Haaveilen mitä vanhenmaksi tuun vaki suhdetta toisen miehen kanssa olen enenmän bottom onko muita ketään itse 51v
Satakunnassa,Pirkkala,
16
327
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haaveilen, todellakin nuoremman miehen kanssa salaisesta seksisuhteesta.
Kun olen huomannut kuinka työpaikkani varmat homomiehet katsovat minua ja no naiset tietty, kiinnostaa kun pari kertaa olen saanut rahaa vastaan piukkaa peppua ja se oli jotain sellaista joka ei unohdu, kun kuitenkin kiimainen poika haluaa peppuunsa kuumaa kullia ja kun onnistut sen sinne ahtaasta tiukasta reiästä saamaan alkaa se paneminen , se on jotenkin vaan upeaa, ja jos se ottava puoli vielä nauttii siitä muna kovana.
Teppo maalta - Anonyymi00002
Taas tämä trolli feikki
- Anonyymi00005
Mitäs iskit. Delaa dorka.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitäs iskit. Delaa dorka.
Hehehee nyt sää mää ja bää on sekaisin ku seinäkello buaahaa
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hähähää niinkö olet. Mitäs olet tänään taas vetänyt.
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Otahan ny lääkärisi kanssa lääkkeiden vaihdosta puhe.Kun näköjään lampaista haaveilet,
- Anonyymi00004
Opettaisitkos 6 kymppistä ensikertalaista.Olen satakunnan puolelta.
- Anonyymi00007
Mee niuvanniemeen siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En tiedä edes mikä niuvanniemi on ja jos on olemassa niin missä se on,Se taitaa olla monelle tuttu jotenki.Ovat käyneet kylässä tai on asuinalueena nykyään niille kun sitä suositellaan niin kovasti.Kiva kun jotku paikan tuntevat sitä mainostaa niin valtavasti.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Spede on tainnu sua kakoseen tuupata kun noin vieläkin valitat.Kysyhän ny äitistäs Buranaa jos viellä kirpelööi,
- Anonyymi00010
Mistäpäin satakuntaa.kysyy 55v ukm bi
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mistäpäin satakuntaa.kysyy 55v ukm bi
Porista pohjoiseen jonkuverran
- Anonyymi00011
Olen vanhempi mies varsinais suomesta olisin kiinnostunut sinusta.
- Anonyymi00013
Kiva kun kiinnostus on syntynyt.Välimatkaa saattaa olla hivenen.Ne on vain km.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kiva kun kiinnostus on syntynyt.Välimatkaa saattaa olla hivenen.Ne on vain km.
Jaa tapaamisen pitää vain varata enemmän aika molempiin suuntiin.
- Anonyymi00018
Hähähää spede mitäs olet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",134995Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1433635Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922253- 1351917
Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421903Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee391812Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1161546- 1381425
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551226Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641165