Olen lieksalainen työtön

Anonyymi-ap

Olen työtön, olen ylpeä ja onnellinen siitä... ei mulla nyt muuta MOI

30

320

9Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minäkin olen työtön 🙋

• Anonyymi00002

Kun työn tekeminen ja opiskelu on kiellettyä työttömyysturvan menettämisen uhalla näin on hallitus päättänyt mikäs on loikoilla ja maksaa Kelan antimia toimeentulotuki asiakaskin patistetaan hakemaan ensisijaisia etuuksia kerta rahaa riittää jakaa- säästöä ei tule senttiäkään toimeentulotukimenot ja työttömyysturva menot on kasvaneet onko mitään järkeä

• Anonyymi00010

Olet kultamitallin ansainut henkilö.

• Anonyymi00003

Työhalut ja hanskat tippui vuosia sitten. Päivääkään en ole katunut. Elämä on kevyttä ja helppoa ei huolia eikä murheita. Ihanaa kevättä ihan jokaiselle!!

• Anonyymi00006

Hullu töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hullu töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Hullut paljon töitä tekee ja nälkää siitäkin huolimatta näkee! Lieksalainen työtön pääsee vähemmällä! On kaljaa ja makkaraa ja makkaraa ja kaljaa!

• Anonyymi00004

Suomalaiset ovat maailman onnellisin kansa, jopa työttöminä.

• Anonyymi00005

Yhteiskunta yrittää polkea työttömän omanarvontuntoa maahan mutta työtön on ihminen siinä missä rikas röyhyttelijä. Ensin laitetaan ihminen asemaan josta ei voi pääsyä pois, ja sitten syytetään siitä häntä itseään

• Anonyymi00007

Työtön luisuu ilmastointikanavaa pitkin voittoon ja uhkean pimun syliin. Sitten alkaa action!

• Anonyymi00011

Millaisesta actionista nyt puhutaan?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Millaisesta actionista nyt puhutaan?

Työtön puli alkaa riuhtoa lerppaamsa hanskaansa.😄

• Anonyymi00012

Työttömyys on ihmisen parasta aikaa!

• Anonyymi00017

Työttömyys on laiffii! 🤩

• Anonyymi00026

olen samaa mieltä autoa, mopoa ja polkupyörää ei tarvita kulueränä olen onnellinen työtön eipä rikastu aktivointitoimenpiteellä 9 euron palkalla onneksi kulkuvälineitä ei ole

• Anonyymi00013

Ei anna luonto lorvia ja ylpeä siitä.

• Anonyymi00014

Kyllä antaa, olen lorvinut luonnossa usein, pircaakin on luonnossa nautittu.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kyllä antaa, olen lorvinut luonnossa usein, pircaakin on luonnossa nautittu.

Minäkin haluan luontoon 🙋

• Anonyymi00024

Kyllä antaa. Kohta lähtee jäät ja pääsee kalastamaan. Työtön on silloin ihan KURKO!!

• Anonyymi00016

Olen kolmannen polven työtön Lieksalainen sekä poikamies. Isä oli poikamies ja hänen isänsä myös 🤠

• Anonyymi00019

Pysyy sitä köyhänä ilman työtäkin.

• Anonyymi00020

Herra hengellinen pöllö 🦉

• Anonyymi00021

Yrjö Järvinen sanoo että tuotimme pöllöt

• Anonyymi00022

Anna nyt mä tiedän että sulla on se 🤠

• Anonyymi00023

Okei, laitetaan se 3kk karenssia kun haluat!
        t kelan pimut

• Anonyymi00025

Mä teen sen sen hellästi ja nopeasti joten et edes tunne sitä 🤠

• Anonyymi00028

Olit oikeassa, tiesin että sulla on pieni, mutta en osannut odottaa, että se on ihan kuin katkarapu!

• Anonyymi00027

Kannattaisi kehitellä värikäs lippu ylpeytensä merkiksi, kuten homoilla. Jotta lippu puhuttelisi, sen on oltava yhtä aikaa ylpeä ja täysin luovuttanut. Tässä on ehdotus:
      Lipun värit ja symboliikka (alhaalta ylöspäin)
      Lippu koostuu perinteisistä vaakaraidoista, mutta kukin väri edustaa työttömän lieksalaisen elämän keskeistä tukipilaria:
      Kalsarinharmaa alin raita= Edustaa niitä päiviä, jolloin ei ole syytä laskeutua pankolta.
      Pirkka-olut-punainen =Sosiaalisen elämän ja perjantai-illan (joka on identtinen tiistai-illan kanssa) väri.
      Kelan-logon sininen=Toivon väri. Se hetki, kun asiointipalvelussa lukee "Käsittelyssä"..
      Sammaleenvihreä=Luonto, jonne mennään piiloon, kun TE-toimisto soittaa "työtarjouksesta" Nurmekseen.
      Sipuliteemakkaran kuoren värinen=Nyt alkaa jo kuumottaa ja työtön tekee laskelmia huomista kaupassa käyntiä varten!
      Keltainen= Ilon ja aurinkoisuuden väri! Ne on nyt sitten Kelan tuet tulleet!🥰

• Anonyymi00029

Olen tänäänkin työtön, tästä tulee upea päivä!

• Anonyymi00030

Oken työtön Lieksalainen ja lisäkssi minnulla on tuppipippeli, tämäkin vielä 🙃

• Anonyymi00032
      UUSI

Jos pitäisi valita olenko homo voi työtön 🤔...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe