Suunnitelmissa on lopettaa Sotkamon poliisilaitos,jee sit saa huruutella pienssä ja isommassakin kännissä ja piripäissään kuten Paltamossa eräät puuautokuskit
Poliisi asemien lopettaminen
22
453
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä se lain pitkäkoura ylettää sinne sipisillekkin ja koukeronvaaralle ole huoleti.
- Anonyymi00002
Mitä se kajjaanilaisia huolettaa? Onko kajjaanissa liikaa valvontaa vai mikä on?
- Anonyymi00004
Luin jostain, että Sotkamon toimipistettä ei lakkauteta. Se on hyvä. Sotkamo on iso pitäjä ja matkailukeskus, joten kyllä siellä on paikallinen poliisi oltava.
- Anonyymi00005
Onhan se paikallinen poliisi kun kuntaliitos Kajaanin kanssa tehdään parin vuoden sisällä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onhan se paikallinen poliisi kun kuntaliitos Kajaanin kanssa tehdään parin vuoden sisällä.
Sitä varten persut lopettaa poliisilaitoksia että kännissä saa rauhassa ajella.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sitä varten persut lopettaa poliisilaitoksia että kännissä saa rauhassa ajella.
Ei vaan yhdessä kokomuksen kanssa ennakoivat tulevia kuntien pakkoliitoksia.
Tästä se alkaa ja sitten seuraavaksi yhdistetään sote alueita.
- Anonyymi00010
Eipä noista ole kuin mopopoikia jahtaamaan. Hyvä jos lakkautetaan niin säästetään siinäkin.
- Anonyymi00011
Petosjytky tuhosi suomen.
- Anonyymi00013
Suomen suurin petosjytky tapahtui 2019 vaaleissa kun SDP lupasi vappusatasen ja Sanna pääsi laittamaan Suomen SUOHON. Siitä tässä nyt kärsitään viiveellä.
- Anonyymi00012
paskja prvari perrsut vievät polisilaitksetkin. halkjllitus alas het I!!
- Anonyymi00014
Menkööt vaan. Eipä nuo osaa kuin mopopoikia jahdata.
- Anonyymi00015
Minusta Sotkamon vois lopettaa
- Anonyymi00017
Sinut kuhmolainen pitäisi lopettaa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sinut kuhmolainen pitäisi lopettaa.
Kuhmolaiset on apinoita. Viimeisiä Homo Ergaster lajin edustajia.
- Anonyymi00016
Eihän tuolla sotkamon poliisilaitoksella ole muuta ollut kuin toimisto, jossa kirjataan tapahtumat. Muistuupi mieleeni vuosikausia sitten sattunut tapahtuma, jossa aiheena oli tapahtuma jossa poliisiasemalla oli liputuspäivä. Vaimo oli töissä parturikampaamossa joka sijaitsi vastapäätä poliisiasemaa. Asiakas ei tykännyt nuhraantuneesta "suomenlipusta" heilumassa poliisiaseman lipputangossa. Niinpä meni kertomaan tuntemuksensa välittömästi "pääkallonpaikalle". OIivat järjissään ja olivat täysin samaa mieltä siitä,että paskaiseksi nuhrautunut lippu piti heti poistaa häpeää tuottamasta. Seuraavana päivänä tangon päässä liehui lippu joka oli puhdas ja lipun keskellä oli Leijona.
- Anonyymi00018
Se on poliisiasema eli yhdyssana.
- Anonyymi00024
Polling Station
- Anonyymi00020
Posit viettävä kahvituntinsa huoltoasemilla. Ei poliisi muualla palvelua saa.
- Anonyymi00021
Perskokkareet ovat tämän maan syöpä.
Kyllähän siellä [Lapissa] ihmisellä perusturvallisuus alkaa olla todella rajusti uhattuna, Jouni lataa.
Hän kertoo esimerkin ystävästään, jonka mökkiin Vuotsassa Sodankylässä oli murtauduttu eräänä perjantaina.
– Hän soitti Sodankylän poliisiin, niin sieltä ilmoitettiin, että eivät he lähde kuin henkeen ja terveyteen liittyvissä asioissa. Vuotsaan muutoin heillä ei ole viikonloppuna mitään mahdollisuuksia lähteä, Jouni kertoo ystävänsä kokemuksesta.
– Se on hieno jeesustella tuolla etelässä Helsingissä ja miettiä noita ihania säästöjä, että no eihän siellä [Lapissa] ole kuin muutama tyyppi. Mutta niillä muutamilla ihmisillä, jotka siellä asuvat, pitäisi olla ihan samanlaiset oikeudet kuin Helsingissäkin. - Anonyymi00022
Sotkamon asema on vain tauko paikka
- Anonyymi00023
Kyllä se on niin että sotkamon poliisi ei kyllä välitä ihmisten turvallisuutesta mitään.joutaa lopettaa.
- Anonyymi00025
Ei niitä Reinikaisia tarvita. Kahvella istuvat ja mopoja jahtaavat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937