ILON PÄIVÄ!
Olut nasahtaa heti auki!!
Iivo Niskanen ei hiihdä Holmenkollenilla
11
258
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinänsä harmi ettei päästä nauramaan Iivon räpellykselle.
- Anonyymi00006
Jos kerran kuussa osallistuu maailmancuppiin, niin harvoin näkee
- Anonyymi00002
Tehän voitte itse osallistua seuraavalla kaudella SM - hiihtokillpailuihin, pyrkiä sitä myöten pääsemään Arvokisoihin ja MC hiihtoihin..
- Anonyymi00003
Älyäisi itse jo lopettaa. Vanha äijä.
- Anonyymi00004
Tehän voitte itse seuraavalla kaudella osallistua SM - hiihtoihin, ja pyrkiä sitä kautta hiihtämään MC hiihtoihin ja arvokisoihin, ensiksi kysyä jos saisitte hiihtää kilpaa itsensä Iivo Niskasen kanssa lopuksi Johannes Høsflot Klæbon kanssa. Sehän käy kuin heinän teko vai mitä se Hiihtokilpailu.
- Anonyymi00005
Et ole äidinkielenopettaja.
- Anonyymi00007
Jos ne ei jahtaa hiihtäjänaisia tai entisiä hiihtäjänaisia niin ei niiden tarvi alkaakaan "hiihtäjiksi" enää vanhoilla päivillään.
- Anonyymi00008
No onneksi meillä on korvaajaksi tulossa superlahjakkuus Tuisku, joka laittaa Klaebon ojennukseen ja voittaa minuuttitolkulla - kaikilla matkoilla.
Norjalaiset tule masentumaan huolella!- Anonyymi00009
Taitaa Ana keskittyä poikaystäväänsä ja hiihtely jäänyt taka-alalle.
- Anonyymi00010
Tuo Antti Tuiskun tulo laduille saa ILON tunteen pintaan, miten kukaan voikaan olla noin lahjakas, eikös hän ekoissa pikkupaikkakunnan kisoissa ollut about 128:s tai jotain, HYVIN lähellä siis maailman kärkeä!
Nyt Ponu-Pannu tulille HETI!- Anonyymi00011
Tuisku on kuin Bottas, hännänhuippu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial41644Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1161623Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2431149Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.163819