mulla useimmat kaverit ottaa yhteyttä kun pitää vankeustuomiolta välttyä en tiedä ketään joka heidät yhtä nopeasti saisi rauhoittumaan kuin minä ja aina olen mielelläni auttanu monesti pahin selkäänpuukottaja on se muka luottokaveri jolle kertaa kaikki salaisuutensa joista ei haluaisi kenekään kuulevan juoruavat puolisoilleen viimeistään kun yhteiset puheenaiheet loppuvat muutoin tai si jollei toiselle kaverilleen hyväksyntää hakiessaan yleensä mä olen taas aina sanonnu että muistaa sanoa ettei saa puhua kelleen jos ei halua munnkertovan mitä mulle sanoo käytän muuten esimerkkeinä tosin jätän monesti nimet pois enkä kerro tarkoin yksityiskohdin ellei ole omia hölmöilyjäni tai kokemuksiani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644