Olet ollut paikassa ja vielä minullekin väkisin myyny paskaa viiniä muovipullossa.
Oli sentään niin paskaa viiniä, että en sen jälkeen ole ALKOSSA tainnut käydä edes katomassa, että minkälaisia pulloja siellä on!
Se on kyllä positiivinen asia, että mieheni on sentään ALKON työntekijänä toiminut vastuullisena työntekijänä joka on poliisina ja lääkärinäkin pitänyt huolta asiakkaistaan.
Se on kyllä törkeä kunnian loukkaus sekä syrjintää väittää, että minä ja mieheni olla YHTEISKUNTAKELVOTTOMIA vaikka todisteiden mukaan mieheni kanssa ollaan kyllä vastuut kannettu niin, kuin kuuluu!
ALKOHOLI TUOTTEITA EI OLE OSTAA JA ALKAA ALKOHOLISTIKSI JA SYYTTÄÄ MINUA JA MIESTÄNI!
ALKOSSA ON MUITAKIN TYÖNTEKIJÖITÄ, KUIN MIEHENI JA HE EIVÄT OLE YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA MIEHENI KANSSA, KOSKA MINÄ EDUSTAN MIEHENI VAIMONA VAIN MIESTÄNI JA OMAA LASTANI JONKA ISÄKIN VIHAA MINUA SEKÄ MINUN MIESTÄNI!
Voi hyvänen aika sentään rakas mieheni sinun kanssa.
7
180
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lisään kyllä, että Suomen suurimmassa kunniassa vielä asutaan ja FB kunnialliset valehtelee KÄRÄJILLÄ, että minä ja mieheni ollaan ainoat jotka tässä kunnassa ostaa ja käyttää ALKOHOLIA!
Minä olen sanonut, että jos ALKOHOLIN MYYNTI OLIS MINUN VARASSA TÄSSÄ KUNNASSA NIIN ALKO MENIS KONKURSSIIN, KOSKA SE TEKIS TAPPIOTA KOKOAJAN.
EI TYÖNTEKIJÄT SIELLÄ ILMASEKSI OLE TÖISSÄ JA EI MINUN TAKIA TARVI EDES VARASTOIDA ALKOHOLIA JA PITÄÄ KAUPPAA TAI RAVINTOLAA AUKI NIIN MIEHENI VOI MINULLE ALKOHOLIA VÄKISIN MYYDÄ NIIN TOISETKIN VOIVAT KÄYDÄ OSTAMASSA ALKOHOLIA!
MIETTIKÄÄPÄ MITEN HULLUJA IHMISET OVAT!
HEIDÄN PITÄÄ SAADA SAAMELAISALUEELLA OSTAA ALKOHOLIA JA KALTOINKOHDELLA ITSEÄÄN.
MINUN PITÄÄ MIEHENI KANSSA JOKA ON LÄÄKÄRI VIELÄ KUNNIOITTAA HEITÄ JA MIEHENI PITÄÄ LÄÄKÄRINÄ VIELÄ HOITAA ALKOHOLISTEJA.
NÄMÄ ALKOHOLISTIT EIVÄT EDES YMMÄRRÄ, ETTÄ HEIDÄN SELKÄ JA MUUT VAIVAT JOHTUU SIITÄ, ETTÄ HE OVAT ALKOHOLILLA TUHONNEET AIVONSA, MAKSANSA, HAIMANSA, MUNUAISET SEKÄ LUUSTONSA.- Anonyymi00002
Yksi pari pitää koko kunnan alkon pystyssä- etusivun uutinen? Heh hymyilkää vähän enemmän
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Yksi pari pitää koko kunnan alkon pystyssä- etusivun uutinen? Heh hymyilkää vähän enemmän
Oi ketä mahtaisi olla. Olen pitkässä elämässäni käynyt neljä kertaa Alkossa😄
- Anonyymi00006
Inarin kuntaan kannattaa tulla lomalle juopottelemaan, koska ei voi syyllistyä edes SAAMELAISTEN KALTOINKOHTELUUN, koska SAAMELAISIA PITÄÄ KUNNIOITTAA JA ANTAA KALTOINKOHDELLA ITSEÄÄN ALKOHOLILLA!
Ei Suomen valtio ole syyllinen siihen, että minä en käytä alkoholia ja he jotka käyttävät vaativat minua KUNNIOITTAMAAN HEITÄ, koska HE ASUVAT SAAMELAIS-ALUEELLA JA HALUAVAT KALTOINKOHDELLA ITSEÄÄN SEKÄ SAAMELAISIA ALKOHOLILLA!
Saamelaisia raiskattiin ja ryöstettiin aikoinaan juottamalla ALKOHOLIA heille aikoinaan.
Tuo mainitaan SUOMEN HISTORIASSA ja tuosta mainittiin PERUSKOULUN HISTORIAN KIRJASSA.
EI SE SITÄ TARKOTTANUT, ETTÄ IHMISTEN PITÄÄ OSTAA ALKOHOLIA JA KALTOINKOHDELLA ITSEÄÄN JA SUOMEN VALTIO KORVAA KAIKEN!
MYYJÄLLÄ ON MYÖS VASTUU JA HÄN SYYLLISTYY MYÖS KALTOINKOHTELUUN.
Minun perhe sentään osaa huolehtia, mutta kyllä minun lapsen isän tehtävä on ymmärtää, että ALKOHOLILLA KALTOINKOHDELLAAN SAAMELAISIA JA SAAMELAISET OVAT ALKOHOLIN SUUR KULUTTAJIA.
TILASTOT EI KYLLÄ VALEHTELE.
Inarin kunnan yrittäjien asiakkaat voivat olla muualta, mutta HE OVAT HEIDÄN ASIAKKAITA JA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA PAIKALLISTEN KANSSA! - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Inarin kuntaan kannattaa tulla lomalle juopottelemaan, koska ei voi syyllistyä edes SAAMELAISTEN KALTOINKOHTELUUN, koska SAAMELAISIA PITÄÄ KUNNIOITTAA JA ANTAA KALTOINKOHDELLA ITSEÄÄN ALKOHOLILLA!
Ei Suomen valtio ole syyllinen siihen, että minä en käytä alkoholia ja he jotka käyttävät vaativat minua KUNNIOITTAMAAN HEITÄ, koska HE ASUVAT SAAMELAIS-ALUEELLA JA HALUAVAT KALTOINKOHDELLA ITSEÄÄN SEKÄ SAAMELAISIA ALKOHOLILLA!
Saamelaisia raiskattiin ja ryöstettiin aikoinaan juottamalla ALKOHOLIA heille aikoinaan.
Tuo mainitaan SUOMEN HISTORIASSA ja tuosta mainittiin PERUSKOULUN HISTORIAN KIRJASSA.
EI SE SITÄ TARKOTTANUT, ETTÄ IHMISTEN PITÄÄ OSTAA ALKOHOLIA JA KALTOINKOHDELLA ITSEÄÄN JA SUOMEN VALTIO KORVAA KAIKEN!
MYYJÄLLÄ ON MYÖS VASTUU JA HÄN SYYLLISTYY MYÖS KALTOINKOHTELUUN.
Minun perhe sentään osaa huolehtia, mutta kyllä minun lapsen isän tehtävä on ymmärtää, että ALKOHOLILLA KALTOINKOHDELLAAN SAAMELAISIA JA SAAMELAISET OVAT ALKOHOLIN SUUR KULUTTAJIA.
TILASTOT EI KYLLÄ VALEHTELE.
Inarin kunnan yrittäjien asiakkaat voivat olla muualta, mutta HE OVAT HEIDÄN ASIAKKAITA JA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN YHDENVERTAISIA PAIKALLISTEN KANSSA!Lisään, että eihän MIEHENI TIENNYT SITÄ, että minä olen suvuista joissa saa POLTTAA TUPAKKAA JA JUODA ALKOHOLIA.
En minä ole ketään kieltänyt, mutta FB:n kunnialliset juopot kielsivät minua juomasta ALKOHOLIA jonka juomatta jättäminen EI OLE KOSKAAN OLLUT MINULLE ONGELMA.
Minä osaan selvinpäinkin pitää hauskaa, mutta FB kunnialliset tarvii siihenkin alkoholia.
He luulevat, että he ovat NUOREN NÄKÖISIÄ kun heiltä kysytään paperit ALKOSSA.
Heiltä kysytään sen takia, koska heistä näkee että he ovat ALKOHOLISOITUNEITA ja myyjillä kiinnostaa minkä ikäisiä ALKOHOLISTEJA HE OVAT JOTKA IHAN SELVÄSTI SALAAVAT ALKOHOLISMIAAN.
- Anonyymi00004
Siitäkin kaksi kertaa ostanut arvontaan🤭
- Anonyymi00005
Arvonnatkin oli 80 luvun puolivälissä😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001