elänyt miehen rahoilla kotiäitinä ollessa, siksi oli todella tärkeää saada vakituinen itselle todella mieluisa työpaikka! Eron jälkeen ei ole koskaan ollut mitään tarvetta löytää edes uutta ystävää. Sen kerroin jo kauan sitten, että elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani vietää! Olen sen verran autismin kirjolla, että uusiin ihmisiin tutustumiseen ei ole mitään tarvetta! Jo pelkästään se, että pitäisi ruveta tutustumaan uuteen ihmiseen alkaa ahdistaa, siksi ettei se ole minun näköistä elämää. Olen ollut todella tyytyväinen siihen, että saan olla yksin omine ajatuksineni. En tee mitään yhdenkään minulle tuntemattoman ihmisen ajatuksilla ja tavoilla elää!
Kun oli jo
Anonyymi-ap
1
140
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olette te kyllä typeriä. Totuushan on että se nainen yksin elätti koko perheensä, hoiti työn, kodin ja lapset kun äijä lusmuili vain kotona ja joi kaljaa, mutta ihmettelen kyllä mikä saa teidät valehtelemaan juuri päinvastoin asioita? Tai sitten puhutaan siitä T- naisesta jonka lapsilla kaikilla eri isä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902917- 2101161
- 821106
- 771006
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti1971001Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.117996- 65852
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?21720- 69703
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57588